Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by liesje1, Aug 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ja dat had ik deze keer ook gedaan maar helaas met die van kruidvat...

Ik snap ook niet dat er steeds zo'n groot verschil is tussen die thermometers...

Blijkt wel weer dat zo'n oorthermometer echt van een goed merk moet zijn..

2. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja klopt dat vertelde je.. Ik zou mooi die ene thermometer aanhouden ipv de oorthermometer.
    Mja, geen bloed geeft moed meis! Je weet het nooit, afwachten maar.. Ik kan het woord 'wachten' niet meer uitstaan, maar zeg het zelf ook altijd tegen anderen haha. Zwanger worden betekent gewoon veeeeeel wachten ;)

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ja doe nu met beide meten en de oor invullen op FF omdat ik anders een vertekend beeld krijg...

Haha ja het geduld word echt op de proef gesteld.. En ik ben al zo ongeduldig persoon...

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Letten jullie ook op de stand van de baarmoedermond..?!

5. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik let er wel op maar ze zeggen dat zelfs een vk hier niet wijs uit kan worden, dus ik gebruik het niet als houvast.. Merk wel dat hij tijdens mn ei lager ligt en open voelt, soort spleetje.. Nu kan ik er bijna niet meer bij omdat hij weer hoger ligt.

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Bij mij ligt ie nu ook heel hoog en is ie ook een beetje hard...

7. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    O jouw kaart zit er ook spannend uit Leenelize, wanneer ga jij testen??

Suusjelove, gestopt met bloeden, is dat niet gewoon eisprong geweest dan? zeker gezien je temp nu omhoog gaat!

Ik controleer mijn baarmoedermond tot een week geleden elke dag, vruchtbaar zit hoog en is lekker zacht:) en onvruchtbaar is laag en hard, zo staat het op internet en dat merk ik bij mijzelf ook.

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wil vrijdag (14dpo) testen als ik niet ongi wordt.. Heb nu nog totaal geen kwaaltjes dus ben nog niet van plan eerder te testen want ga er maar vanuit dat ongi wordt..

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ja maar waarom dan dat roze afscheiding...
    Als dat zo is dan is het echt balen.. Want heb gewoon niet meer geklust..

Maar goed ik ga weer lekker afwachten...

@Pat morgen naar de HA urine brengen?

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    yeps morgen naar de HA, vanmorgen weer getest :D blijft mooi gestreept.

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Oh leuk... Dan krijg je nu een hele nieuwe fase...

12. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk hoor Pat!!

13. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Leenelise, 3 fase patroon komt volgens mij niet zo heel vaak voor. Dus dat jij dit niet hebt, dat zegt helemaal niets hoor. En inderdaad zwanger worden houdt heel veel wachten in helaas... zit nog niets anders op voor je nu...

@ Pat78 Wat super, fijn dat je nu al voor morgen afspraak hebt staan

@ Suusjelove, balen hoor dat je nu nog helemaal niets weet. Ik hoop voor je dat het raak is en anders dat je volgende ronde iets meer uit te je tempen wijs kan met die andere thermometer.

Ik controleer baarmoedermond niet. Ik kan met tempen en ovulatietesten prima eisprong vinden en ik vind het zo gedoe anders... Hier breekt even rustige tijd aan. Ik ben vanochtend zelfs vergeten te temperaturen. Vond het eigenlijk wel goed teken. Ik zat achter computer en startte automatisch FF op en bedacht het ineens. Echt even een teken dat ik er niet mee bezig ben en dat bevalt me prima.

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Goedemorgen Dames,

Vanmorgen kreeg ik weer een hoge temperatuur van de oorthermometer... Toen ik deze invoerden zetten FF het kruis maar aangezien ik met de gewone thermometer al weer een verschil van 0.5 heb, heb ik de metingen van de gewone ingevoerd...
    Dit heb ik gedaan vanaf maandag 5 september.
    Ik vertrouw gewoon meer op de gewone en er klopt deze maand toch niks van dus ik wacht maar gewoon "lekker" af...

15. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Mijn temperatuur was vanochtend gedaald met ongeveer 0.3. Kan ook best kloppen want woensdag is mijn NOD. Ben benieuwd wat mijn temperatuur morgen is.

16. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    zojuist bij de HA vandaan en van hem hoefde ik geen test te doen, hij zag aan mijn temp dat het raak is, en dat bruinverlies is zwangerschaps menstruatie. Wel moet ik gewoon uitgaan van de eerste dag van laaste menstruatie dus 31 juli dus ik ben volgens die berekening 7 weken tot de echo anders bewijst. En omdat mijn zoon met 39,3 weken werd geboren moet ik er nu ook mee rekening houden dat dit kindje eerder dan de 40 weken zal komen:) vind ik niet erg, kan ik langer genieten. Eerst maar eens de magische 12 weken bereiken.

@naatje, balen dat je temp gedaald is, hopelijk zal hij morgen weer mooi stijgen.

@Suusjelove wat vreemd dat je ff de kruis weg heeft gehaald. Idd volgende maand maar 1 termometer gebruiken.

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Oh super..!! Wat een fijn gevoel lijkt me dat...
    Ga je het al vertellen of wacht je tot 12 weken...

Ja vreemd is het niet omdat ik op de gewone thermometer niet zulke hoge temperatuur had...
    Maar het verschil was steeds 0.3 of meer dus dat is toch niet normaal he... Ik kon het wel laten staan maar dan werd ik er ook niet wijzer van...
    Gewoon nu hopen dat ik snel naar mijn volgende cyclus kan...

18. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    een aantal mensen weten het al, behalve onze ouders. Mijn ouders is apart verhaal en daar zie ik echt tegenop.

Ik heb nl een zoon met adhd en kenmerken ODD (oppositioneel opstandig gedrag) en zit sinds dit jaar op een cluster 4school. Mijn ouders en met name mijn vader vind dat als ik voor een 2e baby zou gaan egoistisch want mijn zoon heeft hoop aandacht nodig, en met een baby erbij krijgt hij dat niet meer blablabla. Is van de bso afgestuurd en opa en oma die halen hem dan van school op. En ik heb aantal jaar terug een heftige scheiding achter de rug, en mijn ouders zijn bang dat de geschiedenis herhaalt, al is mijn huidige vriend heel anders dan mijn exman. Ik ben van mening dat het voor mijn zoon goed zal zijn om zijn geduld te moeten delen, en hij geeft al zolang aan een broertje te willen dus het zit wat mij betreft wel goed.

Maar goed, nu zit ik dus van chips wanneer gaan we het vertellen. Geloof me, ik ben heel blij dat ik dit wonder nog een keer mag meemaken, maar als ik naar opa en oma moet dan ben ik opeens veel minder blij want dan krijg je natuurlijk weer eerst een kritische opmerkingen etc, ik weet van mijn 1e zwangerschap toen was de eerste reactie van o, hoe gaan jullie dat financieel doen etc. na paar weken werden we overladen met 1e kado's van ze. Dat zal nu denk ik ook wel gebeuren, alleen dat vertellen he. Mijn schoonouders die zullen wel meteen blij zijn daar twijfel ik niet aan. (althans dat hoop ik dan)

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Poeh heftig zeg... Maar ja er zijn meerdere gezinnen die meerdere kinderen hebben waarvan er 1 meer aandacht nodig heeft...
    En hij zal idd heel blij zijn met een broertje/zusje...

Hopelijk valt de reactie mee...

Geniet er maar lekker van...

20. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    12/10 afspraak bij de verloskundige, deze periode is eigenlijk ook wel eng hoor, nu zit je maar af te wachten tot je eindelijk op controle mag en het hartje zult horen. Heb me net aan de telefoon aan verloskundige laten weten mee te willen doen aan moeders voor moeders. das dan ook weer een nwe fase.

Share This Page