Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by liesje1, Aug 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Dat komt waarschijnlijk omdat mijn temp gisteren opeens weer zakte naar 36.5...

2. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik zie dat je temp nu niet mee laat tellen, misschien dat hij dan morgen toch kruis gaat zetten? Ik zou uitgaan van dag 10... we zitten dus allebei weer op het wachtbankje... vorige keer had ik lf van 10 dagen dus mijn NOD zou dan uitkomen op 10 oktober.

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    #463 SuusjeLove, Oct 2, 2011
    Last edited: Oct 2, 2011
    Nou mijn temp is weer omhoog geschoten.
    Maar ik had wel maar 6 uurtjes slaap en een aantal biertjes gehad.
    Dus weet niet of dat er wat mee te maken heeft...

Maar heb wel een kruis...!!!!! Mits ik de temp van 30 september niet laat mee tellen... Dus dat doe ik gewoon lekker niet...

Ik heb bij mijn vorige cyclus geen ei gevonden en deze was ook een beetje rommeliger dus weet het niet.
    Maar bij de cyclus daarvoor was mijn LF ook 11 dagen...
    Dus ik ben hopelijk op 10 oktober 1 dag overtijd...

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

Aug 19, 2011
    1,747
    0
    0
    @suusjelove, dat van 30 september kan een dipje zijn he;), ik ga hard duimen voor je draaien dat je minimaal 10dpo dagen erbij krijgt:D de HA heeft het over 14 dgn hoog is zwanger.

SUCCES meid

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    @Pat Thanks...

Hoe is het verder met je..?!
    Geen kwaaltjes...

6. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haj meiden,

Ik kom jullie ook vergezellen op het wachtbankje.
    Heb zelf maar even een kruis gezet op dag 14.. Wel is mn temp erg laag vergeleken met vorige keren, toen zat ik minstens boven de 37,0. Dus hoop dat mn ei wel is geweest.
    Ik heb mn NOD dan ongeveer 11 oktober!

7. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Jaaaaaah Suusjelove heeft ei ook gevonden. :D
    En LeenElise ook op het wachtbankje. We zitten allemaal beetje op dezelfde datum met NOD, kunnen we straks samen stressen haha... :D

FF heeft bij mij ook kruis gezet, ik heb ook best lage temp vergeleken met vorige cyclus. Ik weet ook niet waarom, maar ik zie dat er bij jou inderdaad ook verschil in zit LeenElise.

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Haha wel leuk dat we nu allemaal samen op het wachtbankje zitten...
    Dat is veel beter dan alleen...

Maar wat duurt het nog lang... :(

9. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Liesje: Jij hebt het inderdaad ook. Erg vreemd, ik hoop niet dat ik toch nog een laat ei heb. Heb rond de 14e geen zere tepels gehad, niks gevoeld dus beetje vreemd allemaal.

@Suusje: Ja gezellig, haha duurt inderdaad nog lang. Maar ik ben er wel zeker van dat het niet raak is. Erg slecht gescoord met het klussen deze ronde omdat mn mannetje ziek op bed lag :)

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ow dat is minder...
    Maar het blijft een kwestie van geluk dus misschien zat er nog ergens een zaadje verstopt...

Ik heb echt flink geklust maar durf nergens op te hopen...

11. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ja wachten duurt inderdaad lang, gelukkig heb ik het momenteel smoordruk op mijn werk dus de tijd vliegt voorbij (hoop ik). Wij hebben deze maand wel op de juiste momenten geklust, dus duimen maar weer... maar ja afgelopen jaar heel wat maanden op de goede momenten geklust, dus het zegt niet zoveel ben ik bang.

Ik ga er vanuit dat mijn ei geweest is LeenElise, ook omdat het precies goed valt met mijn ovulatietesten. Al moet ik zeggen dat ik links nogsteeds een gevoelige plek heb waar ik altijd mijn eisprong voel. Pijnlijk is het niet, maar ik voel hem af en toe. Ik hoop dat toch niet dat dit betekent dat mijn ei niet gesprongen is, maar ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen omdat mijn temp netjes omhoog is gegaan.

Ik vind het trouwens wel jammer dat de symptomenlijst van FF bij VIP hoort, ik had deze vorige maand namelijk trouw ingevuld zodat ik deze maand kon zien wanneer ik waar last van gehad had en zo hoopte ik dat ik mezelf minder gek zou maken... Maar die zie ik nu niet meer bij grafiek...

12. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Suus: Ik hoop het, maar dan moet het wel een heel groot wonder zijn haha..

@Liesje: Fijn dat je ook ovu testen hebt gebruikt, dan kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat je ei is geweest. Ik zie wel hoe mn temp verloopt de komende dagen. Een laat ei zou wel balen zijn, dan moet ik nog langer wachten! ;)

13. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    LeenElise, jouw cyclus zou nu mooi uitkomen toch als ik het vergelijk met je andere cyclussen? Ik zou er vanuit gaan dat je je ei al gehad hebt. En af en toe even een keer tempen om te kijken of je temp niet heel raar gaat doen.

Ik ga in ieder geval weer lekker geen wekker meer zetten om te tempen. Ik vind het zo fijn dat ik mijn cyclus behoorlijk regelmatig is en ik dus maar 1 week in de maand echt even secuur temp en de rest wanneer ik zin heb. Dit scheelt enorm veel stress en het er mee bezig zijn...

14. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Als je naar mn temp kijkt zou je inderdaad zeggen dat mn ei is geweest (als is het relatief laag in vergelijking met vorige rondes). Maar wat ik net toch had, ik ga naar de toilet en heb opeens een enorme redelijk doorzichtige glibberige sliert in mn onderbroek. ;)
    Normaal heb ik rond mn ei altijd waterige afscheiding, deze keer ook rond de 14e. Daarna wordt het altijd weer wittig/creme achtig tot aan ongi.
    Nu werd dit in de eerste instantie wel weer redelijk wittige/ creme achtig na de 14e. Maar vanaf donderdag werd het weer waterig.
    Waarom heb ik nu het perfecte slijm? Zou mn ei dan toch niet zijn geweest?
    Iemand hier ervaring mee of toevallig ergens iets over gelezen?

15. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Het is lastig met het vruchtbaar slijm, want eigenlijk moet je niet kijken naar je afscheiding bij afvegen maar zou je binnenin moeten voelen. Ik vind dat zelf te veel gehannes. Maar daarmee kun je het bepalen. Ik weet dus niet of je nu ook vruchtbaar slijm binnenin hebt. Ik zou voor de zekerheid klussen (als manlief weer beter is) en temp komende dagen even bijhouden. Mocht je ei nog komen dan zie je dat snel genoeg in je temperatuur....

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Het is wel gezellig druk op de wachtbank zo! Ik wil ook!! ;)

@Suusje Eindelijk een kruis! Werd ook wel tijd. Met die lagere temp was het toch te moeilijk voor ff dus.

@Liesje Ook een kruis inmiddels. Gelukkig komt het overeen met je ovu-testen. Dan kun je er denk ik wel vanuit gaan dat het ook klopt.

@LeenElise Bij jou nog niet helemaal duidelijk dus. Ik zou ook voor de zekerheid nog even knuffelen vanavond als dat kan en dan je temp in de gaten houden.

17. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Hoe gaat het met jou verder Poemi? Je HCG was al erg laag vorige keer. Is dit een teken dat je cyclus weer gang gaat komen? Natuurlijk zal je cyclus van slag zijn maar in principe ben je nu weer aan het temperaturen voor eisprong toch?

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Zo er is weer een dagje om...

Is wel echt gezellig zo met zn alle op het wachtbankje...

19. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm ben bang dat ik nog langer op het wachtbankje moet.
    Toen ik vanmorgen opstond liep het er gewoon uit als water langs mn been (heel smerig).. Heb ook even binnenin gevoeld en dan komt er een glibberige sliert mee.
    Helaas moest ik vanmorgen al om 5.30 tempen, meer dan 3 uur eerder dan normaal en ontzettend slecht geslapen. Mn temp was 36,4, maar deze laat ik maar niet meetellen.

Wel zou volgens de calculator vandaag evt. innesteling zijn als ik wel mn ei heb gehad op dag 14. Iemand weleens iets gelezen over zoveel slijm rond innesteling?

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Hmm geen idee... Weet wel dat je wat kan vloeien rond innesteling.

Maar ik heb alleen maar een soort creme achtige afscheiding...

Share This Page