Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje1, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nog steeds geen ei zie ik... Hoop dat je snel een ei hebt...

2. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iloiza: Nog steeds geen ei zie ik, hoop voor je dat die gauw komt!

@Suus: Hoe is het bij jou? Een ei in aantocht?

Ik heb zo'n idee mn ei wel te voelen maar mn temp is nog steeds heel hoog, dus ik moet ook nog even geduld hebben ;)

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! :D:D:D:D
    Eindelijk vanmorgen een posi ovutest!! Mijn ei komt er eindelijk aan!! :D

Even een vraagje. Ik ben gisternacht blijkbaar in slaap gevallen met mijn elektrische deken nog aan, want die stond vanmorgen dus nog aan toen mijn wekker ging om te tempen.
    Is mijn temp van vanmorgen nu wel betrouwbaar?? Of moet ik 'm 'discarden'??

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Geen idee... hoe dat zit... denk wel dat het er iets mee te maken heeft..

Hier geen duidelijkheid maar ben ik ook zelf schuld...
    Had het voornemen om dit weekend eens niet te tempen en er niet mee bezig te zijn...
    Nou dat heb ik dan tot net vol gehouden...

net een ovulatietest gedaan... Maar hartstikke negatief...
    dus ben bang dat we weer voor een eiloze ronde gaan..

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ja, denk je??
    In je vorige cyclus had je je eisprong op dag 10, dus hij kan nog wel positief worden hoor. Of heb jij altijd een duidelijke opbouw van streepjes? Mijn ovutestjes zijn altijd heel licht, tot ik ineens een smiley krijg. Ik kan nooit echt zien dat ze geleidelijk donker worden.
    En misschien is je ei wel iets later deze keer. Slik je nog tarwekiem of ben je daar mee gestopt??

Ik hoop in ieder geval niet voor je dat het weer een eiloze ronde wordt... :(

6. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iloiza: Jaaa wat fijn! Hm ik denk wel dat het er iets mee te maken heeft.. Zou um ook op discared zetten, kun je die temp altijd later nog laten meerekenen..

@Suus: Het kan nog inderdaad, hopelijk heb jij straks ook een mooie positieve test..

Volgens mij voel ik mijn ei nu duidelijk, ook vruchtbaar slijm aanwezig en temp iets gedaald dus volgens mij komt mijn ei er ook aan.. Ik hoop het. Fijne zondag meiden.

7. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Volgens mij heb ik mijn ei nog niet gehad :( Afgelopen vrijdag was mijn temperatuur wel laag dus ging er bijna vanuit dat mijn ei vrijdag zou komen omdat dat ook zo was bij mijn vorige cyclus. Helaas kon ik door omstandigheden overdag geen ovulatietest uitvoeren alleen 's avonds rond 20:00 uur en toen was die negatief. Gisteren was mijn temperatuur hoger dus ik had nog hoop alleen was mijn temperatuur vandaag weer gezakt :( en mijn ovulatietest van vanmiddag was ook negatief ;) Mijn lichaam doet deze ronde echt 'raar'.. Nah misschien dat mijn ei zich morgen wel meldt ;)

8. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Hallo dames, iedereen volgens mij op zoek naar het ei... ;)
    Ik zoek met jullie mee. Ik temperatuur niet meer maar ik ben wel met ovulatie testen in de weer. Nog geen ei gevonden, maar ik als mijn cyclus normaal is dan zou ik donderdag eisprong hebben. Hopelijk worden mijn streepjes snel donkerder. We gaan dus straks met zijn allen op het wachtbankje, kunnen we samen wachten...

9. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat wordt iig niet eenzaam op het wachtbankje!
    Ik wacht ook nog steeds, vanmorgen wel een mooie daling dus maar even afwachten..

10. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    ik duim voor jou dat het je laatste keer op wachtbankje is...

hier ook op zoek naar mijn ei... maar de testen zijn nog wit.. dus ben er bang voor...

11. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Net weer ovutestje gedaan en hij is stuk donkerder. Nog niet helemaal positief denk ik. Ik hoop dat hij morgen positief is want ik moet een week na positieve test bloedprikken. En hier in het dorp is geen bloedprikken dus ik moet best wel stukje voor rijden. Eigenlijk maandag en woensdag volgende week al drukke dag. Dus dinsdag zou mij wel goed uitkomen, kom maar op met positieve ovutest morgen... :D En maar weer druk aan de klus, gelukkig waren we gister al begonnen. Goede timing achteraf... :D

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik duim ook voor je... *Duimduimduimduimduim*
    Hoop voor je dat je morgen een knaller hebt...

13. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
  14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Lieve schat,

er is niks aan de hand... Bij een positieve ovulatietest moet je eitje nog springen en dat kan zelfs 48 uur duren..
    Ik denk dat jouw temp morgen en de volgende 2 dagen lekker de lucht in schiet en dan krijg je je kruis...

Kijk maar eens bij mijn vorige cyclus... Daar heb ik op dag 8 een positieve test, op dag 9 gaat hij omlaag....

Doe het maar ff dubbel... Want misschien kunnen in dat ander topic nog andere mee lezen...

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Dank je Suusje.
    Ik had het al even in het andere topic gezegd, maar ik vind het zo raar dat mijn temp zo veel daalt. Ik kon mijn ogen niet geloven en heb vanochtend wel 10 keer achter elkaar opnieuw getempt. Elke keer kreeg ik temperaturen tussen de 35.7 en 36.0. Mijn temp is dus minstens 0,3 °C gezakt, en dat was in mijn vorige cyclus maar 0,1 °C op de dag van mijn eisprong.

Ik hoop dat je gelijk krijgt en dat mijn temp morgen en de dagen daarna mooi gestegen zal zijn. Anders klopt het gewoon echt niet!! Pffffffff, ik word er helemaal zenuwachtig van...

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Het is gewoon klote dat je weer moet wachten vordat je duidelijkheid krijgt...

17. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iloiza: Juist goed zo'n mooie daling voor je ei.. Je zult zien dat je straks een mooie stijging krijgt. Don't worry!

Hier een beetje een vage temp, ik denk dat mn ei is geweest maar vanmorgen nog maar 36,9. Normaal altijd rond 37,1, dus hopelijk morgen een hogere temp..

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Jouw kaartje ziet er echt goed uit... Morgen krijg jij je kruis...

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Echt?? ;)
    Ik hoop het echt. Ik vind het zo'n diepe daling. Minstens 0,3 °C, is dat wel normaal??
    Nou ja, we gaan het morgen zien. Ik verwacht wel dat mijn eisprong vandaag is geweest en dat ik morgen dus een hogere temp zal hebben. Zo niet, dan bel ik m'n huisarts. Dan weet ik het ook niet meer...

Jouw kaartje ziet er inderdaad mooi uit, mooie stijging!! Ik denk inderdaad ook dat je je ei hebt gehad. :)

20. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden,

Hoe is het vandaag?

Omdat mijn vriend vanochtend er vroeger uit moest, werd ik ook eerder wakker. Heb dus een half uur tot een uur vroeger getempt dan normaal dus tel ik mijn temperatuur van vanochtend niet mee. Al was hij wel met meer dan 0.3 graden gedaald :)

Groetjes,
    Naatje

Mijn temperatuurkaartje

Deel Deze Pagina