Hmmmm.... weeeeeer afwachten dus... Nee nog niet nerveus. Ben wel heel benieuwd hoor wat er uitkomt, maar ik ben nog niet wakker genoeg om nerveus te zijn...
Hey meiden ik heb bloed geprikt en mag om 11.30 bellen! Nog even spannend dus. Ik heb bij me zoontje ook pas posi getets op 4 w 5 dagen zou nu pas 3 w 6 dgen zijn. Dus nog even afwcahten! Ik heb geen vermeodens dat me ongie gaat mkomen. Maar vanmiddag wee ik het zeker!!
Spannend mamavand. Hou ons op de hoogte... Ik ben doorverwezen naar de gyn. Ik heb geen idee wat de wachttijd is, dus even afwachten wanneer ik afspraak krijg...
Hey meiden, Ik heb jullie lang in spanning gehouden sorry ik had vesite en wilde niet huilen. Ik heb niet zo leuk nieuws, alle drie de prediscot testen waren VALS positief!!!! Mijn hcg was namelijk >2!!! Dus het kan ook absollut geen foute innsteling zijn! Ik ga dus geheid vannacht of morgen ongie worden dus knal mij maar vast op rood! Ik heb wel besloten te stoppen met tempen! Ik voel me ei namelijk duidelijk en ik word er heel onzeker van. En al helemaal naar wat er vanmorgen gebeurd is. Me temp was namelijk gestegen! Maar ik Ben dus echt NIET zwanger! Ik hoop dat de rest van de lijst heel erg roze mag worden! Meiden ik ben best wel bang, elke maand dat het niet zo is, kom ik weer dichter bij de maand dat ik anders uitgerkend was van ons meisje! En dat doet pijn heel veel pijn!!! Meiden ik wens jullie alle goeds en ik kom vast en zeker nog eens spieken! Maar bij deze neem ik afscheid! Heel veel liefs mamavand
@Mamavand Wat balen zeg meid! Al die hoop, en dan blijken de testen gewoon vals positief te zijn. Het waren meerdere testen toch? Echt slecht dat ze vals positief geven :x @Liesje Weer maar afwachten dus. Weet je inmiddels al wanneer je naar de gyn kan, of moet je nog een afspraak maken? @Suusje Vreemd van je temp. als je ovu-testen nu donkerder werden zou je idd zeggen dat het door je ei komt, maar nu Hier was m'n temp vanmorgen weer mooi hoog. FF had alleen de coverline op 36,9 gezet, echt super hoog dus. Dan zou m'n temp vandaag dus onder de coverline zitten, terwijl FF wel een kruis had gezet, snappen jullie hoe dat werkt? Vorige maand had FF de coverline op 36,6 ofzo gezet, terwijl ik toen ook van die uitschieters had. Heb hem nu zelf maar lager gezet, vandaar een blauw kruis nu.
@Liesje: Goed dat je bent gegaan, ik ben heel benieuwd.. @Mamavand: KNUFFEL! En veel succes de aankomende ronde. @Poemi: Je coverline is je gemiddelde temp van die ronde. Daar moet het boven blijven als je ei is geweest.. Denk dat je toch beter ff je kruis kan laten zetten, als je temp een aantal dagen hoog is geweest zal ff je coverline misschien wel weer veranderen.
Hi meiden, Ik leef ook nog hoor! Ben een tijdje niet zo actief geweest op het forum, omdat ik vond dat ik er te veel mee bezig was en aangezien ik een heel onregelmatige cyclus heb, werd ik daar alleen maar onzekerder van. Anyway, vandaag ineens een knalpositieve ovutest. Ik was totaal verbaasd!! Gisteren moest ik naar het buitenland, en dus ben ik vroeg opgestaan (dus niet om de normale tijd getempt) en ben ik vergeten een ovutest te doen voor ik weg ging. Nu heb ik daar een paar vragen over, zouden jullie er ook even naar willen kijken? Dit is het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/310086-paar-vraagjes-mbt-tempen-slijm-ovutesten.html @ Mamavand: Oh wat erg!! Niet eerlijk dat je eerst hoop krijgt door die positieve testen, blijken ze vals positief. En ik snap het heel goed dat het pijn doet nu je steeds dichter bij je eigenlijk uitgerekende datum komt. Een dikke knuffel en heel veel succes voor deze ronde.
