Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by liesje1, Aug 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Het zou fijn zijn als we eens wat goed nieuws kregen hier...

Ik heb ook flink geklust... De laatste dagen zelfs iedere dag weet dat het niet goed is maar ja wist het niet goed dus dacht doe maar gewoon...

2. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Suusje, ik hoop dat het deze x raak is voor jullie!
    Voor ons allemaal en mezelf natuurlijk ook :D

Hier gisteren een temp van 37,0 en vanmorgen toch weer 36,8, hmm.. Dat heb ik anders nooit

3. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    )))) breek ff in:)

Ha meiden,
    heb weer even terug gelezen en zie dat jullie weer spannende dagen tegemoet kunnen zien, >>>>>>>>>>zwaai nu met mijn hcg scepter over jullie heen voor mooie plakbeebs:).

Hier gaat het redelijk goed, volgens mij zit alles er nog, maar heb toch maandag een vroege echo omdat ik zo nu en dan bloed wegveeg en dan niet meer??? Vreemd. Schijnt erbij te horen maar het maakt je erg onzeker, zeker gezien er een aantal meiden uit de meiclub afgelopen maandag een leeg vruchtzakje hadden:( dus ik zit in spanning.

Ik blijf jullie wel volgen hoor hoop zo dat het raak is, dus meiden SUCCES

breekt weer uit))))))))))))

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    @Pat Oh spannend...Hoop dat je snel geen last meer hebt van die onzekerheid en dat je lekker kunt genieten ervan...
    En hopelijk doet je scepter goed zijn werk...

Mijn temp is idd een beetje omhoog gegaan... Ben benieuwd wat ie mrgen doet...
    Heb gisteren niet geklust omdat ik dood op was... Hopelijk is dat niet erg geweest...

5. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Suusje Hopelijk stijgt je temp mooi door. Dan klopt het allemaal netjes met die ovu-test.

@Pat Succes maandag. Ik duim voor je dat alles goed zit. Bloedverlies hoeft idd niets te betekenen.

@LeenElise Apart van je kaartje. Ga je nu wel elke dag tempen om het in de gaten te houden?

@Liesje Je temp is behoorlijk gezakt. Hopelijk gaat ie morgen mooi omhoog.

Vanmorgen was m'n temp nog steeds hoog. Ben benieuwd wanneer die gaat zakken. Maar het wordt idd wel eens tijd voor wat meer roze nieuws hier...

6. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Pat wat leuk dat je even komt inbreken hier. Ik ga duimen voor een plakbeep!!

@ Suusjelove, je temp gaat nu inderdaad omhoog, al vrij snel dus. Ik ben benieuwd wat hij morgen doet.

@ LeenElise, hmm... ik heb ook geen idee. Ik heb nu expres wel even alle dagen aan het tempen tot ik eisprong gehad heb zodat ik zeker weet dat hij geweest is. De rest van de maand doe ik het net zoals jou en vul ik de tussen dagen zelf in. Mijn temp was ook heel constant op de dagen dat ik wel getemperatuurd heb.
    Kan het bij jou ook zijn dat je misschien toch beetje van de griep mee krijgt van je partner? Misschien dat je lijf toch antistoffen aan het maken is en dat hierdoor je temperatuur beinvloed wordt... :(

@ Poemi Ik duim nogsteeds dat donderdag je HCG flink gezakt is, zodat je weer verder kunt. Hoe is het verder met je? Nog last van de operatie?

Hier is inderdaad mijn temperatuur flink gezakt. Ik ben ook weer met ovu testen bezig. Hij lijkt vandaag en gister positief, maar dat dacht ik vorige maand ook en toen werd hij de dag erna NOG donkerder. Even afwachten dus maar hij zit er in ieder geval aan te komen.

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Dan kun je flink gaan klussen...

ik blijf mijn ovu testen doen tot dat FF mijn ei sprong aangeeft ...
    ze worden al lichter dus denk dat ik maandag mijn piek had...
    ik twijfel wel nog of ik dan door blijf temperaturen...
    ik heb er geen last van om het te doen dus denk dat ik het maar blijf doen...
    dan zie ik wel snel genoeg of het gelukt is of dat we weer naar de volgende ronde kunnen...

8. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik heb vorige periode wel trouw getemperatuurd na de eisprong. Ik ga het nu alleen doen op mijn werkdagen. Andere dagen ga ik er niet meer de wekker voor zetten. Even lekker uitslapen is ook wel fijn.

Grote kans dat inderdaad de eisprong geweest is en dat je temperatuur morgen of overmorgen gaat stijgen. Maar ik blijf ook door gaan met ovu testen tot temperatuur stijgt. Ik ben benieuwd wat mijn lf is deze maand, al hoop ik daar niet achter te komen...

We zouden na deze ronde na de ha als het niet gelukt is, maar ik stop per 1 januari met mijn baan voor een groot deel en ik heb het daarna een stuk rustiger dus als het niet raak is en nog rustig ben dan stel ik het uit tot januari... Als ik wel onrustig word, dan ga ik eerder heen maar ik merk dat ik wat meer rust vind in het afwachten...

