Hoi allemaal! Morgen gaat na 20 maanden mijn spiraaltje eruit want we willen voor een tweede gaan! Vind het opnieuw superspannend en ben er nu al mega mee bezig. Met de Mirena spiraal heb ik geen echte menstruatie gehad, af en toe een beetje bruine afscheiding. Zo ook gisteren, kan ik er dan vanuit gaan dat dat als menstruatie telt? Ik zou het heel erg leuk vinden om met een groepje moeders dat het nu ook wil gaan proberen lekker te kletsen! Ik hoor jullie graag! Liefs, engeltje
Wat een spannende tijd ! Je zal eerst een ontrekkingsbloeding krijgen na eruit halen van je spiraal. Daarna komt de mentruatie, welke min. 2 dagen helder bloedverlies moet hebben. Hoop op een mooi 2015 kindje voor jullie!
Dank je voor de tip! Ik hoorde zoveel verhalen over direct zwanger, dus dacht dat daar dan geen menstruatie tussen zat! Jullie ook bezig zie ik!
De kans is eerder klein dan groot dat je direct zwanger mag worden na stoppen anticonceptie. Het kan natuurlijk wel! Eerst maar even afwachten en dromen over het kleintje dat hopelijk snel mag komen. Wij zij inderdaad ook bezig, na MA 24 nov. nog geen menstruatie gehad. Vorige week woensdag negatief getest, morgen misschien weer testen, twijfel nog een beetje. Ochtend temp is omhoog gegaan. Tijdje geleden in bed temp. getest 36.5. Daarna paar dagen uit bed gegaan en getest paar keer 36.8, 36.9, 37. Gisteren 37.1 in bed en vanmorgen 37.3.
Wat leuk dat jullie voor gaan en hoe oud is de eerst? Ik heb in juni mijn spiraaltje laten verwijderen. Wel gelijk onveilig gevreeën. Want hoefde geen menstruatie af te wachten. Ik had hem 5 jaar en werd ook nooit echt ongesteld. Soms wat bruinig. na 7 weken kwam eindelijk mijn menstruatie op gang. Wel heftiger dan normaal. dus ook geen ontrekkings bloeding gehad. na die menstruatie had ik gelijk een nette cyclus. 28-30-27-27 had 1 december een positieve test. 3e echte ronde. maar met 6 weken een miskraam gehad. nu verwacht ik vrijdag mijn nod of niet. hoop natuurlijk snel weer zwanger te zijn..succes met het proberen. hoe snel was je de vorige x zwanger?
Hoi dames, Ik schakel ook even in. Wij willen namelijk ook voor een tweede gaan. Ik maak deze week mijn laatste pil strip af. Ons zoontje is nu 2 jaar en 2 maanden. Ik hou me alleen bezig met een verschrikkelijk verwende beredenering, ik durf het bijna niet hardop te zeggen. De vorige keer was ik namelijk een maand na het stoppen van de pil al zwanger. Dit is geëindigd in een miskraam. Hierna was ik na 2 maanden weer zwanger. Wanneer het nu weer zo snel lukt, zal ik uitgerekend zijn rond het einde van het jaar. En dit willen we dus eigenlijk voorkomen. Ik ben zelf in december jarig, zoontje in november. Dit jaar hebben we gewoon weinig aan sinterklaas gedaan, omdat hij al zoveel cadeautjes kreeg. Ik vind dit erg jammer, en natuurlijk druk. Ik heb het allemaal het liefst wat meer verspreid over het jaar. Hierom 'mag' ik van mezelf eigenlijk pas echt beginnen in april/mei. Maar ik ben er nu al zo mee bezig. En straks duurt het nu wel veel langer(hoor je vaker). Toch zegt mijn gevoel dat het weer snel zal lukken, dus wordt het wachten. Ik weet het; een groot luxeprobleem.
Hoi meiden! Wat een verschillende verhalen he? Spannend 'leuk' wanneer ga he testen? Liva, ik hoop voor jou dat het deze ronde raak is! Onze wordt eind februari 2. Konijntje1985 ik snap je helemaal. Wij waren de vorige keer ook de 2e keer zwanger. Nu alleen bang dat het niet zo makkelijk gaat, gewoon omdat het vorige keer zo makkelijk ging! We hebben ook besproken het rond maart veilig te doen omdat we de feestmaand icm jarig neefje over willen slaan, maarja je staat nu in die luxe positie, wie weet roep ik volgend jaar 'als ik maar zwanger ben' Het is gewoon helemaal opnieuw spannend! Morgen past m'n buurvrouw even op de kleine als ik naar de ha ga, gezegd dat ik nog zo'n last van mijn bronchitis heb. Het is weer zo leuk om 'stiekem' te doen! Foliumzuur kopen en gaan slikken was alweer een mijlpaal hihihi!!! Fijne avond!
Hoi allemaal! Even een update! Vorige week woensdag geweest voor verwijdering spiraal. Zat 'ie vast! Dus moest later terugkomen. Vond het zo'n rotidee. Hij zat ook helemaal niet lekker mee dus maandag weer geweest en toe ging 'ie er gelukkig in 1 keer uit! Nou had ik gister en een beetje rekbaar slijm dus 's avonds gezellig bezig geweest. Vanmorgen ook echt m'n eisprong gevoeld. Dat had ik vorige keer ook dat ik 'm zo duidelijke voelde. De kans is natuurlijk megaklein dat het meteen lukt maar het zou toch wat zijn!!! Jullie nog nieuws?
Hoi dames, eind nov 2014 spiraal eruit.. nog niet een echte menstruatie gehad,om de 2 weken steeds wat gevloeid... volgens ovulatie testen wel n eisprong!! ik ga in het voorjaar trouwen en zou dan heel graag zwanger zijn.......
Hoi Daantje, Spannend zeg! Lastig dat je wel een eisprong hebt maar nog geen goeie cyclus! Zou inderdaad fantastisch zijn om zwanger te trouwen! Hebben jullie al een kindje?
Mijn mirena is er 11-11 uitgehaald en 14-11 ongesteld. Die cyclus duurde 37 dagen en werd 21-12 weer ongesteld. Zondag is mijn testdag. Ons zoontje wordt in maart 3 jaar. Erg leuk allemaal weer!