Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje1, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben benieuwd Suusje! Wanneer wil je gaan testen?

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Heb een test gedaan en was negatief..
    En heb ook niet echt een ei gehad dus zal wel gewoon een rare cyclus hebben...

3. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Welkom Mopke!! Ik ga voor je duimen!!

Suusjelove, geen bloed geeft inderdaad moed.... Wanneer ga je weer testje doen als je niet ongi wordt?

LeenElise ,wanneer ga jij testen?

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Meiden ik ga overstappen naar de mei2012 moeders, heel veel succes met zwanger worden, hoop ook echt dat jullie binnen een afzienbare tijd mee mogen zwanger zijn. Ik kom wel zo af en toe mee lezen hoe het jullie vergaat ;)

@leenelize jouw kaart ziet er goed uit;) spannend hoor ben reuze benieuwd wat je uitslag is:)

5. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Goedemorgen iedereen! Ik werd zonet wakker en toen zag ik dat mijn menstruatie was doorgekomen :) Balen! Maargoed, we gaan gewoon weer vrolijk verder :D Vandaag was mijn temperatuur iets hoger dan gisteren en ook 0.2 graden hoger dan mijn CD1 in mijn vorige cyclus. Deze cyclus willen we ook met ovu-testen gaan werken, ik ben benieuwd!

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hoi meiden,

Mag ik mee komen kletsen?
    Ik ben op 3 augustus gestopt met de pil (Cerazette) en was eigenlijk van plan om vanaf mijn eerste menstruatie te gaan temperaturen. Nu zit ik echter nog steeds te wachten op mijn eerste menstruatie, maar ik ben alvast gaan tempen op de dag dat ik ineens veel krampen kreeg - waarvan ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen (maar niet dus...)
    Van mijn kaartje klopt dus nog niet veel, al dacht ik twee dagen geleden wel dat ik mijn eisprong had gehad (maar blijkbaar niet, want mijn temp was gisteren en vandaag weer lager).
    Ik hoop dat ik snel een beetje wijs kan worden uit mijn cyclus, zit nu op dag 43 na het stoppen met de pil...
    My Ovulation Chart

@ LeenElise: Jouw kaartje ziet er veelbelovend uit!! :D Spannend!!
    @ Naatje: Balen zeg, maar vol goede moed op naar de volgende ronde. Mijn eerste ronde met tempen+ovutesten was ik zwanger van de eerste. :)

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Goedemorgen Dames,

Welkom nieuwe lezers...

Denken jullie echt dat ik nog eens moet testen..?!
    Maar ja wanneer dan..?!

@pat heel veel succes en plezier verder...

@ Naatje balen zeg...

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Liesje: Ik denk dat het niet nodig is om te testen, verwacht morgen wel ongi te worden.

@Pat: Wens je een voorspoedig zwangerschap!!

@Naatje: Balen van je ongi! Ben benieuwd hoe het gaat met je ovu testen deze ronde..

@Iloiza: Welkom! Hoop voor je dat je gauw ongi mag worden, dan kun je 'echt' beginnen.

@Suusje: Lastig hoor, als je temp nou hoog was dan zou ik elke dag testen.. Als het je gerust stelt zou ik gewoon testen hoor, maar een zwangerschap met een lage temp komt weinig voor.. Hoop voor je dat je gauw duidelijkheid krijgt meis, dit is ook niks dat wachten.

9. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja en hier mn temp nog verder gedaald, dus verwacht dat ik morgen ongi wordt :( Mja, maar even afwachten!!

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Heb er nog eens een testje tegen aan gegooid...
    IK had nog van die dipsticks... Maar omo wit...

Dus we wachten maar "lekker" af...

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hmm shit he... Maar geen bloed geeft moed heb ik me deze week laten vertellen... ;)

12. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Balen Suus! Heb net even veel temperatuurkaartjes van zwangeren bekeken maar kan er niet één vinden met een temp zo dicht bij de coverline.. Maar je hebt gelijk, geen bloed geeft moed ;)

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Zwanger worden stelt gewoon echt je geduld op proef...

