Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje1, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
  2. desireer

desireer Lid

8 dec 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok echt super bedankt en hoe krijg je dat voor elkaar haha :p maja ben al een heel eind,..

Maar je ziet beetje recht onder in die grafiek een rood kelommetje (bij vandaag) Houd dat ik dat ik vandaag ongesteld had moeten woorden?

3. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Sorry, kom ik weer met mijn bijlages :p Wilde 'm al privé sturen, maar dan kan je geen bijlages toevoegen volgens mij ;)..

Ga naar gebruikersinstellingen en dan naar Handtekening wijzigen. In het blanco vakje (zie afbeelding) kan je dan van alles typen. Wat je daar typt, wordt als 'handtekening' gebruikt. Om jouw temperatuurkaartje daar in te zetten, moet je onderstaande daar intypen;

Mijn temperatuurkaartje [/ url]

Maar dan zonder de spaties dus alles achterelkaar getypt. Als laatste moet je op het knopje Handtekening opslaan klikken :D..

4. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik heb even gekeken en dat klopt inderdaad. Als je tenminste een cyclus van 36 dagen als 'standaard' hebt ingevoerd. De gemiddelde lengte van een LF is volgens mij 14 dagen, maar kan best dat jij standaard een LF van 12 dagen hebt. Ben jij volgens jouw eigen berekeningen ook 1 dag over tijd? Heb je ook last van 'kwaaltjes'? Als je over 2 dagen nog niet ongesteld bent, zou je een test kunnen doen :D

5. desireer

desireer Lid

8 dec 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey super bedankt,

heb nu helaas niet veel tijd maar ga vanaaf effies op me gemak kijken voor die handtekening.
    Volgens mijn berekeningen ben ik nu idd 1 a 2 dagen over tijd,.. Alleen loopt het bij mij op dit momend niet helemaal zo als het hoord,... dan ben ik ongesteld 2 weken erna weer en dan weer 6 weken niet:S Heek irritant dus want weet eigenlijk nooit wanneer ik het dan echt zou moeten zijn:S Daarom dat ik al naar de dokter was geweest en hij me de tempratuur metode adviseerde. Omdat hij moest weten of ik wel gewoon een eisprong had,.. volgens mij heb ik dat wel gewoon,..

Heb niet echt de kwaaltjes die ik met me eerste zwangerschap had zoals misselijkheid of last van me borsten,.. maar loop wel al 3 tot 4 dagen met steeds krampen in me buik ,... klinkt heel stom maar lijken afentoe net beginnende weeen z`n pijn doet het afentoe,.. dus dacht eigenlijk woord ongesteld,.. maja na 4 dagen ben ik het nog steeds niet:S,...
    Ga denk ik zondag een test doen als ik nog steeds neit ongesteld ben,.. ben ik niet zwanger of ongesteld bel ik maandag meteen weer de dokter.

6. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Oh dat lijkt me idd ook heel irritant! Dan is tempen idd een goede uitkomst. Om die reden ben ik ook begonnen.. Hoe was je temperatuur vanochtend? De mijne was weer ongeveer hetzelfde; laag (voor mijn doen)...

Nog plannen voor vandaag/weekend? Vandaag is mijn vaste vrije dag.. Straks om 09:00 uur naar een tante van m'n vriend toe. Ga daar de ochtend helpen poetsen.. Eerste x daar dus ben benieuwd.. Vanmiddag denk ik een beetje rommelen in huis. Vandaag is ook nog mijn eerste dag van mijn Sonja Bakker dieet. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen :)

Ik wens iedereen een fijne dag verder!

7. desireer

desireer Lid

8 dec 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hjet is echt heel irritant,.. Nu ook ben nog steeds niet ongesteld me tempartuur was weer 36,7 had gekekn bij de vorige keer toen zat ik rond de 10 op hoog tempratuuw toen ik ongesteld werdt dus misschien woord ik het dan vanaag of morgen,... Effies afwachten,.. Hb volgens mijook een blaas ontsteking ds misschien heeft het daar ook wel mee te maken,...

Vandaag drukke werkdag, en morgen ook nog werken,.. Heb zondag pas vrij dinsdags en woensdags is mijn vrije werk dag, werk in een slagerij... En in een restaurant dan kan ik het lekker combineren met oppas voor me ddochtertje,... En donderdags werk ik altijd bij me oma met schoonmaken,
    ben wel blij met z'n site wist niet dat deze er was, zo kom je nog eens wat te weet haha
    geniet lekker van je vrijdag
    xxx ik hou je op de hoogt

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Desireer: Welkom! Gelukt met je kaartje?

@Naatje: Goede uitleg :D

@Suusje: Hoe is het met jou meis? Beetje bekomen van de schrik?

Hier 8dpo, god wat gaat het sloom deze keer.. Nog wel een hoge temp, normaal vaak maar 1x 37,2 en nu al een paar dagen. Maar dat komt denk ik door mn winterdekbed die ik erop heb gegooid en ik slaap de laatste tijd weer met mn sokken aan haha ;)

Fijn weekend meiden!

