Hier nog steeds geen duidelijkheid.... Mijn temp schommelt wat heen en weer... Na een warm bad gisteren had ik last van wat krampjes...
Gisteravond laat een vroege test van testpoint gedaan, daar was heel heel licht een streepje erbij te zien, een vriendin keek er ook ff naar en die zag het gelukkig ook en temp is 0.1 omhoog gegaan. Ben benieuwd. Jeetje meiden wat balen van jullie, vooral die zware daling, die wil je nou net niet hebben, het kan nog altijd weer rechttrekken hè! Als ik naar de kaartjes van zwangeren kijk zie je dat een hoop meiden ineens een daling hebben en de volgende dag weer stijgen houd moed hoor @suusjelove, spannend ook voor jou als het allemaal zo onzeker blijft hè. Vind het echt 10x niks, dan weer voel je wat en dan ineens niets of je hebt iets juist niet wat wel moet snap je? Vind het lichaam maar een vreemd object die doet wat hij wIl
Goedemorgen iedereen! Hier is mijn temperatuur ook nog steeds vrij hoog. FF gaf tot vanochtend nog aan dat mijn eisprong op dag 19 zou zijn alleen na het invullen van mijn temperatuur zonet, was het verzet naar dag 29 zucht... Volg het zelf ff niet zo goed meer haha! Nou, we wachten het maar gewoon weer af.... Groetjes
@Liesje: Balen van je daling, maar je weet het idd nooit! Je temp kan de volgende dag zo weer omhoog gaan.. @Pat: Ik hoop het voor je! Wanneer ga je weer testen? @Naatje: Heel irritant als ff je ei verzet he, je kan inderdaad alleen maar afwachten Hier inmiddels 7dpo en nergens last van haha.. Nu is de echt wachtweek begonnen
@ Pat78, wat ontzettend spannend!!! Ik ga voor je duimen. @ Suusjelove, jeetje wat vervelend dat het allemaal zo vaag blijft zeg... @ Naatje, balen dat je ei ineens verzet is. Nog wel even wachten dus... @ LeenElise, echt wachten nu inderdaad... Hier lijkt ongi begonnen te zijn... Was vanochtend al aangekondigd door temperatuur natuurlijk. Ik wacht nog even met invullen op FF tot ik zeker weet dat het doorgezet is. Maar het lijkt op mijn gewone ongi dus ik ga wel vanuit... Ik heb dus LF gehad van 11 dagen. Wel weer cyclus van 32 dagen, die ik eerste half jaar ook had. Afgelopen 3 maanden was cyclus van de rel, maar nu lijkt hij dus weer normaal te zijn...
Bij mij gaf FF een stippellijn en gaf aan dat niet alle factoren een eisprong aan gaven. De stippellijn zou blijven staan behalve als FF een beter moment vond waar eisprong beter paste. FF twijfelt dan dus op zo'n moment... Als FF later in de cyclus een moment vind dat logischer dan verplaatst hij het kruis...
Oh ok dus zelfs als FF een kruis neer zet ben je nog niet helemaal zeker dat het dus ook een eisprong was...
Als hij twijfelt dan zet hij stippellijnen kruis, dan heb je inderdaad nog een kans dat hij hem verplaatst als hij andere gegevens krijgt... Als je volledig kruis hebt dan verplaatst hij hem niet meer...
Er is trouwens echt geen twijfel mogelijk, ik ben echt ongesteld.... Dus we beginnen weer opnieuw... Ik duim verder voor diegene die nog in spanning zitten...
O liesje1 wat balen zeg voor je Hier blijft mijn temp hoog! Vind nog steeds vAag gistermiddag dacht ik weer shit word nu echt ongesteld, zat weer wat meer bloed tussen het bruin. Maar ook dat was maar eenmalig?????? Daarna veegde ik weer bruin. Nog 2 dgn en ik weet ietsje meer
@Liesje Balen zeg.... @Pat oh spannend zeg... Maandag ga je naar de HA he..?! Hier is het nog allemaal erg verwarrend... Temperatuur is nu weer aan het stijgen... Maar weet niet of het ermee te maken heeft doordat ik al sinds gisterenmiddag plat lig... Heb wat aan mijn nek en kan helaas niks anders meer dan liggen... Letten jullie ook op de afscheiding..?! IK heb nu een beetje last van wit lotionachtige afscheiding...
Aaaaaaaa net kruidvat test gedaan en een dikke vette streep ben helemaal van mijn aprepo?? Weet alleen niet hOe ik de test hierop krijg??? Spannend suusjelove, nee had ik maar melkafscheiding, ik ben nog steeds bruin met soms veeg bloed?? Heb het wel erg warm