Maar ik denk ook dat we door het internet ons helemaal gek maken...
    Doordat we dingen gaan opzoeken etc...

Wat slik jij eigenlijk. Alleen foliumzuur of ook nog wat anders erbij..

14. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik slik nu alleen foliumzuur idd.. Mocht ik ooit zwanger worden dan wil ik wel graag een multivitamine voor zwangeren slikken.
    Heb de eerste ronde etos zwanger worden geslikt, maar las zoveel verhalen van een in de war geraakte cyclus dat ik daar maar mee ben gestopt.. Slik jij ook alleen foliumzuur?

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nee slik die ook maar niet meer... Had ze nu netjes genomen 2x daags en kijk maar wat er met mn cyclus gebeurd is...

Ja ik ook alleen foliumzuur maar lees ook vaker wat over tarwekiem en teunisbloemolie...
    Maar durf niet zo maar wat te nemen...

16. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Iloiza Welkom!! Ik kan ook nog niet veel uit je kaartje halen. Ik denk dat je eisprong nog moet krijgen. Je hoort ook wel vaker dat door het stoppen met de pil je in de eerste cyclus nog geen eisprong hebt. Afwachten dus....

@ Naatje, balen zeg... Misschien volgende ronde?

@ LeenElise, je temperatuur is inderdaad erg laag.

@ Suusjelove, balen van je test. Het is zo moeilijk om iets uit je kaartje te halen door de thermometers die afwijken... Maar ik zie dat je langste cyclus tot nu toe 27 dagen was, dan moet er toch wat gaan komen.... Dan kun je tenminste weer verder....

@ Pat, geniet van je zwangerschap!!!

@ Poemi, hoe is het nu met je?

Hier is het rustig, temperaturen staat even op laag pitje. Ik ga aan het einde van de week wel weer beginnen. Maar ik heb momenteel even weinig ritme en om te tempen net na ongi heeft bij mij geen zin met mijn lange cyclussen... Dus ik ben even iets minder nauwkeurig...

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Het is een beetje lang verhaal, sorry alvast daarvoor. Net terug van het ziekenhuis, we hebben er ruim 2 uur gezeten, en we zijn er niets mee opgeschoten. Er moest toch bloedgeprikt worden, wat ik zelf al wel verwacht had, dus we moesten daar wachten op de uitslag. HCG waarde was 191, vrijwel gelijk aan die van maandag. Op de echo was ook niet meer te zien, gyn heeft ook nog eens gekeken. En ze weten dus niet wat het is. Het is of een zwangerschap die niet goed is gegaan, en waarvan ze nu dan niet weten waar die zit, of het is een cyste die ineens HCG is gaan produceren. Ik weet 100% zeker dat ie dat 4 weken gelden nog niet deed, toen nog een hartstikke witte test, maar goed. Volgende week donderdag weer terugkomen. Eerst bloedprikken, dan een echo, en dan uiteindelijk weer naar de arts. Zo willen ze in de gaten houden of er iets veranderd. Als het over 2/3 weken nog steeds hetzelfde is willen ze alsnog een kijkoperatie gaan doen om te kijken wat er nu aan de hand is. Ik hoop dat zo'n kijkoperatie niet nodig is, zitten toch wel weer risico's aan verbonden. Baal er alleen ontzettend van dat ik nu zolang moet wachten voordat er meer duidelijk is en we weer verder kunnen.

Dus ik heb nog geen idee wanneer ik me hier weer kan aansluiten :(

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nou zeg dat schiet ook niet op..
    Wat raar allemaal...
    Hopelijk kunnen ze donderdag meer zeggen..
    Heb je geen pijn ofzo..?!

19. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Poemi: Pf meid ik hoop ook voor jou dat een kijkoperatie niet nodig zal zijn! Veel succes de komende weken..

Hier helaas vandaag mn ongi al doorgebroken! Dus maar een ontzettend korte lf van 11 dagen, iemand nog tips op deze te verlengen?

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ben jaloers op je ongi...

Het zou niet erg zijn zeggen ze... Heb je dat vaker gehad...

Deel Deze Pagina