Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by liesje1, Aug 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Liesje Op zich wel positief dat je het tempen vergeet, heb je het wel aardig los kunnen laten. Hoe was de ovu-test?? Komende tijd is idd weer erg spannend. Misschien ga ik toch nog proberen eerder een echo te krijgen, even kijken hoe het de komende tijd gaat.

@Suusje Toos Eiloos :D Sorry hoor, maar vind hem wel erg leuk verzonnen. Terwijl het voor jou natuurlijk helemaal niet leuk is :( Die onzekerheid is echt niet leuk meer..

@Iloiza Je kaartje ziet er mooi uit. Hopelijk blijft je temp komende dagen hoog!

@Eeva Welkom! Ik kan nog geen ei zien op je kaartje. Lekker blijven door tempen en knuffelen en het gaat vast helemaal goed komen!

@Naatje Oh, balen zeg!

@LeenElise Ik lees er wel goede verhalen over, over die maansteen. En bij je navel hangt ie aardig op de goede plek :)

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ Naatje
    Balen zeg dat je ongi bent geworden. :(
    Wil je toch veel plezier wensen met je logees en veel geluk in deze nieuwe ronde.

@ LeenElise
    Dankje!! :)
    Grappig, ik heb ook een maansteen terwijl ik ook niet helemaal mijn ding is. Ik heb zelf een sieraad gemaakt voor mijn maansteen dat ik aan mijn beha heb gehangen. Baat het niet, dan schaadt het niet - en hopelijk doet hij snel waar ik hem voor heb besteld. ;)

@ Poemi
    Ik hoop het ook, maar het is toch een kwestie van afwachten. Ik heb er wel een goed gevoel over, maar misschien praat ik me dat zelf ook wel aan...
    Wel spannend straks je eerste echo. Ik hoop voor je dat alles goed is deze keer.

3. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Naatje, wat balen dat je ongi bent geworden!

@ Iloiza, weer spannend op de wachtbank... ik duim nog steeds voor je...

@ LeenElise, wat grappig dat je hem aan je navelpierciering hebt hangen. Lijkt me goede plek... ;)

@ Suusje, hoe is het nu met jou?

@Eeva, welkom! Ik zie inderdaad ook nog geen ei.

Ik ben sinds gister weer aan het tempen geslapen. Als ik zo mijn temperaturen zie dan zou mijn ei geweest moeten zijn. Ik denk alleen dat dit niet klopt. Ik heb namelijk donderdag griepprik gehad en ik denk dat mijn temperatuur daarom verhoogd is. Op de plek van de griepprik is mijn arm ook heel erg warm dus er gebeurd vanalles in mijn lijf. Dus ik let ook goed op mijn ovu testen want ik denk dat ik het deze cyclus daar van moet gaan hebben...

4. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Liesje: Geen idee of de griepprik daar invloed op heeft.. Zou ook gewoon je ovu testen aanhouden.

Hier is mn temp eindelijk met 0,1 gedaald, is toch niet normaal dat mn temp zo lang zo hoog is ;) Mja hopelijk blijftie nu dalen.

Hoe is het bij jou Suus?

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Mijn temp is opeens flink gestegen... Maar denk dat het een griepje is...

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ja jouw temperatuur is idd erg hoog vergeleken met de vorige ronde...

7. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ LeenElise, jouw temperatuur blijft inderdaad lang hoog. Temperatuur je nog wel op hetzelfde tijdstip? Ik had namelijk in de zomervakantie op ander tijdstip getemperatuurd en toen zat daar veel verschil in met cyclus erna.

@ Suusje, wow dat is inderdaad een hele fikse stijging. Beetje te veel voor normaal..

Ik heb nog steeds hoge temperatuur en ik heb ook last van mijn borsten. Dat laatste heb ik alleen na eisprong normaal. Ik begin dus twijfelen of ik mijn eisprong misschien gemist heb.... Maar ik blijf wel gewoon temperaturen en ovu testen voor de zekerheid..

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Suus: Jeetje dat is wel een hele flinke stijging. Maar zie ook dat je op een ander tijdstip hebt getempt? Mssn dat dat er ook mee te maken heeft..

