Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje1, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Livelife Ik zie zeker een streepje hoor!! ZWANGER!! Wauw... ik kan me voorstellen dat je pas blij durft te zijn na digitale. Maar zo'n streepje kun je alleen krijgen als je zwanger bent. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Even snel berichtje van mij... Denk dat ik niet meer hoef te testen. Vannacht heel slecht geslapen, behoorlijk last van krampen gehad, en vanmorgen was m'n temp ook gedaald dus ik ga gewoon ongesteld worden :(

3. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Poemi, meen je niet? Slecht slapen beïnvloed je temp he, dus dat zegt nog niks. Ik duim nog steeds voor je!

4. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik heb vanochtend weer getest en weer positief, beiden! Het is licht, maar een 2e streepje op de KV en een plus op de CB!

Thanks Liesje! Vanochtend ben ik de hele ochtend onderweg bij klanten, dus tijdens de lunch ga ik direct een digitale halen en dan duik ik mooi met tas en al het toilet in! ;)

Fijne dag vandaag meiden!

5. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Livelife, wat goed :D van harte gefeliciteerd!! Ben heel benieuwd naar je digitale..
    Vanmorgen toch weer 37.1 maar voel dat mn ongi eraan komt!
    De blauwe bolletjes zijn bij mij rond 9.00, de witte rond 7.00. Vanmorgen moest vriendlief er rond 7.00 uit, toen heb ik eens getempt om te kijken naar het verschil.. Om 7.00 tempte ik 36.9, weer verder geslapen (er niet uit geweest), om 9.00 tempte ik 37.1. Dus denk dat mn temp van gisteren ook iets hoger moet zijn, mja nog altijd lager dan daarvoor :)

6. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ LeenElise en Poemi Nog even afwachten bij jullie. Toch altijd weer spannend!! Ik ga voor jullie duimen.

@ Livelife Begint al beetje door te dringen? Durf je het al te geloven? Ik hoop dat digitale ook al positief aangeeft, dan is toch altijd beetje "echter". Maar wat fijn zeg, dat het positief is!

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Even snel tussendoor, zit namelijk op m'n werk, maar het heeft echt doorgezet. Had toch nog stiekem gehoop dat het wat anders was, maar helaas :( Ben wel een beetje verdrietig nu en moet nog tot 16.45 werken... Had zo gehoopt dat het nu ook in de 2e ronde raak zou zijn, net als bij m'n zoontje. Nu wel een cyclus van maar 28 dagen, en dus een lf van 9 of 10 dagen. Hopelijk gaat dat geen probleem worden :(

@Livelife Mooi dat ze nog steeds positief zijn!

8. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Poemi, *knuffel*
    Balen dat je nog tot 1645 moet. Vanavond even extra met je kleine mannetje knuffelen!

Liesje, ja nu wel ja... Ik had per ongeluk getest zonder de indicator en die moet je na NOD gebruiken: dus er stond Niet Zwanger! Ik moest mijn tranen bedwingen. Maar zo ongeduldig als dat ik ben, heb ik de CB met indicator gehaald en ja hoor! 1-2 weken zwanger :)

LeenElise, laten we hopen dat het toch wegblijft!

9. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @livelife JAAAAHHHHH.... dat was eerst wel even schrikken zeker maar wat fijn dat je nu ook bevestiging hebt van de digitale! Ik ga je niet meer voorzichtig feliciteren maar gewoon van harte feliciteren!! Ik ga voor je duimen dat het goede zwangerschap gaat worden.

@ Poemi Wat balen zeg. Knuffel voor jou!! Hopelijk is het bij jou ook snel raak.

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Livelife Dat is idd even schrikken, als je dan ziet staan Niet zwanger. Had al eerder gelezen dat die met indicator beter is. Gelukkig bracht die ook uiteindelijke het goede nieuws, dus nu officieel: GEFELICITEERD!!!!!! :D

@LeenElise Jij houdt het nog aardig spannend zo met je temperatuur! Hopelijk blijft ie nu hoog.

