Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje1, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Zo ben al terug van de fysio...

Wilde idd vandaag maar weer eens beginnen met klagen... ;)

IK weet het echt niet meer... Vrijdagmorgen had ik echt druppeltjes bloed en zelfs een klein propje.
    Zaterdag weer helemaal niks...
    En sinds gisteren lijkt het er op dat het doorzet... Wel maar heel licht, kan gewoon een inleg kruisje gebruiken. Dit heb ik gisteren ook gedaan zodat ik een beetje kan zien hoeveel het is en of het überhaupt wel moet zien als ongi.

Maar ja van mijn temperatuur snap ik niks...
    Die moet toch omlaag ipv omhoog... Ik heb wel vannacht slecht en onrustig geslapen.

Wat moet ik nu doen met ongi? Gewoon aangeven dat het gisteren begonnen is..?!

En hoe het met jullie lady's..?!

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Suusjelove Beetje stom misschien hoor, maar als je van het vruchtbaarslijm uit gaat, en niet naar je temperatuur, dan zou je nu 9/10 DPO zitten? Misschien vrijdag iets van een innesteling geweest? Ben je normaal ook zo licht ongesteld of heb je anders wel meer bloedverlies? Je kunt denk ik beter spotting aangeven bij FF. Pas als het echt doorzet moet je het op ongi zetten, anders begin je te vroeg in de nieuwe ronde. Als ik het zo lees stelt het nog niet veel voor bij je, het bloedverlies dan.

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik heb het slijm etc nooit echt in de gaten gehouden maar denk dat ik dat maar ga doen...

Gisteren was het zeg maar zoals een lichte ongi...
    Maar net controleerde ik mijn baarmoedermond... Nog steeds hoog...
    En tja helemaal geen spoortje meer van bloed...

En mijn temperatuur is omhoog geschoten...
    Lag gisteren pas om 1 uur in bed en had wat wijn gehad dus weet niet of het daar aan ligt...

Maar die innesteling lijkt me sterk want heb niet meer geklust... Heb gewoon echt een baal week/weken...

Laten we het er maar ophouden dat het echt inhakt op mijn relatie...

En Poemi hoe is het met jou..?!

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nou net terug van de wc en het begint weer... Wel raar dat ik dan 's nachts helemaal niks heb...

5. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Och jeetje Suusjelove wat ontzettend vervelend. Misschien toch even langs te ha. Er bestaan ook pillen om de boel te resetten toch? Volgens wordt de ongi dan opgewekt en dan kun je in ieder geval weer opnieuw beginnen....

Poemi, ik zie dat je donderdag weer echo en onderzoeken hebt. Ik hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt over hoe nu verder.

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik moet morgen gaan voor kennismakingsgesprek bij nieuwe huisarts...

Misschien is het wel gewoon mijn ongi en let ik er te veel op...

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Suusje Raar van je temperatuur :( En op dat bloedverlies is ook niet echt een pijl te trekken. Zorgt het zwanger worden voor spanning in je relatie? Of is het alleen maar deze laatste rare maand? Wel erg vervelend :(

@Liesje Jouw staatje ziet er tot nu toe weer voorbeeldig uit :)

Ik heb vandaag weer eens een testje gedaan in de hoop dat ie lichter was geworden. En dat dacht ik dus eerst wel, maar ik heb er een foto van gemaakt en naast die van vorige week gehouden en dan lijkt het dus wel weer mee te vallen :( Hopelijk donderdag meer duidelijkheid. Vandaag wel wat bruine afscheiding, dus ik had weer de hoop dat er wat kwam, maar helaas...

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zouden jullie eens naar m'n testjes willen kijken?

Deze is van vorige week dinsdag:

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    En deze van vandaag:

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nee door deze laatste rare maand... Hebben heel veel geklust in de periode dat ik de ovu test van kruidvat had gedaan...
    Daardoor gewoon nu wat minder zin in alles...

Ik vind hem idd wel een beetje lichter... Maar niet veel...
    Echt balen dat je nu moet wachten terwijl je weet dat er niks is...

11. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Oei Poemi, ik moet eerlijk zeggen dat ik geen verschil zie. Het lijkt toch niet helemaal op gang te komen zo. Ik hoop dat ze donderdag met een oplossing kunnen komen.... Want dit wachten is heel vervelend.

