Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje1, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Suusje Nee, geen pijn, krampen of wat dan ook. Wat heb jij trouwens ineens een lange cyclus vergeleken met de vorige keren. En je ei is er ook niet echt in terug te vinden. Ik heb niets terug gelezen, dus misschien heb je daar al iets over gezegd, maar heb je vorige rondes wel je ei kunnen vinden?

@Leenelise LF van 11 is wel vrij kort, maar onder de 10 gaat het geloof ik pas een innesteling in de weg staan. Had bij een ander topic gelezen dat je daarvoor teunisbloemolie kunt gaan gebruiken, dat daar je LF langer van zou worden.

2. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Suusje: Ik hoop ook voor jou dat je gauw ongi mag worden! Of een positieve test natuurlijk.. Deze onzekerheid is vreselijk irritant voor je.

@Poemi: Mijn vorige lf was 12 dagen, deze keer dus 11 dagen. Heb ook even onderzoek gedaan op ZP en bij een lf boven de 10 dagen hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken. Hopelijk wordt ie alleen niet nog korter de volgende ronde!

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @poemi ik heb in de eerste ronde van het temperaturen wel mijn ei gevonden ... Ik had toen op dag 11 mijn ei...
    Ik heb zelf het vermoeden dat het komt door de pillen van de etos... Die heb ik deze keer netjes 2x daags geslikt... Tot dat ik opeens in de gaten kreeg dat er geen ei kwam... Maar dat kan ook nog komen door dat mijn thermometer niet klopte...

@leenelise dat had ik idd ook gelezen... Maar weet niet of dit ook weer de cyclus verstoord...

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ LeenElise: Balen van je ongi, zeg!! Ik vond je kaartje er vanochtend nog veelbelovend uitzien, maar zag vanmiddag al dat je temp vandaag weer was gedaald. Maar nu ook al ongi zeg, dat is wel snel. Gelukkig is je LF niet té kort. Op naar de volgende ronde, hopelijk dan meer succes!!

@ Suusje: Wat vervelend, je weet nu eigenlijk niet echt waar je aan toe bent. Negatieve test, toch al overtijd, en een tempkaartje waar niet veel uit te halen valt... Zit niets anders op dan afwachten, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@ Liesje: Dankje! Oh, ik wist helemaal niet dat er soms geen eisprong is in de eerste cyclus na het stoppen met de pil... Hopelijk word ik dan snel ongi, dan kan ik tenminste ook écht beginnen.

@ Poemi: Ik hoop echt voor je dat een kijkoperatie niet nodig is, zeg! Zou ik ook niet echt op zitten te wachten als ik jou was...
    Hopelijk kunnen ze donderdag meer zeggen, dan weet je tenminste waar je aantoe bent.

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Suusje Ik heb ook wel vaker gelezen dat die pillen van etos averechts werken. Ben je al wel met die pillen gestopt?

@Iloiza Ik denk dat ik de eerste ronde ook geen eisprong heb gehad, denk soort van ontpillen. Op welke dag zit je nu inmiddels?

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja ik ben er mee gestopt... Dan maar een korte cyclus die wel regelmatig is...

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Poemi, ik zit nu op dag 43 na het stoppen met de pil. Wel af en toe krampen gehad, dus ik dacht elke keer dat ik mijn eisprong voelde óf dat ik ongi zou worden - maar tot nu toe nog steeds niets... Ik hoop dat het snel komt.

Suusje, dat is wel heel vervelend zeg. Die pillen zouden toch een regelmatige cyclus moeten bevorderen...? Beter maar zonder dan. Ik hoor zowel heel positieve als heel negatieve verhalen erover. Durf er daarom ook zelf niet zo goed aan te beginnen.

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Iloiza Hopelijk komen de rode duivels snel...

Hier heb ik vandaag een beetje last van krampjes... ;)

Mijn temp blijft nu wel redelijk stabiel..
    Maar ik vraag wel wel iets af... De oorthermometer is meestal ongeveer 0.4 hoger. Dus in feite zou ik nu gewoon een hoge temperatuur hebben.
    Of zie ik dat verkeerd..?!

