Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by liesje1, Aug 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silly1975

silly1975 Lid

Nov 4, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

bedankt voor jullie inzicht in mijn situatie...

ik heb besloten dat ik even stop met temp omdat er nu gewoon geen pijl aan vast te trekken is,het gaat alle kanten op...en dat zal vast allemaal met het ontpillen te maken hebben...
    over een paar maanden ga ik er wel weer verder mee...

bedankt voor het vriendelijke ontvangst,ik hoop dat he voor jullie snel raak is.

gr.

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    @Silly jammer dat je gestopt bent met tempen maar wel begrijpelijk...
    Het geeft wel heel veel duidelijkheid...

@de rest hoe is het met jullie...

Hier is alles rustig... Heb een heel druk/leuk weekend gehad...
    Veel geklust... In huis dan...
    En wat wijntjes gedronken en laat in bed... Dus ff geen thermometer...
    Hopelijk ben ik nu niet te laat geweest...

3. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Liesje: Fijn dat je nu iig bevestiging hebt gekregen en je niet meer misselijk voelt!

@Suusje: Hier alles prima, nu 6dpo verder niets bijzonders. Goed toch lekker even genoten van je weekend, wijntje erbij, dat tempen komt wel weer!

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    oh ok jij zit lekker op het wachtbankje...

had vanmorgen een ovulatietest gedaan en die knalde bijna eruit..

volgens mij voel ik het ook...

5. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Suus: Jaa duurt lang dat wachtbankje ;) zag je ovu test gister idd. Een mooie knaller, wat fijn zeg. Ben blij voor je.. Lekker klussen!

6. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Suusje, hehe.... eindelijk eisprong gevonden!! Heb je nog afspraak gemaakt bij de huisarts?

@ LeenElise, het begint bij jou ook op te schieten op het wachtbankje.

Mijn temperatuur is gister al gezakt. Dus het is gewoon kwestie van afwachten wanneer ik ongi word.

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Ik schrijf niet meer echt mee hier, maar kom af en toe nog wel even spieken bij jullie! Vandaag echo in het ziekenhuis gehad, het zit in ieder geval op de goede plek!

@Suusje Wat fijn dat je nu een positieve ovu-test hebt! Word ie al weer lichter? Het lijk wel alsof jij om de cyclus een eisprong hebt, heel vreemd.

@LeenElise Nog op de wachtbank zo te zien, je tempkaartje ziet er wel weer goed uit.

@Liesje Vervelend dat het toch allemaal tussen je oren zat :(

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Oh poemi wat super dat het allemaal goed zit... Hoe voel je je voor de rest...

Liesje balen zeg dat je temp weer omlaag gaat....

Ik moet vrijdag naar de huisarts... En dan weten we eindelijk meer...
    Ik heb zelf ook het idee dat ik niet iedere maand ei sprong heb...
    Gezien mijn lichte/zware ongi's klopt het wel...

Ik heb nu wel echt pijn in mijn buik... Gisteren alleen als ik mijn buik introk maar nu ook met lopen etc... :(

9. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Liesje: Aah balen van je temp..

@Poemi: Wat fijn dat jullie beebje op de goede plek zit!

@Suusje: Dat heb ik de laatste rondes ook rond mn ei. Soms al wel 3 dagen ervoor dat ik met zitten en opstaan voel dat mn ei er zit.
    Gelukkig heb je nu wel een ei!
    Had ook ergens gelezen dat als je eisprong zo vroeg komt en korte cyclussen hebt je ei soms onvoldoende tijd heeft om te rijpen en daarom niet springt. Maar gelukkig vrijdag naar de ha, hopelijk kan de gyn jullie straks meer duidelijkheid geven!

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Hi meiden, ben ik weer!! ;)

@ Suusje
    Wat fijn dat je je eisprong hebt gevonden!! Ben zo blij voor je!! :)
    Veel klusplezier. Hopelijk levert het wat moois op...!!

@ Liesje
    Jammer dat je niet zwanger bent, maar wel fijn dat je in ieder geval duidelijkheid hebt. Ik zie dat je temp ook weer omlaag is gegaan. Jammer zeg... :( ik had het je zo gegund.

@ LeenElise
    Jouw temp is nog mooi hoog, maar ik zie dat je ook pas op 7DPO zit. Er kan nog van alles gebeuren, maar hopelijk blijft je temp mooi hoog!! :)
    Ehm... hoe kan het eigenlijk dat ik bij jou veel meer tempkaartjes kan zien en bij de anderen (en bij mezelf) alleen de laatste twee? Ben jij een Vip-member??
    En wat zijn eigenlijk die 'Stats' in jouw kaartje - die rode en groene vlakjes?? Die heb ik niet...?

@ Poemi
    Wat fijn dat jullie beeb dit keer op de goede plek zit!! :) Hoe voel je je??

@ Silly
    Jammer dat je gestopt bent met tempen, maar wel begrijpelijk. Het moet wel leuk blijven...
    Ik had er juist wel veel aan om te tempen toen ik aan het ontpillen was; zo had ik toch een beetje zicht op mijn cyclus - maar ik kan me ook voorstellen dat het je alleen maar onzeker kan maken.

