Nee Idd en baal ook echt... Want dat ziekenhuis komt nu steeds dichter bij... Ik heb ook wel enkele pendels voor oktober...
Ik herken zo het gevoel Suusjelove. De enige reden dat ik ziekenhuis na de ronde nog niet doe is omdat nog maar paar maanden werk en het hier erg druk is. Ik denk dat naar het ziekenhuis en de onderzoeken best emotioneel is dus dat wil ik er nu even niet bij hebben. Het liefst helemaal niet natuurlijk.
@Suusje Balen van je temp zeg. Wat raar dat ie nu al weer 3 dagen zo laag is. En ook al wat roze gespot. Zou dat niet heel erg vroeg zijn al? Misschien is het wat anders Die mmm wil je liever ook niet in, hopelijk blijft dat jullie bespaard. @Liejse Temp gisteren was mooi hoog! Jammer dat je vandaag niet hebt kunnen tempen. @LeenElise Fijn dat je zo duidelijke je ei hebt gevoeld. En gelukkig was ie dan toch later als je daarvoor niet goed geklust hebt, dag voor eisprong is goed hoor. Wel weer wat langer wachten nu, maar met klussen zat je in ieder geval goed. Nog steeds geen ongi bij mij. Weet ook totaal niet wat ik moet verwachten. Temp was vanmorgen weer wat hoger, maar de vorige ronde was het voor m'n ei ook behoorlijk rommelig. Maar afwachten dus. Ik temp ook als ik wakker wordt, ga m'n wekker er niet voor zetten.
Ben benieuwd wanneer de ongi doorzet... Ga wel een thermometer kopen met 2 cijfers achter de komma... Hopelijk geeft die wat duidelijkheid... Krijg ik die ook ergens in een winkel...?!
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik denk er ook over, omdat ik meesztal 2x achter elkaar temp en soms zit 0,1 verschil in. Dan ga ik altijd tussen zitten maar heel nauwkeurig is het niet. Want 0,1 kan wel het verschil zijn of FF wel of geen ei aangeeft...
@Suusje Ik heb hem besteld via sensitest. Ik had manlief erop uit gestuurd om zo'n ding te kopen, was hij naar de apotheek gegaan en daar stonden ze hem echt heel raar aan te kijken, waar hij zo'n ding wel niet voor nodig had. Hij dus uitleggen over dat temperaturen, schaamte!! Maar daar hadden ze hem dus niet, dus ik denk in de winkel ook niet. Die van sensitest is ook niet echt duur, 6 euro ofzo, maar dan nog wel met verzendkosten. Oh, zie nu dat ie 5,- kost. @Liesje Morgen tussen 09.00 en 13.00 wordt ik gebeld voor de uitslag. Vorige keer belde ze alleen om 13.30 uur pas, zit je heel de morgen op je telefoon zo ongeveer... Net nog een kruidvat test gedaan en hij was omo-wit. Dus ik verwacht dat dat HCG wel goed zal zitten. Ben opzich wel blij dat de test nu wit is, maar het is nu ook wel echt definitief voorbij en dat is ook wel een beetje verdrietig
hey meiden mag ik hier ook gezellig mee kletsen. Ik ben sinds vorige maand gestart met tempen nadat ik eindelijk groen licht heb gekregen van de gyn, Wij hebben een zoontje van 16 maanden. Een prachtig mannetje! Nu besloten wij voor een tweede te gaan in april omdat het bij ons maanntje 16 maanden duurde eer ik zwanger was. Nu was het meteen raak maar helaas een vmk en was daarna meteen weer zwanger en helaas weer een mk met 10 weken! Dit bleek eem partiele mola zwangerschap te zijn. Dan mag je eers niet zwanger worden tot je hcg waarde op 0 is bij een normale mk is dat vaak binnen enkele dagen tot een week bij een partiele mola kan dat 3 a 4 maanden duren, en dan moet je hopen dat het stabiel blijft anders krijg een chemo kuur. Gelukkig waren wij snel schoon ik heb 30 juni eerste curretage en 6 juli tweede curretage gehad! We hebben eind aug groen licht gekregen en ik ben begonnen met tempen. Nu vind ik iets heel raar ik had dag 12 en 13 veel buikpijn steken en krampen en vanaf dag 10 t0t dag 13 doorzichtig vloeibaar slijm wat er werkelijk waar gewoon uit liep. Nu had ik gister geen slijm helemaal niets en nu vandaag 1 dikke klodder witte slijm.. Oh ja ik had gister toen ikw akker werd toen mij man wegging getempt en ik was 36,7 normaal steeds 36,9. ik temp normaal om 9 uur altijd en nu dus om 5 uur! Dus ik gewoon weer verder slapen en tempen om 9 uur was die in ene 37,0? en vandaag weer 36,9 wat moet ik nu aanhouden die 36,7 of die 37,0? Wat maken jullie op ui mijn temp kaartje? Denken jullie dat ik me ei al wel of niet gehad heb? Veel vrage dus hoop dat jullie me kunenn helpen ben zo onzeker!
