Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje1, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Geen idee... Ik heb op dit moment dezelfde afscheiding... En soms echt nat... Echt allemaal raar....

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD!!!!!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!!!!
    Ik moest net plassen en zag ineens bij het afvegen dat mijn afscheiding ehm... 'anders' is. Donkerder dan normaal. Normaal gesproken heb ik echt witte afscheiding, maar nu was het een soort van vermengd...? Het was niet roze, het was ook niet bruin. Eerder een soort beige?? Alsof het vermengd was met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig roze of bruin?? Echt heel raar.
    Ik ben zo bang dat ik morgen al ongi ga worden!! De vorige keren had ik echt bruinverlies vlak voor mijn ongi begon, maar ik heb hier zó'n slecht gevoel over...
    Als ik morgen ongi word, dan heb ik deze keer maar een LF van 4 of 2 dagen gehad!!!!!!! WTF!!!

Of zou het ook een innesteling kunnen zijn?? Ik denk het niet; ik heb nog nooit eerder iets gemerkt van mijn innesteling. Waarom zou het nu wel zo zijn??
    Ik heb wel even gekeken, en als mijn eisprong inderdaad 27 november was, dan zou gemiddeld morgen de innesteling plaatsvinden (volgens de calculator hier op ZP). Check:
    Eerste dag van je laatste menstruatie: 13 november 2011 (nja, deze klopt dus niet omdat ik zo'n lange cyclus heb)
    Een beetje vruchtbaar: 24 november 2011
    Vruchtbaar: 25 november 2011
    Erg vruchtbaar: 26 november 2011
    Eisprong: 27 november 2011
    Innesteldag: 2 december 2011
    Vanaf hier kun je testen: 11 december 2011
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 19 augustus 2012

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLPP!!!!!!!! !

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik heb wel ervaring met afscheiding dat zowel creamy als waterig is, maar dit was vóór mijn eisprong. Geen idee wat het bij jou zou kunnen betekenen... sorry.

4. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Hier ff snel een berichtje voor het slapen gaan; ben nl. net thuis van een lange dag.

Zonet toen ik net thuis waa, wezen plassen en uk had gewoon witte afscheiding maar wel slijmeriger. Ik kon het tussen 2 vingers houden..bedoelen ze dat met 'draden trekken' en is dit dan het vruchtbare slijm wat ze 'egg white' noemen of moet dat perse doorzichtig zoals rauw eiwit zijn ;)

Nu ga ik maar slapen, ben kapot! Meld me morgen weer!

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik wist dat het niet goed was, die beige afscheiding van gisteravond. Vanmorgen rood/bruin (een soort van oud bloed leek het wel) bij het afvegen. Net niks bij het afvegen, maar toen ik mijn cervix ging voelen zat er ook 'oud bloed' aan mijn vinger. Ik ben bang dat ik vandaag gewoon ongi ga worden...
    Mijn temperatuur was weer omlaag gegaan.
    Dag eitje dat hoe dan ook geen kans kreeg, hallo luteale fase van slechts 2 of 4 dagen!!!!!!!!!
    Ik ben echt zó verdrietig... :'(

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Naatje ik denk idd dat jij heel erg vruchtbaar bent nu...

@Iloiza hoe lang is jou cyclus normaal..?!

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Suusje, mijn cyclus was altijd 28 - 29 dagen. Maar sinds ik met de pil gestopt ben is hij nog niet meer normaal geweest. Mijn vorige cyclus was 31 dagen, dat begon er tenminste op te lijken, maar deze cyclus lijkt weer nergens naar!! :(
    Heb wel positieve ovutesten gehad, maar geen temperatuurverhoging. En nu ineens bruinige afscheiding. Ik denk dat mijn eitje misschien helemaal niet gesprongen is, of als hij wél gesprongen is, dan heeft het hoe dan ook geen kans gehad ben ik bang...

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Naatje: Das fijn, succes met klussen meid..

@Iloiza: Wat klote dat ontpillen he. Als ik naar je temp kaartje kijk lijkt het inderdaad of je ei niet is gesprongen. Dan zou je minimaal 3 dagen een verhoging moeten hebben van zo'n 0,3.. Hoop zo voor je dat het geen ongi is maar het wat anders betekent!

Hier ook onzekerheid betreft mn ei. Vanmorgen weer 37,2 :( Zou mn ei wel gewoon dag 14 zijn geweest of 3 dagen later?

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Iloiza ik denk dat jouw eitje gewoon niet gesprongen is...

@LeenElise ja het is voor jou even afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen....

Heb vanmorgen dat ding nog 1x in mijn kont gestoken en hij was zo laag dat het duidelijk is dat ik geen ei sprong heb gehad zoals ik al dacht... :(

Dit jaar gaat er dus niks meer gebeuren... En zal niks leuks te vertellen hebben met kerst...

Het enige positieve is dat ik dinsdag naar de gyn kan... Hopelijk kan hij ervoor zorgen dat ik wel maandelijks een eitje heb...