@LeenElise Gemiddelde temp klopt volgens mij niet helemaal, want ik heb geen enkele temp gehad op 36,9, laat staan daarboven. Van vorige ronde zou het idd wel kloppen, maar nu totaal niet. Ach, we zien wel wat er gebeurt @Iloiza Over het algemeen heb je je ei na een positieve ovu-test. Kan 24-48 uur later zijn, maar ook veel korter erop of juist later. Over een paar dagen zal FF wel een kruis zetten als je temp nog verder stijgt, ik zou zo alleen niet weten wanneer dat dan precies is, welke dag. En wat betreft die afscheiding. Ik kijk daar eigenlijk niet zo heel erg naar want kan er zelf niet veel uit afleiden. Ik had juist vorige week maandag/dinsdag waterige afscheiding, en m'n ei pas afgelopen zaterdag/zondag. Hopelijk krijg je de komende dagen duidelijkheid met je temp over wanneer je ei is geweest. Maar als je het eergisteren hebt gedaan, vandaag nog een keer, en de komende dagen voor de zekerheid om de dag/elke dag, waar je net zin in hebt, dan zit je met klussen echt wel goed. Vorige ronde hadden wij het vrijdag voor het laatst gedaan, volgens FF zondag m'n ei gehad en maandagavond pas weer en was wel zwanger dus je kansen zijn zeker niet verkeken. Hier was m'n temp vandaag weer erg hoog. Wel weer vrij slecht geslapen, kleine man blijft maar spoken dus geloof dat m'n temp niet heel erg betrouwbaar is de afgelopen dagen.
@ Poemi: Tja, ik ben ook erg benieuwd wat FF de komende dagen gaat doen met mijn kaartje. Ik denk dat ik morgen ook nog gewoon een ovutest doe, om te kijken of hij nog zo positief is of al weer minder. Mijn afscheiding klopte in mijn vorige cyclus wel helemaal. Daarom houd ik het nu ook weer in de gaten. Ach ja, ik zal toch geduld moeten hebben.
Wat kan het af en toe verwarrend zijn he Iloiza. Het is toch even afwachten wat temperatuur de komende dagen gaat doen. Ovulatietesten geven van te voren aan wanneer je eisprong hebt, maar het verschilt per persoon hoe ver van te voren. Poemi, wat lastig temperaturen voor je als 's nachts regelmatig eruit moet. Ik heb nog geen afspraak, ik ga morgen bellen dus dan weet ik wanneer ik terecht kan. Ik ga uit van eind november, begin december. Maar het geeft me eigenlijk direct rust. Ik ga maandag temperaturen weer oppakken, maar eigenlijk vooral om gyn inzicht te geven in mijn cyclus. Ik heb wel eens gehoord dat ze het liefst van 3 cyclussen lijsten willen hebben. Dus ik temperatuur nog 1 maand. Verder wil ik het beetje loslaten, er komt dadelijk nog genoeg spanning als we afspraak hebben en de onderzoeken hebben...
Daarom ben ik ook begonnen met temperaturen... Anders word je weer naar huis gestuurd omdat maar 3 maanden te doen... Ik ben echt bang dat ik deze maand geen ei heb... Zou dat kunnen... Niet de vorige cyclus maar die daarvoor heb ik geen ei kunnen vinden... Maar had ik wel een schommelde temp...