Suusjelove, vervelend he als je op een gegeven moment "moet". We zijn volgens mij net zo lang bezig en ik snap wel beetje wat je bedoeld. Afgelopen maand hebben we ook een langere tijd het om de dag gedaan omdat ik nog niets van mijn eisprong wist en ik merkte op het einde dat ik eigenlijk niet zin meer had omdat ik ook niet fit was en moe. Na mijn vruchtbare periode hebben we ook 2,5 week niet geklust, ik was even blij met de pauze.... ;) Niet goed natuurlijk, maar ja net als jou lopen wij hier ook tegen dat jaar op... Gelukkig merk ik dat ik nu weer gewoon spontaan zin heb en niet omdat ik vruchtbaar ben want dat duurt nog even. Het heef hier gelukkig geen effect op onze relatie maar ik kan me voorstellen dat dit wel kan gebeuren. Het heeft mij geholpen om even pauze te nemen. Ik heb ook in het begin van deze cyclus niet alle dagen getemperatuurd en ik ben hier ook even minder actief geweest. Maar ja ik had duidelijkheid rondom mijn cyclus. Ik kan me goed voorstellen dat jij dit nu niet kan, omdat je zoveel onduidelijkheid hebt. Ik zou toch het bespreken met de arts en om raad vragen.

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Zo heb net kennismakingsgesprek gehad bij mijn nieuwe huisarts.
    Ik moet in november terug naar hem en krijg dan een verwijzing voor de gynaecoloog omdat we dan een jaar bezig zijn.

Ik weet alleen niet wat ik nu met FF moet...
    Als ik het als spotting invul dan geeft ie aan dat ik eisprong heb.
    Zou het gewoon ook zo kunnen zijn dat het een licht ongi is..?!
    Het is net zoals je op de laatste dagen hebt... 's nachts is bijna niks en overdag is het ook niet veel maar moet wel echt wat inleggen/indoen.
    Dus niet alleen bij afvegen...
    Maar geen stolsels etc...

13. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hier helemaal geen ervaring mee heb. Mijn ongi breekt altijd dezelfde dag nog goed door en dan is het meestal ook meteen heftig. Heb je dit al eerder zo gehad. Het klinkt wel als ongi, maar als je temperatuur straks ineens gaat stijgen dan was het misschien toch eisprong. Als het meer is dan alleen bij afvegen dan zou ik van een ongi uitgaan denk ik.... het is bij mij de ene maand wel meer dan de andere maand...

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ja het is meer dan alleen bij afvegen...
    Heb dat 2 rondes geleden ook gehad...

Ik verander het gewoon naar ong en ga maar beginnen met de ovu testen...

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Suusje Van je temp. wordt je ook niet echt veel wijzer. Heel raar allemaal zo.. Maar als je 2 rondes geleden ook al zoiets had dan is het misschien toch wel je ongi. Balen hoor....

@Liesje Jullie zijn inmiddels ook al aardig lang bezig :( Gelukkig kun je het wel een beetje los laten en ook nog gewoon spontaan zin hebt. Als je het alleen nog maar rond je ei zou doen zou het niet meer echt goed zijn denk ik... Al moet ik zeggen dat het bij ons inmiddels ook al 2,5 week geleden is, maar dat komt wel meer door al dat lichamelijke gezeur...

Morgen weer naar het ziekenhuis :( Eerst even bloedprikken, dan om 14.45 uur echo en om 15.45 uur afspraak gyn. Neem m'n boek dus maar mee, kan ik tenminste lezen tijdens het wachten. Gisterenochtend en vanmorgen wel wat bruine afscheiding, maar verder niets wat op een ongi lijkt...

16. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haj meiden,
    Ik ben even een paar dagen niet op ZP geweest en niet getempt.
    Lekker druk gehad dus even niet aan zwanger worden gedacht :)
    Ga zo jullie verhalen terug lezen!
    Liefs

17. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Goed zo LeenElise!!! Ik heb ook even een pauze gehad en dat heeft me goed gedaan. Ik vergeet nu soms gewoon te tempen, omdat ik er niet meer zo mee bezig ben. Heerlijk!!!

Poemi, succes morgen!! Ik ga voor je duimen dat je wat duidelijkheid gaat krijgen over hoe nu verder.
    Ja gelukkig heb ik dan gevoel van "moeten" ook alleen nog maar afgelopen cyclus gehad. Voor mij ook echt een teken om afstand te nemen, want ik wil niet dat gevoel hebben. En het heeft geholpen want de zin is weer terug.... :D Alvast oefenen voor volgende week...

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Poemi heel veel succes straks... Duim voor goed nieuws...

Hier is de temp opeens flink omlaag...

19. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Inderdaad flinke daling Suusjelove. Ik ben benieuwd wat hij komende dagen gaat doen.

Poemi, nogmaals succes!!!

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meiden, even kort: slecht nieuws.. HCG waarde was weer gestegen, 287 nu, er zat vocht in m'n buikholte dus ik word vanavond of morgen geopereerd (kijkoperatie). Om 17.00 uur hebben de gyn's overleg dus dan wordt het besloten. Omdat we niet te ver van het ziekenhuis vandaan zitten mocht ik gelukkig nog wel even naar huis. Even snel douchen en dan telefoontje gyn afwachten :(

Deel Deze Pagina