Hier inmiddels op 10CD. Mijn ovutesten zijn nog negatief, maar als ik kijk naar mijn cervixslijm en de stand van mijn cervix, denk ik dat het deze ronde niet zo lang meer zal duren als de vorige ronde...
    Voor de zekerheid zijn we vast begonnen met klussen en we wachten geduldig af tot mijn ovutest ook positief is... :)

11. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iloiza: Ik kreeg van de week opeens 5 dagen vip haha, vast om me over te halen om dat te nemen.. Dus vandaar dat ik dit even al die vakjes enzo heb, geen id wat het allemaal betekent.
    Dat schiet mooi op 10cd alweer, veel klusplezier!

12. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ LeenElise
    Ik heb ook eens 5 dagen Vip-membership gekregen. Dat was omdat een nieuw lid zich via mijn chart had aangemeld. Ik weet niet wie, maar het was wel de perfecte timing, net toen ik mijn eisprong had gehad, zodat hij ook aangaf dat onze kansen voor de vorige ronde 'High' waren (op basis van de timing van ons klussen ;)). Helaas had ik weer een heel korte LF... :(

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Suusje Hopelijk stuurt de huisarts je snel door vrijdag. Wel goed dat je al getemperatuurd hebt, hoef je daar tenminste niet nog eens op te wachten.

Iloiza Zou mooi zijn als je een vroeg ei hebt toch?

Ik heb trouwens ook al 2x 5 dagen VIP gekregen omdat dus iemand zich via mij had aangemeld :(

Ik ben zeker opgelucht dat het in ieder geval op de goede plek zit. Nu alleen weer 4 tot 5 weken wachten op de volgende echo, de termijnecho, dus het blijft nog even spannend totdat we ook het hartje hebben gezien. Ik ben heel erg moe en als ik te lang niet eet wordt ik lichtelijke misselijk, maar verder voel ik me eigenlijk wel prima.

Ik blijf heel hard duimen voor jullie allemaal dat het nu bij jullie ook eens raak mag zijn.

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ Poemi
    Fijn dat je je toch redelijk goed voelt. Die vermoeidheid en lichte misselijkheid zijn vervelend, maar je doet het voor een goed doel... ;)
    Ik ben twee keer negen maanden misselijk geweest - geen pretje, maar ik heb het er (achteraf) graag voor over gehad. :)

Een vroeg ei zou zeker niet slecht zijn!! :D

Tja, iemand heeft waarschijnlijk net onze chart bekeken en op dat moment bedacht 'ik ga ook mijn temp hier bijhouden'. ;) Dan hadden wij geluk met die 5 dagen extra Vip-membership - al vind ik de gewone membership ook goed genoeg.

15. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iloiza: Nou handig zeg, mogen zich wel vaker mensen aanmelden op ff via mij ;)

@Poemi: Spannend de aankomende weken! Maar probeer van het positieve uit te gaan, straks een mooi kloppend hartje op de echo :)

Hier nog steeds een soort ongi gevoel afwisselend met steken. Maar ik durf nergens meer op te hopen, mn temp is ook alweer iets gedaald.. Elke ronde komt er wel weer een nieuw kwaaltje bij en elke keer word ik gewoon ongi ;)

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ LeenElise
    Ja, ik zag dat je temp weer ietsje gedaald was (ik zei het al in het maansteen-topic ;)). Balen zeg... Je tempkaartje lijkt wel een beetje op de vorige, als ik na je eisprong kijk. Nu maar hopen dat je temp morgen weer omhoog gaat, en niet nog verder omlaag. Ik blijf voor je duimen!!

Hier nog steeds een negatieve ovutest, maar wel waterig slijm en mijn cervix is verder open gaan staan. Hij staat nog steeds niet hoog en is ook niet helemaal zacht, maar het kan nu toch niet lang meer duren denk ik...?
    Of ik moet weer een 'fake eisprong' hebben... maar ik hoop het niet. :(

17. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    controleer je vaker of maar 1x per dag..
    bij mij was ie namelijk gistermiddag dicht en lotionachtig afscheiding en gisteravond open en vruchtbare afscheiding...

hier begin ik toch een beetje bang te worden...
    want een ovulatietest meet het lh gehalte in de urine... en het lh zorgt ervoor dat het ei springt...
    maar als dat laag is dan zal er wel niks springen meer...

pijn is ook wat minder...
    wanneer springt het ei in het najaar?!

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ Suusje
    Ik controleer het een paar keer per dag (eigenlijk elke keer na het plassen ;)). Ik wil steeds checken of ik het misschien toch niet verkeerd heb gevoeld, maar ik ben er wel aardig zeker van dat ik het wel goed voel. ;)
    Waarom begin jij bang te worden...? Toch niet door mijn 'fake eisprong'-verhaal?? :$

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    nee hoor... vind gewoon raar dat temp nog niet hoger is...

20. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Oh ja, ik zie het nu aan je kaartje. Ik dacht even dat het door mij kwam, maar ik wou je natuurlijk niet bang maken... ;)
    Ik denk dat jouw temp morgen omhoog gaat. Ik weet niet welke ovutesten je gebruikt, maar in de bijsluiter van mijne staat dat je eisprong binnen 12 - 48 uur na de positieve ovutest komt. Dan kan het dus zijn dat je vandaag je eisprong hebt, en zal morgen je temp wel omhoog gaan. :)

Share This Page