@ Pat78 Jammer zeg. Je temperatuur is wel nog steeds hoog. Jij bent je cyclus wel met lage temperatuur begonnen dus jij hebt lage temperatuur bij je ongi. Nog even paar dagen wachten en kijken of het doorzet. En anders over dagen nog testje doen? @ Suusjelove Er zitten echt rare verschillen tussen de thermometers zeg. Zo is er inderdaad geen peil op te trekken. @ LeenElise Jouw kaartje ziet er deze periode inderdaad heel anders uit. hopelijk goed teken... Hier zijn de darmen weer rustig gelukkig... Ik bleef gister lopen.... Mijn temperatuur is nog steeds hoog, maar niet hoger dan gister. Er zit niet anders op dan wachten.... Ik houd nu in FF mijn klachten bij. Ik vind dat wel prettig, kan ik volgende keer zien of mijn klachten elke maand voorkomen of dat het werkelijk iets zegt. Ik had bij VMK ook behoorlijk last van mijn darmen namelijk en ik vind het jammer dat ik niet wist hoeveel DPO dat was om het te kunnen vergelijken... En ik vergeet altijd welke dingen ik heb voor ongi.
Dat ga ik vanaf nu ook eens doen... Want weet het ook allemaal niet meer... Heb net maar een zwangerschapstestje gedaan en het is duidelijk dat ik dat niet ben... Word er helemaal gek van.... Hoop dat de duivels echt komen morgen...
Balen Suusjelove. Ja die klachten leken mij wel handig om te vergelijken, zeker als het niet raak is. Ik heb namelijk wel eens vaker last van mijn darmen maar ik weet nooit wanneer. Dus nu heb ik het precies staan. Ik houd het pas bij vanaf eisprong, maar het leek me wel handig. Al hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is om nog een maand te tempen....
@ Suusjelove Tnx! Ik begrijp wel dat je even baaldagje hebt. We zijn ongeveer net zo lang bezig en ik merk dat ik de laatste 2 maanden even mijn baalmomenten heb, meestal rond mijn ongi. Het gaat ook wel dubbelop, want het is toch elke maand weer even spannend en daarna ben ik altijd wat meer emotioneel net voor mijn ongi. Dikke knuffel voor jou!!
Wow liesje wat is je kaart mooi ga helpen duimen Suusjelove wat balen zeg hopelijk gaat het gauw weer beter. Ik heb gisteren de dokter gebeld en voor maandagochtend een afspraak, neem mijn kaarten mee en laat hem kijken en verwacht gewoon een verwijsbrief voor inwendig onderzoek, maar hij komt waarschijnlijk met pilletjes om te resetten?? Welke pillen zijn dit eigenlijk,?? Ik wil niet aan de pil want dat hoor je ook weleens dat ze aan de pil worden gezet voor aantal maanden?
@ Pat78 Ik ben er helemaal niet in thuis met pilletjes ed. Wil je inwendig onderzoek om te laten checken of alles goed is ivm je onregelmatige cyclus? Wat wordt precies je vraag? Of wil je meer weten ivm spotting en korte LF? Is mijn kaartje hoopvol? Ik heb al zitten kijken naar andere kaartjes maar mijn temperatuur was in het begin van de cylus zo hoog dus het kijkt zo raar. Maar temperatuur is wel hoog, maar dat is bij iedereen toch tot ongi?
@Liesje1 Thanks, hoop ook gewoon dat het komt omdat de ongi er aan komt... @Pat ben je al eerder bij de huisarts geweest... Ik weet helaas ook niks over die pilletjes... Ben wel echt blij dat ik hier mn ei kwijt kan want helaas in mijn omgeving heb ik niet zo heel veel steun...
Wat vervelend om te lezen Suusjelove! Heb je niet iemand waar je er goed mee over kan praten? Het is wel belangrijk om af en toe gewoon je gal te spuien. Ik sta er meestal heel nuchter in en dan maak ik me geen zorgen. Maar heel af en toe heb ik wel mijn momenten en dat vind ik het wel fijn om dat te uiten.
