Hoi meiden, Hier ook weer even een berichtje van mij... Nog steeds aan het tempen, inmiddels alweer op CD13. Ben aan het begin van deze cyclus begonnen met het slikken van tarwekiemolie i.v.m. lange cyclus en gisteren was ik ineens vochtig Witte afscheiding, niet dikkig meer naar de vloeibare kant. Onder welke 'term' afscheiding valt dit dan; egg white? Ik vind dat zo moeilijk haha! Watery begrijp ik nog, stickie ook nog wel haha Gisteren voor de zekerheid een ovutest gedaan en negatief. Vanochtend (3e plasje) weer een test en het is een veel duidelijkere streep dan gisteren! Ben zo benieuwd of mijn ei deze cyclus eerder komt ...
@ Naatje Ben benieuwd wat de tarwekiemolie voor jou doet/gaat doen. Ik gebruik het ook, maar ben ook nog aan het afwachten. Ik denk trouwens dat je 'creamy' afscheiding hebt gehad. Dry = droog Sticky = dikkig, brokkelig en plakkerig Creamy = wit en richting vloeibaar, een beetje zoals lotion Watery = doorzichtig (of heel soms wit) en echt vloeibaar en dun, zoals water Eggwhite = doorzichtig en rekbaar, zoals het eiwit van een rauw ei (dus niet echt wit, ook al denk je misschien door de naam dat het wel 'wit' zou moeten zijn)
Klopt, dat bedoel ik met rekbaar. Kon jij er ook draden van trekken, Naatje? Anders denk ik echt nog aan 'creamy', vooral omdat je zei dat het wit was en 'meer naar de vloeibare kant'.
@Iloiza: Ik denk ook niet dat het dan nog heel lang duurt tot je ei komt, we houden van eitjesssssss Ben ook benieuwd naar mn temp morgen. @Suusje: Hopelijk morgen een mooie stijging, duim voor je! @Naatje: Bij mij begint het ook altijd met een paar dagen 'watery' en dan komt meestal mn ei..
Ik kon er geen draden van trekken Vandaag trouwens alweer witte, vochtige afscheiding (creamy) en 1,5 uur geleden een ovulatietest gedaan en deze is bijna positief. Vanavond nog een testje doen (wil 'm niet missen) en hopen dat 'ie dan nóg duidelijker is. Een foto van mijn ovulatietesten (tot nu toe) heb ik mijn foto-album gezet. Daar kan je zien dat het streepje donkerder is geworden... Spannend allemaal Mijn temperatuur was vanochtend ook weer gestegen. Hopen dat 'ie vanaf nu alleen maar hoog is..
@Naatje: Je ovu test is inderdaad bijna positief, vanavond of morgenmiddag vast een knaller! Zou fijn zijn als je ei vroeger komt.. Jij slikte nu toch ook tarwekiemolie? Ik deze ronde ook en mijn ei is deze ronde ook een weekje vroeger, hopelijk de volgende ronde weer een vroeg ei!
@ Suusje Yes!! Zie je? Vandaag gewoon netjes temperatuurstijging. Ben zo blij voor je!! @ Naatje Jouw ovutesten worden inderdaad steeds donkerder. Je ei zal er wel bijna aankomen. Fijn!! @ LeenElise Jouw temp gelukkig ook weer omhoog gegaan vandaag. Fijn zeg!! Ik hoop voor je dat hij nog lekker lang hoog blijft. Ik hoop dat ik net als jullie mijn ei een weekje vroeger krijg dan vorige keer. Ik heb alleen nog steeds niet positief getest met mijn ovutests. Maar gezien mijn cervix(slijm) lijkt me dat dit niet lang meer kan duren...? Kom op tarwekiemolie, doe je best voor me!! Ik wil mijn ei!!
Ja, klopt! Eerste ronde dat ik tarwekiemolie slik dus ben erg benieuwd! Hoop ook dat ik vanavond of morgen een knaltest krijg. Dan zou dat betekenen dat mijn ei ruim 2 weken eerder is
Hoi hoi, Hier gaat het ook allemaal goed. Vandaag een lekkere lazy sunday houden, heerlijk! Mijn ovutesten zijn nog steeds 'donker', alleen geen idee of mijn piek nog moet komen of niet Heb geen recent fotootje bij de hand dus kan het nu ff niet showen. Mijn temperatuur is de afgelopen dagen wel gaan stijgen, maar FF geeft nog niet aan dat mijn eisprong is geweest ofzo... (klik op m'n bannen voor mijn temperatuurkaartje) Misschien dat dat ook komt omdat mijn 2 voorgaande cycli mijn eisprong rond dag 29/30 kwam. Het enige wat ik kan doen is blijven tempen/testen en afwachten. Jullie nog plannen voor vandaag? Groetjes, Naatje
dames: vraagje over tarwekiem: ik heb gemerkt door tempen dat ik een lf van ongeveer 9/10 dagen heb.. zou het door de tarwekiem komen? of misschien door de maansteen?
Oeh dat zou ik niet weten. Dit is ook mijn eerste ronde met tarwekiemolie. Bij mij lijkt mijn ei eerder te komen (of is al geweest), maar dat is het enige wat mij opvalt in deze ronde...
Hoi Meiden, Ben nog niet zo lang an het tempen, dus een beetje een leek in deze... Wil iemand naar mijn kaartje kijken, ik vraag mij af of ik een innesteling gehad en en nu wordt mijn kruis ineens gestippeld?? Wat betekend dat? Snap er niets van en hoop dat jullie duidelijkheid kunenn geven. Alvast bedankt! Groetjes D.
@leenelise Hoe is het met jou..?! jij zit op 14 DPO... @Liesje en jij..?! zag dat jouw Temp gezakt was maar ook weer iets om hoog... @Ilioza nog geen ei gevonden..?! Balen zeg.... @Naatje hoe is het met jou..?! @Diana sorry voor de late reactie en zie helaas ook al dat je weer ongi bent geworden... Balen zeg...