@Suusje Het kan wel, maar dat zou wel balen zijn. Zou wel verklaren waarom het zo lang duurt @Liesje Ze willen idd meestal wel temp lijsten hebben. Scheelt je straks weer een paar maanden extra als je dat nu al hebt gedaan. Fijn dat je nu wel wat meer rust hebt. @Iloiza Je temp is nog niet verder gestegen. Ben benieuwd wat ff er staks mee gaat doen. Gisterenavond had ik opeens wat steken rechts onderin m'n buik, vrij laag, een kleine stukje boven m'n lies. Zit daar ergens je eileider of zit die hoger? Ben als de dood dat het weer fout zit Vervolgens ook wel wat krampjes links gehad en in het midden. Ook een beetje ongi-gevoel, pff.... ga nu echt overal wat achter zoeken, niet alleen bij andere, ook bij mezelf
@Iloiza: De vorige ronde was voor mij de eerste keer dat ik echt vruchtbaar slijm heb gehad. Daarvoor alleen maar waterig rond mn ei.. Vind het ook wel handig om in de gaten te houden. @Poemi: Volgens mij hebben de meeste zwangere meiden steken rond hun lies hoor. Snap dat je als de dood bent dat het weer fout zit! @Liesje: Verstandig dat je doorgaat met tempen, lees ook vaak dat de gyn 3mnd tempen wil inzien.. @Suusje: Als ik naar je kaartje kijk kan ik ook geen ei vinden, die daarvoor idd ook niet. Je temp schommelt heel erg en je hebt ook wel een goede daling maar je houdt niet minimaal 3 dagen die hoge temperatuur. Misschien springt je ei wel niet voldoende?
@ Suusje Even ter geruststelling. 2 cyclussen geleden zat jij met je thermometer he? Dus toen ging het allemaal heel rommelig en niet heel secuur, dus die cyclus moet je denk ik toch niet meerekenen. En deze cylcus kan gewoon nog he? Want 2 cyclussen geleden duurde 29 dagen, 9 dagen langer dan de vorige cyclus dus zou je eisprong misschien rond dag 19 kunnen komen en dat duurt nog even. Ik snap echt dat je beetje gestresst raakt van die onzekerheid, maar het kan ook gewoon goed zitten en dat je onregelmatig bent he? Dus gewoon door temperaturen hoor!! @ Poemi, o wat een stress. Volgens mij hebben alle vrouwen dit na wat jij hebt meegemaakt. Maar het is precies wat LeenElise zegt, de meeste zwangere vrouwen hebben ook die steekjes. Helaas trouwens ook de niet zwangere vrouwen.... Ik heb echt de week na mijn eisprong regelmatig dat het wat gevoelig is daar, niet pijnlijk. Dus niet te druk maken hoor, al is het heel normaal.
Knuf voor jou Suusje! Het is ook wel lang he, na zo'n jaar... Ik bedacht me net iets bijzonders. Ik heb namelijk 15 november afspraak bij gyn en mijn NOD is 13/14 november. Ik vond het zelf wel grappig. Nog precies 1 cyclus en dan hebben we afspraak. Natuurlijk hoop ik dat ik de gyn goed nieuws kan brengen, maar die kans is wel erg klein. En mocht die kleine kans toch gebeuren, ik moet ook als ik zwanger ben naar de gyn doordat ik Ehler Danlos heb en met pijnmedicatie zit oa. Ik heb eigenlijk wel heel erg rust. Ik moest namelijk net uittellen wanneer mijn NOD is, terwijl normaal gesproken weet ik dat uit mijn hoofd...
O haha... het klopte helemaal niet wat ik schreef. Ik heb 22 november een afspraak bij gyn. 14 november heb ik andere afspraak in het ziekenhuis, ik had ze allebei vanochtend gemaakt en ik was een beetje in de war haha...
Dan kun je hopelijk aan de gynaecoloog zeggen dat je al 1 week overtijd bent... Ja ik kijk er nu echt tegenop...Dadelijk blijkt er misschien wel iets mis te zijn...