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Het lijkt inderdaad alsof mijn ei gewoon niet gesprongen is. Mijn huisarts mag het me allemaal uit gaan leggen, want ik heb toch echt twee positieve ovutesten gehad. Waarom springt mijn eitje dan niet? Of waarom doet mijn lichaam zo vaag? Ik snap er echt de ballen meer van en ben erg teleurgesteld.

@ LeenElise
    Moeilijk te zeggen, misschien was die dip wel vóór je eisprong en heb je je eisprong echt pas drie dagen later gehad. Even afwachten wat je temp gaat doen de komende dagen.

@ Suusje
    Dat is mooi kl*te voor jou, zeg!! Hopelijk kan de gyn je helpen. Heel veel succes dinsdag!!

11. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Suusje: Mijn temp blijft hoogstwaarschijnlijk nu wel rond de 37,0. Vraag me alleen af of ik dan dag 14 of dag 17mn ei heb gehad.
    Mijn gevoel zegt dag 14, dus laat ik daar maar vanuit gaan.
    Normaal ook een sterke daling voor mn ei, dat heb ik ook niet voor dag 17.
    Aah zo balen voor je meis, gelukkig dinsdag naar de gyn! Hopelijk kan ze je helpen dat je straks super eieren hebt..

12. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @Iloiza: ooohh wat balenn!! :( Snap heel goed dat je verdrietig bent! Waarom doe het lichaam nou nooit wat je graag wilt hè... Het zou eventueel ook aan het ontpillen kunnen liggen.. Of ben je al veel langer gestopt met de pil en pas begonnen voor het eggie?

@LeenElise; als ik zo naar jouw kaartje kijk, zou ik ook gewoon dag 14 zeggen maarjah...op het gebied van temperatuurkaartjes ben ik geen expert. Hoop dat je de afgelopen dagen gewoon goed geklust hebt :)

@SuusjeLove; hopelijk kan de gyn jou helpen om ervoor te zorgen dat je wel een eispring krijgt!

Hier vanochtend weer op hetzelfde tijdstip getempt en mijn temperatuur was met 0.2 graden gestegen. Ondanks dat ik pas heel laat sliep, laat ik deze temperatuur wel staan. Ben na het tempen weer in slaap gevallen en werd 2 uur later weer wakker. Voor de zekerheid weer getempt en hij was bijna hetzelfde als gisterochtend. Maar omdat het een totaal andere tijdstip was, doe ik daar verder niets mee.

Hoe staat het verder met jullie weekendplannen? Allemaal leuke dingen in het verschiet? Hier wel :) Vanmiddag komt mijn vriendin langs en gaan we met nog 2 andere vriendinnen lekker uiteten. Morgen overdag een beetje shoppen en 's avonds een feest van de oom en tante van mijn vriend. Zij zijn dan 25 jaar getrouwd. Ga ik eens een keer écht een Brabants feest meemaken :p Zondag wordt een lekker uitbrak-dag ;)

13. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Meiden, bedankt voor jullie lieve woorden.

Ik ben dus bij de huisarts geweest met mijn tempkaartje. Hij wist al van mijn korte LF van de vorige keren, en was van plan mijn tempkaartjes door te faxen naar de fertiliteitsarts in het ziekenhuis als ik deze ronde weer zo'n korte LF zou hebben.
    Maarja, nu had ik pas écht een vreemde cyclus. Mijn huisarts kon me ook niet vertellen of mijn ei nu wel of niet gesprongen is, maar hij denkt wel dat dit het begin is van mijn menstruatie en geen innesteling (en daar was ik dus al bang voor, al had ik er zelf ook al niet meer op gehoopt).
    Mijn huisarts denkt niet aan ontpillen, omdat dat bij de pil die ik gebruikte zeer onwaarschijnlijk is. De hormonen zijn binnen twee dagen het lichaam al uit na het stoppen met de pil en echte ontpillingsklachten zijn bij deze pil onbekend en onwaarschijnlijk. Zeker omdat mijn lichaam het de vorige keer na veel zwaardere anticonceptie al heel snel goed over had genomen, denkt hij niet aan ontpillen.
    Maar waaraan wel, dat wist hij ook niet meer. Hij begreep ook niets van mijn kaartje en gaat me verwijzen naar de fertiliteitsarts in het ziekenhuis. In eerste instantie niet meteen voor onderzoeken en behandeling, maar eerst om te kijken wat er evt aan mijn cyclus gedaan kan worden.
    Ik ben echt heel blij dat hij me nu al stuurt en me niet eerst nog een halfjaar of een jaar aan laat modderen. Ik wist diep vanbinnen wel dat dit geen ontpillen was, en ik ben er van overtuigd dat ik met een cyclus als deze niet zwanger ga worden. Ik ben daarom echt heel blij dat ik meteen al naar de fertiliteitsarts mag. Misschien snapt zij iets van mijn cyclus, en weet ze iets om mijn eisprong te vervroegen en/of mijn luteale fase te verlengen. We gaan het zien...

Ik heb nog steeds geen echt bloedverlies. Wel een klein beetje bruinverlies bij het afvegen. Veel is het (nog) niet en het voelt nog niet als een ongi, maar ik durf echt al niet eens meer te hopen op een innesteling. Ik denk dat het rode bloed later vandaag wel door gaat zetten. Het is nu maar weer afwachten.

14. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Jeetje wat is hier veel gebeurd:

@ Iloiza, ik kan het ook niet verklaren. Maar wat fijn dat je meteen doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis. Gelukkig heb je een huisarts die het meteen serieus neemt. Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis meer vertellen.

@ Suusje, jouw afspraak komt al dichtbij. Heel spannend. Ik vond de eerste afspraak wel heel veel informatie. Heel veel succes alvast voor dinsdag, mocht ik voor die tijd niet meer op ZP komen.

@ Leenelise, op het wachtbankje dus. Wanneer verwacht je NOD? Ik zit gezellig bij je op wachtbankje.

@ Naatje, wacht jij nog op je eisprong? Kan ik niet echt wijs nog echt jouw kaartje.

Hier gaat het zijn gangetje. Dinsdag positieve ovulatietest gehad. Klopt precies met mijn gemiddelde cyclus, dus deze keer geen rare cyclus. Dinsdag ga ik weer bloedprikken en vrijdag gaat mijn man naar het ziekenhuis om zaad in te leveren. Ik verwacht 11/12 december ongesteld te worden en dan moet ik afspraak weer maken bij de gyn voor de eerste uitslagen. Ik ben benieuwd... Nu eerst druk weekend. We vieren sinterklaas met familie en maandag met de kids op school. Drukke dagen dus, geen tijd om aan zwanger zijn enz te denken dus dat is weer mooi... ;)

15. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Naatje: Hier weinig in de planning dit weekend ;)

@Iloiza: Wat fijn zo'n huisarts die je meteen doorstuurd en je niet een jaar laat aanmodderen.. Ben benieuwd, hou ons op de hoogte ;)

@Liesje: Dan hebben we ongeveer gelijk onze NOD. Als ik uitga van mn ei op dag 14 is mijn NOD 12 december..

Geniet lekker van jullie weekend!

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ja meiden, ik ben ook ontzettend blij dat mijn huisarts me meteen serieus neemt. Ik weet wel dat dat echt uitzonderlijk is, maar ik denk dat hij me meteen doorgestuurd heeft omdat ik al twee keer heel gemakkelijk zwanger ben geworden en mijn cyclus nu heel raar aan het doen is. En ook omdat hij denkt dat dit niet door 'ontpillen' kan komen. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, ik houd jullie zeker op de hoogte.

Het bruinverlies is nog steeds niet veranderd trouwens. Het is nog steeds bruin en nog steeds heel weinig. Waarschijnlijk zal het morgen wel echt doorzetten, al voelt het nog steeds niet als een ongi. Meestal heb ik vrij snel nadat het bruinverlies begonnen is al heftige buikkrampen. Ik heb nu nauwelijks steekjes gehad. Soms dacht ik iets te voelen, maar voordat ik me erop kon concentreren was het ook al weer zo goed als weg...

17. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik denk toch dat mijn eisprong al is geweest.. Denk aan afgelopen woensdag/donderdag. Weet dat mijn temperatuur dat nog niet helemaal laat zien.. Gisteravond ook weer een latertje met heel wat glaasjes wijn gehad :D Maar als ik uitga van mijn afscheiding (die dagen was het echt anders dan 'normaal') en wat ik allemaal voelde, denk ik dat 'ie al geweest is.. Dan zou 'ie gewoon een paar dagen later zijn...

We wachten het gewoon maar af :p

18. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Hoe was je temp vanmorgen Naatje?

Ik twijfel nog steeds over mn ei op dag 14 of 17. Op 1-12 had ik creamy/waterige afscheiding. Als ik op 1-12 'watery' invul op ff dan krijg ik op dag 17 een stippelkruis. ;)

19. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    De afgelopen 2 dagen niet echt kunnen tempen. Heb zaterdagochtend wel getempt, maar had vrijdagavond een etentje met vriendinnen en heb ook best wat gedronken :D. Ook veel minder uren geslapen. Had wel getempt, maar heb deze toch maar niet meegeteld. Gisteravond had ik weer een groot feest waar ik ook veel heb lopen drinken en nóg minder uren heb geslapen. Daarnaast sliepen wij bij mijn schoonouders en sliepen we op een luchtbedje laag op de grond. Dat heeft ook invloed op mijn 'normale' lichaamstemperatuur dus heb vanochtend niet getempt. Morgen ga ik weer temperaturen.

Gistermiddag met mijn vriend wezen winkelen en ineens tijdens het passen van kleding kreeg ik een steek in mijn rechterzij. Dit heb ik nu nog steeds :( Zeg niet dat dit iets met een eventuele eisprong te maken moet hebben, maar het valt mij gewoon op..

Mijn afscheiding vandaag is trouwens weer creamy.

20. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Vanochtend weer onder normale omstandigheden kunnen tempen en mijn temperatuur is niet extreem hoog hmmzzz ;) Ik ga hier maar geen 'analyses' neerzetten want het enige wat ik kan doen is iedere ochtend blijven tempen en afwachten..

Hoe is het bij jullie?

Deel Deze Pagina