@Liesje: Ja alle blauwe bolletjes zijn al 4 ronden hetzelfde tijdstip dus daar kan het niet aan liggen. Maar als je kijkt naar mn vorige ronde had ik tot mn ei ook 36,9. Ik ben gewoon erg hot ;)
    Ik zou ook door blijven gaan met ovu testen. Ik heb trouwens altijd zere tepels voor mn eisprong, daaraan kan ik vaak merken dat mn ei eraan komt.

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Balen, ik zag het gisteren al aankomen toen ik bruin/rood slijm afveegde. Heb de halve nacht wakker gelegen van de pijn, en ben dus ongi geworden... :(
    Ben best wel verdrietig eigenlijk. Ik had er zo'n goed gevoel over deze ronde...

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Oh meid balen zeg... Het zit ons hier niet mee....

11. Delta

Delta Niet meer actief

thnx dames voor het kijken! heb nog steeds geen ei kunnen spotten.. maar ja

Iloiza: balen zeg :( ik weet hoe je je voelt

12. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iloiza: Ah balen zeg dat je ongi bent geworden!

@Suusje: Jij ook ongi geworden zie ik aan je ff?

@evaa: Je ei kan nog komen!

Hier is mn temp vanmorgen weer wat gedaald en waterige afscheiding dus ik hoop dat mn ei wat vroeger is dan de vorige ronde.

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Had ff verkeerd ingevuld...

Maar heb idd vandaag al wat druppeltjes bloed...
    Maar heeft niet doorgezet...

Mijn eerste officiële ronde zonder ei...
    Beetje eng vind ik dat...

14. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Suusje, ik kan me voorstellen dat dit stress geeft. Je ging na deze cyclus ook weer terug naar huisarts toch?

@ LeenElise, jouw temp is mooi aan het zakken. Jouw ei komt er zeker elk moment aan?

@ Iloiza Balen zeg....

Ik snap er helemaal niets meer van. Ik dacht mijn cyclus door te hebben. Mijn cyclus was 32-32-32-32-32-VMK-35-29-38-32-33. Ik zat steeds rond 32 dagen, na de VMK was mijn cyclus van de rel maar ik dacht dat deze weer oke was. Dus ik ben pas laat gaan tempen deze rond, ik dacht immers te weten wanneer mijn eisprong ongeveer was. Ik ben vrijdag begonnen met tempen omdat ik morgen mijn eisprong verwacht. Vrijdag was temperatuur heel hoog, maar ja donderdag had ik griepprik gehad. Dus ik dacht dat het daar aan lag, maar mijn temperatuur is nog hoog... En mijn ovutesten leken vrijdag hele lichte streepjes op de staan maar nu zijn ze gewoon omo wit... Het lijkt er dus dat ik mijn eisprong al heb gehad. En ik ben heel druk om mijn werk en al tijdje niet helemaal fit dus vorige week donderdag 1 keer geklust en verder helemaal niet...

Ik probeer voor mezelf te verklaren hoe en wat. Maar ik snap het niet meer... Als ik van de laatste mogelijkheid uitga van mijn eisprong dat was dit donderdag/vrijdag dan zou ik uitgaande van een lf van 14 dagen (de mijne was 10 en 12 dagen laatst) mijn NOD 11 november hebben. Waarschijnlijk eerder want kans is groot dat mijn eisprong eerder was en mijn LF is meestal korter.

Heel stiekem vraag ik me ook weer af of het echt niet mogelijk is dat ik gewoon zwanger ben en een bloeding heb gehad waarvan ik dacht dat het een ongi was. Maar dat gaat natuurlijk nergens over want het was een heftige rode bloeding... Stom he, dat er dan toch weer zo'n stemmetje is met hoop... Maar oke gelukkig denk ik ook nog na en snap ik dat het nergens op slaat...

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Haha dat ken ik heel goed... Dat heb ik mezelf ook al een paar keer afgevraagd...

16. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Suus: Tuurlijk is dat eng, vind het zo klote voor je.. Hoop dat je gauw gehopen wordt bij de ha!