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    wel fijn dat je wat meer rust krijgt. En als het wachten nu beter gaat dan zou ik idd ook dan pas gaan omdat je dan ook wat meer tijd hebt...

Na deze ronde probeer ik nog een ronde en dan weer terug naar HA voor een verwijskaart... hopelijk is het niet nodig...

merk wel dat ik nu steeds onzekerder ga worden...
    hoop ook echt dat het niet erg is dat we gisteren niks hebben gedaan...

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Hi meiden!!

Ik ben weer terug!! Ben een weekje op vakantie geweest, er heerlijk even tussenuit met de familie. :D
    Gelukkig had ik netjes mijn thermometer meegenomen en heb ik elke ochtend om hetzelfde tijdstip gemeten, en eindelijk heb ik dan mijn eisprong gevonden!! Ben zo blij!! Mijn lichaam wérkt dus toch nog!! ;)
    Mijn eisprong is geweest op 49 dagen na het stoppen met de pil, en ik zit nu op 9 DPO. Volgens FF is mijn NOD op 5 oktober. Ik ben benieuwd...

Heb ik hier nog veel gemist??

11. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Suusjelove, je temperatuurt stijgt nu mooi. Als dit zo blijft dan heb je eisprong gehad, waarschijnlijk gister of eergister toch?

@ Iloiza, fijn dat jij je eisprong hebt gevonden. Voelt wel goed he? Ik was vorige periode zo blij dat ik ontdekte wanneer ik eisprong had.

Mijn temperatuur is nog laag, als hij morgen enorm stijgt dan zou ik wel super vinden. Dan heb ik namelijk op precies dezelfde dag eisprong als vorige periode.

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    @iloiza super zeg... Dat geeft een goed gevoel he...

@liesje ja hoop dat ik morgen mijn kruis krijg...
    ik had maandag een positieve ovu test...

moet alleen mijn buikpijn in de gaten houden... Sinds vanmorgen flinke pijn...

13. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Heh bah suusjelove, wat vervelend dat je zo'n last van je buik hebt. Ik hoop dat het snel weer weg trekt!!

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Bedankt meiden, ja ik ben zo blij dat ik eindelijk mijn eisprong gevonden heb. Ik was intussen al helemaal onzeker omdat mijn lijf mijn cyclus nog niet goed over had genomen na het stoppen met de pil. Ik weet wel dat veel vrouwen moeten ontpillen, maar ik ben eigenlijk maar heel kort aan deze pil geweest en het is ook een heel lichte pil - en daarbij had ik na mijn Implanon, die veel zwaarder is, een kortere eerste cyclus dan nu. Ik begreep gewoon niet zo goed waarom mijn lijf het nu zo moeilijk vond om het op te pakken na nog geen 1,5 jaar aan een hele lichte pil...
    Maar nu dus mijn ei gevonden en al op 9 DPO. Ik krijg er al meer vertrouwen in. :) Volgende cyclus ben ik ook van plan om ovutesten te gaan gebruiken, want vanaf volgende cyclus gaan mijn man en ik er écht voor. :)

@ Liesje: Voor jou hoop ik inderdaad dat je temp verder stijgt. Zou wel fijn zijn als je cyclus hetzelfde is als de vorige keer, geeft wel houvast natuurlijk. :)

@ Suusje: vervelend die buikpijn. Hopelijk trekt het snel weg. Of misschien voortekenen van je eisprong???

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    ieder lichaam reageert weer anders en dat maakt het allemaal zo moeilijk...
    als het goed is heb ik mijn eisprong al gehad...
    dus weet ook niet wat het is... misschien mijn darmen weer...

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Oh ja, ik zie nu aan je kaartje dat je eisprong waarschijnlijk al is geweest. Even afwachten hoe hoog je temp morgen is, maar voor nu ziet het er inderdaad uit dat hij geweest is.
    Hopen dat je buikpijn snel afzwakt.

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Helaas is mijn temperatuur weer iets gezakt.. Ben eens benieuwd wanneer ik mijn kruis krijg...

18. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,
    Hier ook een beetje een vage temperatuur. Na 37.0 was ik er wel zeker van dat mn ei was geweest. Daarna 3 dagen een lagere temp 36,8/36,9 wat denken jullie, ei al geweest?

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Gebruik je geen ovu testen..?!
    Ik denk wel dat jouw ei al geweest is als ik kijk naar de gemiddelde cyclus dan...

20. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Jeetje wat een vage cyclussen allemaal.

LeenElise, ik heb geen idee. Als ik naar je vorige cyclus kijk, dan zou ik ja zeggen maar je hebt ook langere cyclussen gehad en dan zou het kunnen dat hij nog moet komen.

Suusjelove, jouw temperatuur doet wel beetje vaag. Ik ben benieuwd naar komende dagen.

Mijn temperatuur is gestegen, nog niet heel hoog maar als ik voor morgen en overmogen 36.7 invul dan zegt hij dat ik gister mijn eisprong heb gehad. Dus even afwachten wat mijn temperatuur doet.

Share This Page