Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by liesje1, Aug 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Nee geen idee waarom hij nu opeens zo stabiel is...

2. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Poemi: Het is ook niet niks wat er is gebeurt. Neem de tijd om het te verwerken. Hoop dat je gauw een positieve ovu test in handen hebt, zou fijn als je weet wanneer je ei is geweest.

3. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Poemi, verstandig om dan even afstand te nemen. Ik hoop dat het je lukt, maar het kan zo fijn zijn om even rust hierin te nemen. Je hebt behoorlijk wat te verwerken gehad en het is logisch dat dit af en toe toch even terug komt. Doe lekker rustig aan en praat er veel over!!

Suusjelove, ja wat bijzonder... jouw temp is inderdaad heel stabiel nu ineens.

LeenElise, heb jij vandaag nog getemperatuurd? Voor jou is het nu even spannend. Ik duim voor je!!

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Sterkte..!! Kan me goed voorstellen dat je je zo voelt... Is ook allemaal niet niks...
    Hoop dat het je lukt om het allemaal een plekje te geven en dat je ook snel weer op het roze wolkje mag klimmen...

Dikke knuffel...

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Haha ja raar he... Misschien ligt het dan toch aan de thermometer...

@Leenelise spannend zeg... Hopelijk zorg jij eens voor wat goed nieuws hier...

6. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    En LeenElise... Hoe is het bij jou?? Ik zie aan je banner dat vandaag overtijd bent...

7. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,
    Gezien mn temp de vorige dagen was ik ervan overtuigd ongi te worden. Vanmorgen toch weer 37.0!
    Maar als ik de dag voor mn ei mn temp 0,1 omhoog zet dan zet ff mn ei weer een dag later en zou ik vandaag 11dpo zijn.
    Dus ik wacht zowieso tot dinsdag met testen ;)

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Spannend zeg...

Ben zelf alweer in de weer met ovu testen maar zijn nog erg negatief...
    Terwijl mijn ei echt moet komen een dezer dagen...

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @LeenElise Jouw kaartje ziet er goed uit! Nog tot dinsdag wachten, dat je dat vol kunt houden :)

@Suusje Je hebt nu echt een voorbeeld kaartje. Worden je ovu-testen ineens positief, of heeft het altijd een aanloopje?

Ik voel me al weer iets beter, denk namelijk dat ik gisteren of vandaag m'n ei heb gehad. Donderdag ovu-test nog (bijna) helemaal wit, vrijdag om 17.30 uur een vrij duidelijke streep, toen om 21.00 uur was ie iets donkerder geworden, zaterdagochtend was ie donker, maar nog niet zo donker als de controlestreep maar zaterdagmiddag werd ie al weer iets lichter en vandaag was het echt nog maar een licht streepje. Denk dat ze bij mij dus gewoon niet helemaal donker worden. Gisterenmiddag vanaf een uur of 4 ineens behoorlijk last van m'n onderrug en m'n buik, dit heeft tot 's avonds geduurd. Denk dat dat m'n ei is geweest. Helaas nog niet terug kunnen zien in m'n temp. Vannacht werd de kleine man om 03.30 uur wakker en ik ging er van uit dat ik gewoon daarna weer verder zou kunnen slapen, maar ik ben met hem bezig geweest tot 05.30 uur, toen is ie boven op mij in slaap gevallen, dus kon ik ook niet slapen. Om 06.15 uur kwam manlief thuis, die heeft hem in z'n eigen bed gelegd en toen heb ik nog van 06.45 - 07.30 uur kunnen slapen. M'n temp was toen 36,57, maar dat is natuurlijk niet echt een temp waar je iets mee kunt :x. Ik had wel onwijs koude voeten, zou dat betekenen dat m'n temp wel hoog zou zijn geweest als ik gewoon door had geslapen, maar dat m'n temp nu dus lager was omdat ik het ook echt koud had? Of zou ik anders juist een hele lage temp hebben gehad? Wat denken jullie?
    Sorry voor het lange verhaal gelijk weer :)

10. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Wow LeenElise, wat knap dat je nog niet gaat testen eerst!! Ik ga duimen dat je niet ongi wordt...

Suusjelove, temperatuur is iets gezakt zag ik... zou het misschien eerste voorteken van ei zijn?? Ik ben benieuwd wanneer je je ei hebt.

Poemi, ik weet niet of die koude voeten wat betekenen. Lastig met temperaturen na zo'n nacht he? Even afwachten wat je temperatuur de komende dagen gaat doen!

11. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,
    Ik kon het toch niet volhouden ;) haha maar negatief getest.
    Vanmorgen toch nog 36,9 en nog steeds witte afscheiding dus dacht test toch even.
    Krijg nu ook opeens een stippel kruis op ff, denk dat ff het niet meer snapt omdat ik normaal altijd een lf van 12 heb?

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Goedemorgen ladies,

Balen zeg dat je een negatieve test had... Misschien is het nog te vroeg..?!

@poemi geen idee. ik heb altijd koude voeten... Wel super als je je ei hebt gehad. Wel tijd gehad om te klussen?

Hier heb ik ook een slechte nacht gehad en denk dat ik daarom een hogere temp heb.
    Want op mijn ovu testen zijn niet positief. Ziet er ook niet uit dat het beter word. Beetje raar dus...
    Ik test wel altijd maar 1x per dag..

13. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Een hele goedemiddag iedereen!

Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het allemaal z'n gangetje; ben vanuit huis aan het werk dus kan ook even hier neuzen :D

Zit nu op CD34 en heb vorige week mijn ei gehad. Omdat tijdens mijn vorige cyclus FF eerst op CD19 een rode stippellijn aangaf en het later wijzigde naar CD29 ben ik deze cyclus op tijd begonnen met ovu-testen (was ook mijn eerste keer dat ik uberhaupt met ovu-testen heb gewerkt). Heb vanaf CD29 meerdere keren op een dag een ovu-test gedaan. Normaal zou ik het alleen in de avond doen, maar op internet had ik gelezen dat je je piek ook in de ochtend zou kunnen hebben (of 's nachts) en dan zou je je piek missen omdat je pas de avond daarna weer zou gaan testen. In de ochtend van CD30 een donkere streep en in de avond was 'ie alweer lichter... En naar aanleiding van mijn temperatuur zet FF op CD30 ook een rode stippellijn..

En nu....nu is het weer afwachten :) Mijn temperatuur was vanochtend in ieder geval weer goed hoog :)..

Ik snap trouwens ook niet waarom ik een stippelkruis heb. Toen ik op 3dpo zat, had ik een echte rode kruis, maar toen had ik wat dingetjes verwijderd in FF (de negatieve ovu-testen vanaf CD15) en toen werd het een stippelkruis. Daarna toch alles weer terug gezet en het blijft een stippelkruis :(

Ach het enige wat ik op dit moment kan doen, is afwachten dus dat zal ik dan ook maar doen ;)..

Iedereen een fijne dag verder!

Groetjes,
    Naatje

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Liesje Hoe gaat het met jou? Lekker vakantie nu toch? Ging je deze week nu ook nog naar de huisarts?

@Suusje Misschien nu een wat langere cyclus? Toen ik die stijging zag dacht ik ook aan je ei, maar na je berichtje zal dat idd wel niet kloppen. Normaal vind je je ei wel goed met die ovu-testen?

@LeenElise Jammer van de negatieve test, maar geen bloed geeft moed! En de vorige ronde had ik ook zo'n stippelkruis, geen idee waar dat door komt. Je banner is zeker vanzelf weer overnieuw begonnen?

@Naatje Gezellig samen op de wachtbank! Wachten is altijd ellendig :(

Mijn temp was vanmorgen mooi omhoog gegaan. Nu weet ik alleen niet of ik dus zaterdag of zondag m'n ei heb gehad. Qua klussen hebben we wel goed gezeten. Woensdagavond, vrijdagavond en zaterdmiddag. Kleine op bed gelegd en nog even snel voor de visite kwam :) Manlief wist niet wat hem overkwam :D Ik maak me er nu alleen al weer druk over dat het misschien weer niet goed zou kunnen zitten. Moet het wel eerst raak zijn natuurlijk ;) Als het goed is moet ik volgende week maandag/dinsdag al wel een beetje weten of het raak is. Bij beide zwangerschappen heb ik een innesteling gehad met een paar dagen bloedverlies, beginnend op 8/10 DPO, dus dat zal ik toch wel moeten merken.

15. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Suusje: Inderdaad vreemd dat je nog geen positieve ovu test hebt.. Gewoon doorgaan!

@Naatje: Fijn dat je weet wanneer je ei is geweest! Hm ook al een stippellijn, haha ik ook opeens. Vage stippellijnen.

@Poemi: Mn banner is inderdaad uit zichzelf overnieuw begonnen, als ik ongi ben maak ik wel weer even een nieuwe. Fijn dat jullie goed konden klussen. Zou gewoon uitgaan van je ei op zondag, kun je iig niet te vroeg testen ;)

Had net een mini bloed stipje bij mn afscheiding maar het zet nog niet echt door. De ongi buikpijn is zeker aanwezig dus laat nu maar komen ook..

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @LeenElise Neeee! Jij niet ook al..

Het word echt tijd voor wat roze hier meiden!!

17. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier nu echt de ongi doorgebroken. En meteen mn langste cyclus en lf tot nu toe..
    Op naar ronde 6! :)
    Het wordt idd echt tijd voor roze hier, mn stippellijn op ff is wel weer opeens verdwenen. ;)
    Hoop aankomende ronde toch echt dat mn ei weer wat eerder is..

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    @Leenelise oh balen meid... Hopelijk hebben we allemaal in deze ronde wat meer tijd...

@poemi en naatje wat super dat jullie je ei hebben gevonden..

Hier is nog niet echt veel nieuws... Temp blijft wel mooi stabiel. Op die uitschieter van gisteren dan... Maar vanmorgen weer netjes 36.3

Over ovu testen heb ik een vraagje... Ik lees wel eens dat sommige 2x op een dag testen. Dat had ik dus gisteren ook gedaan omdat het streepje wat duidelijker begon te worden.... Maar bij de 2de test was ie weer heel licht... Heeft dat ook met het aantal keer plassen etc te maken.
    Doe hem altijd 's morgens bij de eerste plas...

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @LeenElise Wat balen zeg! Door zo'n laat ei duurt een ronde altijd nog veel langer. Duim voor je dat ie eerder is volgende ronde, en dan natuurlijk ook voor dat het raak is!

@Suusje Het word afgeraden om ovu-testen met de eerste urine te doen omdat de concentratie van het hormoon dan hoger is dan normaal en hierdoor kan je vals positief krijgen. Waarschijnlijk was ie dus 's middags lichter omdat je urine toch iets minder geconcentreerd is, ook al heb je een tijd niet gedronken/geplast.

Hier was m'n temp vanmorgen weer mooi hoog. Denk dat ie wel iets hoger was dan normaal omdat ik weer een rotnacht heb gehad. Hopelijk vannacht een goede nacht en echt duidelijkheid over m'n temp.

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    ow ik doe ze dus altijd 's morgens... hmm dan moet ik ze dus maar op een ander tijdstip gaan doen....

Share This Page