@Mamavand Welkom, en jeetje meid, wat heb jij ook al een hoop meegemaakt! Fijn dat je groen licht heb gekregen van de gyn. Je temperatuur is standaard al vrij hoog, maar je krijgt pas duidelijkheid over je ei als je temp verder gaat stijgen. Dus daarvoor zal je nog een paar dagen moeten wachten. Ben je gisterenochtend je bed uit geweest toen je wakker werd van je man? Als je bent blijven liggen zou ik de temp van 09.00 uur gewoon aanhouden. En was die klodder slijm rekbaar? Want dat zou idd wel eens het meest vruchbare slijm kunnen zijn en als je temp de komende dagen gaat stijgen zou je dus vandaag/morgen je ei kunnen hebben gehad. Nu is nog niet aan je kaartje te zien dat je je ie hebt gehad. Veel succes en hopelijk heb je straks een goede zwangerschap!
@poemi, Ik ben id niet uit bed geweest dus gewoon blijven liggen. Ik vind het alleen heel vreemd die slijm heb ik 1 x gehad en het was dik. Maar ik ben er zelf echt van overtuigt dag 13 uiterlijk dag 14 mei ei gehad te hebben want ik ad echt mege buikpijn. Maar dat kan su niet!? Want een ander meisje hier op het forum zei dat ze overtuigd was dat ik mijn ei wel gehad had!
@Mamavand Ik ben dan misschien nog niet echt een expert op het gebied van temperaturen, maar uit jouw kaartje haal ik echt nog geen eisprong. Het kan zijn dat je hem dag 13/14 hebt gehad, maar dat is nog niet terug te zien op je kaartje. Moet de temp toch echt nog wel gaan stijgen. Maar je kunt volgens mij ook buikpijn hebben voor je eisprong. Maar het kan ook tijdens of na je ei, dus dat zegt ook nog niet zo heel veel. Over een paar dagen heb je hopelijk meer duidelijkheid.
Helaas moet jenog ff afwachten voordat je meer weet... Heb wel vandaag ontdekt dat als je de struktuur van de afscheiding invoert... Je sneller een (duidelijk) kruis krijgt....
Welkom MamavanD, leuk dat je ook mee komt kletsen. Ik zie ook echt geen eisprong in je kaartje. Maar je kunt ook buikpijn krijgen van het voorbereiden van je eitje op de eisprong. Ik heb vaak juist in de dagen voor mijn eisprong (soms al 4 dagen van te voren) pijn waarvan ik altijd dacht dat het mijn eisprong was... Komende dagen goed je temperatuur in de gaten houden dus. Je hebt al een heel traject gehad zie ik, heftig hoor!! Poemi, morgen weer spannend dus. Dubbel he? Je wil verder, maar ja dat betekent dat het andere echt afgesloten gaat worden.
ik hou me temp in de gaten maar nog een vraagje dan, als mijn temp nu morgen en overmorgen wel gewoon doorstijgt wanneer heb ik dan me ei gehad? vandaag? of gster? word er echte en beetje krigel van want als ik vandaag mijn ei he en hij dus morgen stijgt wat is dan mijn nod? Heb normaal altijd 28 29 dagen dus ik dacht nu uiterlijk de 20 te? of niet? liefs mamavand
FF zal een kruis zetten wanneer je ei is geweest. Als je temp 3 dagen achter elkaar hoog is zet ff een kruis, dus als hij morgen, overmorgen en de dag daarna hoger is zet ff denk ik een kruis bij vandaag. Je NOD is dan over het algemeen 14 dagen later, maar kan ook 12-18 dagen later zijn. Het is toch afwachten, hoe vervelend dat ook is @All Ik zit trouwens even te twijfelen. Ik heb nog 5 ovu-testen in huis dus wil nieuwe bestellen, twijfel nu alleen tussen 12 of 24 stuks. Wat zouden jullie doen? Ik hoop er natuurlijk niet meer al te veel nodig te hebben, maar als ik over 2 weken weer moet bestellen is ook zonde...
Het ligt er helemaal aan hoeveel je temperatuur stijgt. Echt even afwachten, daar valt nu nog niets over te zeggen. En als je eisprong hebt gehad dan is NOD waarschijnlijk 14 dagen na eisprong. Maar ook dit is per persoon verschillend. Ik heb NOD 10 dagen na eisprong... Maar dit weet je pas na 1 maand temperaturen.
Haha poemi had ook al uitleg gegeven... Poemi, ik heb echt grootverpakking gekocht. Als ik toch zwanger raak dan maak ik er wel weer een vriendin blij mee... Maar ik vond het zonde om elke keer te moeten kopen want dat is het dubbel frustrerend...
Sensitest maakt het me moeilijk. Ze hadden al gewoon en sensitive, maar nu ook nog extra sensitive... De ronde dat ik zwanger werd had ik nadat ik m'n ei had gevoeld pas een test gedaan en daar was wel een duidelijk streep op te zien, maar hij was niet meer mega positief want het was ook na m'n ei. Dat waren de gewone, daar zou ik nu dan toch ook wel m'n ei mee moeten kunnen vinden?