Thnx voor de lieve reacties. Lig/zit nu in bed, laptop erbij, zo even lekker filmpje kijken. Even zwelgen in zelfmedelijden :D Wel een rare dag hoor. Ik had echt het gevoel dat ik mega ongesteld was geworden, echt alsof ik zou doorlekken (sorry voor detail) ga ik kijken, stelt het nog vrij weinig voor :( Morgen even aankijken, want weet nu nog niet echt of ik vandaag al als dag 1 moet zien. Als het morgen nu heftiger is dan begin ik dan met tellen. Gelukkig vrije dag morgen, heb al besloten om niet te gaan sporten, heerlijk!

11. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Poemi: Balen van je ongi zeg! Ik ben ook benieuwd van mn temp van morgen vooral! Was er dus vandaag van overtuigd ongi te worden maar nog niets..

12. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    *draait duimen voor LeenElise*

13. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm jaaaa, heb eigenlijk geen hoop.. Heb al 2 dagen mini bloedsliertjes bij mn afscheiding en buikpijn, iemand hier ervaring mee voor ongi?

14. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Hey meiden!

Dat was zeker schrikken ja, en ook iets wat ik echt niet snapte! Ik had in mijn snelheid de verpakking ook niet gelezen, dus een vriendinnetje vroeg even door en gaf aan dat ik de 'verkeerde' had gebruikt voor de test. Dus hop naar een andere drogisterij! Hihi. Thanks voor de felicitaties!

@Poemi: hoe gaat het vandaag? Heeft het doorgezet? Heerlijk een dag vrij en dan ook heeeeeerlijk niet sporten ;)! Wanneer je helderrood verlies hebt, dan telt dat als je eerste dag (heb ik begrepen), zo niet, dan is het niet je eerste dag van ongi.

@LeenElise: met die sliertjes heb ik geen ervaring, wel met kleine beetjes oud bloed (is dat wat je bedoelt?). Dat begon bij mij al 3/4 dagen voor ongi. Hoe is het vandaag met je temp???

@Liesje: wanneer verwacht je trouwens je eisprong? Voel jij 'm?

Ik heb totaal geen zin om te werken vandaag, maar duty calls... Fijne dag meiden!

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Livelife Das waar ook, die met indicatie geeft ook gewoon 'niet zwanger', net als die ander en ziet er ook wel hetzelfde uit. Gelukkig heeft je vriendin doorgevraagd! En bij mij heeft het echt doorgezet. Ik had gisteren ook wel beetje rood verlies, dus tel gisteren toch maar als dag 1. Gisteren leuke film gezien, just go with it, en voelde me daarna al weer stukken beter.

@LeenElise Dat van die bloedsliertjes kan voor allebei. Kan komen door innesteling, maar voor m'n eerste zwangerschap had ik altijd paar dagen oud bloed verlies voordat ik ongesteld werd. Hoe is je temperatuur vandaag?

@Liesje Ben benieuwd of je je ei deze maand misschien eerder krijgt. Je temp. is gisteren wel aardig gezakt, maar voor je ei zou dat in vergelijking met eerdere cyclussen wel erg vroeg zijn. Spannend allemaal hoor!

16. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,
    Vanmorgen weer 37.2, dus dacht ik waag een testje.. Helaaas negatief!! Dus maar wachten op mn ongi, weer een langere cyclus :)

17. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @LeenElise Misschien nog te vroeg getest? Als FF het kruis goed heeft gezet zit je vandaag op 12 DPO. Je temp is nu nog steeds hoog, dus dat is wel hoopvol :) Als je zaterdag nog niet ongi bent geworden kun je misschien nog eens een testje wagen?

18. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Poemi: Ik wacht inderdaad de temp van de komende dagen 'even' af! ;)

19. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @LeenElise: ik herken het zoooo! 'Even' afwachten... Ik wilde gewoon vroeg naar bed zodat ik wist wat de volgende ochtend mijn temp zou zijn! En dan zou je denken dat ik redelijk uitgeslapen ben, maar nee! ;) Maar denk niet meteen het ergste bij een negatieve test, bij mij was het in de ochtend negatief en in de avond licht positief, zo snel kan het dus veranderen. Hoe is je temp vanochtend?

20. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @LeenElise: je chart ziet er hoopvol uit hoor! Misschien is 7dpo wel je innesteling (ik had ergens gelezen dat de innesteling kan plaatsvinden 4-7 dpo, geloof ik hoor). En dan kan het dat je nu nog negatief test, want het proces van innestelen duurt 10 dagen. Ik hoop het voor je!

Deel Deze Pagina