@Liesje: Hm dat zou balen zijn als jullie maar 1x konden klussen, aan de andere kant hoeft 1x genoeg te zijn ;) Is je temp normaal na je ei ook zo hoog of iets hoger? Ik dacht namelijk de vorige ronde mn ei rond dag 16 gehad te hebben, kijk maar eens. Toen was mn temp ook wel 3 dagen heel hoog, toen toch weer een daling en een laat ei.

17. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ LeenElise
    Inderdaad mooi gedaald en al waterige afscheiding. Je ei zal er wel aankomen. :)

@ Suusje
    Ik kan me voorstellen dat je het best eng vind; oh dat zou ik ook hebben. Ik vind het echt zo sh*t voor je!! Ben benieuwd wat de ha gaat zeggen...

@ Liesje
    Ik ken dat gevoel. Je hoopt er zó erg op dat je van alles gaat bedenken...
    Maar misschien dat je inderdaad toch je ei al gehad hebt?? Dan is het wel jammer dat jullie weinig geklust hebben, maarja... 1x kan al raak zijn. De hoop is nog niet vervlogen...

Hier iets vaags...
    Ik heb nu 1,5 à 2 dagen bloedverlies gehad (ongi), maar nu is er geen bloed meer te bekennen en ik voel me k*tsmisselijk...?!
    What the f*** is dit nou weer?? :S

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Iloiza Heb je al getest? Want je temp is ook nog steeds vrij hoog in vergelijking met voor je ei. Ik zou een test voor de zekerheid doen!

@Liesje Wat balen van al die onduidelijkheid en onzekerheid. En die hoop is niet zo gek. Jullie zijn al zolang bezig dat je alles wel wilt aangrijpen dat het nu misschien toch zover zou zijn. Wanneer je zou je nu dan ongeveer je NOD hebben? Deze week dan al?

@Suusje Nog steeds niet doorgezet, aan je kaartje te zien? Je temp is ook wel lichtjes gestegen. Als dat nu even doorzet had je misschien wat bloedverlies door je eisprong. Ik hoop het zo voor je!

@LeenElise Zit jouw ei er ook al aan te komen? Je temp is nu wel eindelijk gezakt zie ik.

Hier iets meer vertrouwen in de zwangerschap dan de vorige keer. Testjes worden wat sneller donker. Toch nog wel erg onzeker ook. Zou eerst pas 17 november eerste echo hebben (6w5d), nu mag ik gelukkig volgende week dinsdag, 8 november, al. Zou dan 5w3d zijn, gewoon om te kijken of het wel in m'n baarmoeder zit. In vergelijking met de vorige zwangerschap is m'n temp mooi hoog gebleven en ik heb ook geen bloedverlies gehad, daardoor ook wel iets meer vertrouwen erin.

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ Poemi
    Nee, heb nog niet getest. Maar ondertussen zijn er wel al heel wat hoopvolle scenario's door mijn hoofd gegaan... ;)
    Mijn temp is hoog, ik heb nog steeds kwaaltjes die ik herken van de zwangerschappen van mijn jongens én ik ben nu maar halfgebakken 'ongi'?! Ik wil er niet teveel op hopen (want ik ga er nog steeds van uit dat dit niks is), maar als mijn temp hoog blijft en de bloeding niet terugkomt ga ik vrijdag testen... :)

Fijn trouwens dat je volgende week al een echo mag. Hopelijk zit je kindje mooi in je baarmoeder. Het is ook fijn dat je meer vertrouwen hebt in deze zwangerschap - die lage temperatuur van de vorige keer heb je nu in ieder geval niet. :)

20. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    OH MY GOD OH MY GOD!!
    Mijn temp is vandaag weer met 0,1 C° gestegen...!! Dat is toch niet logisch als ik gewoon ongi ben?! ...
    Ik heb ook sinds gisteravond geen bloedverlies meer gehad. Ook 's nachts niet. Alleen vanmorgen rood bloed bij het afvegen, maar daarna was het ook weer weg.
    Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken. Begin 'm wel te knijpen nu................. ;)

Share This Page