Ik kan wel met iedereen erover praten want heb gewoon gezegd dat we bezig zijn. Maar iedereen zegt gewoon hetzelfde... Je moet er niet mee bezig zijn... Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... Mijn vriendin lukt het ook niet maar zij probeert er ook niet mee bezig te zijn dus wil haar ook niet steedslastig vallen... Wanneer ga je testen..?!
Ja die reactie krijg ik ook nog al eens van vriendinnen... Maar gelukkig is mijn man net zo ongeduldig als ik en vindt hij het heel normaal zoals ik er mee bezig ben dus tegen hem kan ik af en toe even aan praten... Ik twijfel wanneer ik ga testen... ik heb nog nooit voor NOD getest, maar eerlijk gezegd kost het me vandaag erg veel moeite... Ik ben niet helemaal fit en daardoor bankhang dag. Ik bedacht me net dat ik vandaag nog helemaal niet gedronken had. En vervolgens bedacht ik me dat de urine dan straks veel geconcentreerd moet zijn en dat ik misschien wel kan testen.... maar ik wil het niet... ik vind zaterdag al erg vroeg, maar ik denk dat ik het dan wel ga doen. Maar stiekem gaat het wel steeds door mijn gedachten....
Wel fijn dat je man zo met je mee leeft... Die van mij die zegt steeds ja dan moet je er niet zo mee bezig zijn... Wel kanp dat je het zo kan uitstellen.. Lukt mij niet vandaar dat ik dus gisteravond gewoon uit het niets een test heb gedaan... Niet echt slim want is natuurlijk te vroeg en deed het gewoon op een avond ipv 's morgens... Haha ik ben zo ongeduldig he en wil gewoon ook weten waarom ik zo veel last van mijn darmen heb...
Oh echt..?! Wat kl*te voor je... Maar misschien is het wel te vroeg... Want als ik naar jouw kaartje en symptomen kijken dan moet het toch bijna wel zo zijn...
Ik ga in in ieder geval niet meer voor zondag testen. Maar hij is echt omowit.... Dus waarschijnlijk echt niet zwanger. Tja en die klachten, die houd ik niet voor niets bij. Ik heb namelijk altijd last van pijnlijke borsten na eisprong, ik ben vaak moe enz. Dus een hoop van de klachten heb ik altijd, het zegt dus niet echt veel. Het enige wat anders was voor mijn gevoel waren mijn darmen. Maar zelfs dat heb ik wel eens vaker gehad. Dus helaas... waarschijnlijk nog 1 poging en dan naar ha...
Pff weer wachten en opnieuw beginnen... Moet er niet aan denken... jij ook niet denk ik... Balen zeg... *ZUCHT* Zo'n omowitte test ligt ook op mijn nachtkastje... Ik zou nu ook afwachten tot zondag... Je kunt nu toch niet veel meer doen he... Ben jij al eerder naar de huisarts geweest..?! Hoe lang hou jij doe je al tempen..?!
Ik ben nog niet met deze reden bij huisarts geweest. Ik ben wel eens geweest om te overleggen over mijn medicatie dus huisarts weet wel dat ik gestopt ben met de pil. Dit was de eerste maand temperaturen. Ik wil nog een maand temperaturen en dan naar de huisarts. Dan zijn we ook ongeveer jaar bezig... Wanneer ga je weer heen? Jij bent al eerder heen geweest toch?
Ja ik ben idd al eerder geweest. Twijfel zelf ook heel erg wanneer ik moet gaan. Moet eigenlijk ook nog een nieuwe huisarts zoeken omdat ik verhuisd ben. En te ver van mijn eigen huisarts af woon.
Is wel handig om inderdaad huisarts dichtbij huis te hebben. Het geeft mij ergens wel rust om voor mezelf moment te hebben gekozen om naar huisarts te gaan. Al moet ik heel eerlijk zeggen ik niet weet of ik heel ver de mmm in zou willen gaan, maar onderzoeken kan geen kwaad.
Ja dat klopt ook wel... Ik denk dat ik het nog 1 maandje aan kijk met temperaturen en dan ook nog maar eens langs ga....