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Suusje Ben je dan halverwege overgestapt van thermometer? Ik geloof dat je beter een hele cyclus op dezelfde manier kunt themperaturen, want het gaat er meer om wat je themperatuur doet, en niet echt hoe hoog die is.

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja ja ben halverwege veranderd... Gebruik ze nog steeds beide om te zien wat het verschil is..
    Ik heb dat gedaan omdat er toch geen duidelijkheid was doordat de oorthermometer alles behalve precies is...
    Dus heb ik vanaf 5 september alles ingevoerd met de gewone zodat ik kan kijken of mijn temp wel een beetje stabiel blijft...
    Hopelijk krijg ik nu wel duidelijkheid...
    Mijn vorige cyclus was wel redelijk duidelijk... Geen dik kruis maar wel een stippellijn kruis had ik...
    Dat was ook met de oorthermometer...

11. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Suusje: Zou idd ook je gewone thermometer aanhouden.. Een oorthermometer is vaak niet zo betrouwbaar! Hopelijk gauw ongi en de volgende ronde een mooi grafiekje:)

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja hoop het ook... De krampjes zijn er... Tenminste ik denk dat ik het voel... Of zou ik het graag willen voelen...
    Maar heb weer een beetje roze bij afvegen dus ik HOOP het echt...

13. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Zo ik moest even bijlezen want ik ben even druk geweest.

@ Poemi Wat ontzettend vervelend zeg. Het is al heel verdrietig dat het mis is maar ik snap dat je juist nu door wil naar de volgende ronde. Ik hoop voor je dat alles snel op gang gaat komen zodat je weer verder kan.

@ LeenElise, jammer van je ongi. Ik had afgelopen keer lf van 10 dagen. Ook erg kort, maar dit is de eerste keer dat ik precies wist wanneer mijn eisprong was. Ik ben ook erg benieuwd naar volgende cyclus...

@ Iloiza Hopelijk heb je snel je ongi en kun je daarna eisprong vinden. Of misschien heb je binnenkort wel snel al je eisprong. Het verschilt per persoon, de een heeft eerste cyclus wel direct eisprong en bij sommige nog niet.

@ Suusjelove Word je er al niet beetje moedeloos van. Ik zou niet zo goed tegen deze onzekerheid kunnen, zeker omdat je overtijd bent en geen idee hebt hoe lang het nog gaat duren. Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt!!

Hier nog steeds niet aan het tempen geweest, ik wil morgen weer beginnen. Het is hier momenteel behoorlijk druk, dus als ik kan uitslapen dan doe ik dit... HEERLIJK!!

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik word er echt helemaal gek van... Maar helaas kan ik niks anders dan maar afwachten...
    Geen krampje meer te voelen, niks roze meer te zien... Dus nog steeds niks...
    Ik wil gewoon naar mijn nieuwe ronde... Grr ik HAAT wachten...

Haha maar ja we doen er niks aan...

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hoe kijken jullie tegen het pendelen aan..?!

16. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik weet het niet. Ik vond het leuk om me te laten pendelen. En voor komende maand heb 3 pendels... Ergens geeft me dat meer hoop en aan de andere kant ben ik er te nuchter voor dus verwacht ik niets meer...

Ik vind het super lief dat meiden op het forum willen doen, maar het is niet zo dat ik er vanuit ga dat ze uitkomen. Maar ik vind het grappig om te zien wat er uit zo'n pendel komt...

Ik sta er dus vrij neutraal in.

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja dat heb ik ook wel een beetje... Maar hoop ook echt dat het uit komt haha...

18. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hou niet zo van dat pendelen, geloof er niet zo in. Straks vestig ik mn hoop ergens op terwijl zwanger worden nog heel lang gaat duren.. Maar snap wel dat het grappig is om te weten!

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Dat gevoel heb ik ook wel... Ik merk het nu al...

20. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Jeetje Suusjelove, nog steeds geen duidelijkheid zie ik....
    Pfff... balen zeg!

Deel Deze Pagina