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hi meiden,

Ik ben er ook weer. Een paar dagen niet zo actief geweest op het forum. Erg druk in en om het huis. Heb wel geprobeerd een beetje mee te lezen, maar geen tijd gehad om te reageren.
    Nu de kerstboom staat kan ik ook niet zomaar even tussendoor komen forummen, want m'n jongens zijn echt niet vertrouwd met die boom. Zelfs niet als ik denk dat ze lief zitten te spelen of tv te kijken. ;) boefjes

@ Suusje
    Nee, wat een sh*tnieuws zeg!! :( Het is misschien niet het einde van de wereld en er zijn manieren die je kunnen helpen om alsnog zwanger te kunnen raken, maar kan me voorstellen dat dit er wel even inhakt. Dikke knuf, meis!!

@ Liesje
    Jee, ook heftig zeg!! Kan me voorstellen dat jullie daarom niet voor IUI of IVF willen kiezen. En ik denk ook echt dat je heel veel zou kunnen houden van een kindje dat biologisch gezien niet van jou is. Gevoelsmatig zou het wel jouw kindje zijn!!

@ Desireer
    Welkom!! Ik ben erg benieuwd of je zwanger bent of ongi gaat worden. Eerlijk gezegd word ik niet echt wijs uit je kaartje...

@ Naatje
    Pfff, jouw kaartje snap ik ook niks van. Het lijkt er niet echt op dat je een eisprong hebt gehad, of wel??

@ LeenElise
    Spannend bij jou!! Ik duim weer voor je.
    Ik denk trouwens niet dat je winterdekbed je lichaamstemperatuur beïnvloedt. Toen ik ons winterdekbed erop had gedaan, verschilde mijn temp ook niet. ;)

@ Hier
    Mijn huisarts heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis - had ik dat eigenlijk al verteld?? Ik weet niet meer zeker of ik dat in dit topic ook had verteld...
    Mijn huisarts snapte ook niets van mijn cyclus en denkt mij hier niet mee te kunnen helpen. Ontpillen lijkt hem zeer onwaarschijnlijk ivm het soort pil dat ik heb geslikt, en het feit dat mijn lichaam de vorige keer (na veel zwaardere anticonceptie) mijn cyclus heel snel weer goed had overgenomen. Ook het feit dat ik altijd supervruchtbaar ben geweest, maar mijn lichaam het nu allemaal een beetje loopt te verkl*ten, heeft hem (denk ik) doen besluiten me nu al door te sturen, en me niet nog eens een half jaar aan laat modderen.
    29 december heb ik mijn eerste afspraak bij de gyn.

10. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iloiza: Volgens mij had je dat wel verteld. Ik wist het iig wel, weet niet in welk topic ik het heb gelezen ;) Lijkt me een fijn gevoel om al zo snel geholpen te worden!
    Ik weet het ook niet van mn temp, iig niet vaker zo lang een hoge temp gehad.. Afwachten maar weer! ;)

11. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    LeenElise, haha ik klets in zo veel topics dat ik vergeten ben waar ik het wél en waar ik het níet heb verteld. (Maar volgens mij overal wel dan ;)). Ik ben inderdaad heel blij dat ik zo snel al geholpen word. Ik was wel een klein beetje bang dat ik naar huis gestuurd zou worden met de mededeling 'kom over een (half) jaar maar terug'. Ik ben me ervan bewust dat dat gebruikelijker is.
    Ja, bij jou blijft het nog even afwachten. Ik zag dat je temp vandaag ook weer mooi hoog was, maar je zit op 10DPO er kan nog van alles gebeuren (maar we hopen dat het zo mooi hoog blijft natuurlijk!!) :D

12. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Naatje, ik zie dat je overtijd bent. Maar je temperatuur is ook behoorlijk gezakt. Hoe is het nu bij jou?

Desireer, ik zie dat jij nog niet ongi bent geworden. Heb je vandaag nog een test gedaan?

LeenElise, hoge temperatuur dus. Spannend!

Suusje, hoe is het nu met jou? Is het nieuws al beetje gezakt? Wel heel heftig allemaal zeg.

Iloiza, Wat spannend dat je naar gyn gaat. 29 december, duurt nog wel even. Maar fijn dat het dit jaar nog kon!

Hier gaat het oke. Ik schreef vorige week nog dat ik er zo nuchter in stond. Dat meende ik ook oprecht. Maar vandaag verwachtte ik ongesteld te worden en nu ga ik echt elke uur naar de wc om te broekloeren. Ik merk dat ik er nu wel heel erg mee bezig ben, stom he? Ongi kan ook wel morgen of overmorgen komen hoor. Met ovu test weet ik toch iets minder precies wanneer eisprong is geweest. Papieren van het ziekenhuis staat dat ik dinsdag zwangerschapstest moet doen als ik nog niet ongi ben, dus ik neem die dag dan maar als NOD. Maar ja omdat ik ongi vanaf vanaf vandaag verwacht ga ik nog maar weer verder met broekloeren. Ik ben ook al paar dagen niet lekker en veel last van mijn rug dus ik lig veel op bed, helpt ook niet echt mee als ik geen afleiding heb... Tot zover mijn nuchtere houding dus... haha...

13. desireer

desireer Lid

8 dec 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey liesje,

Ben zaterdag avond jammer genoeg ongesteld gewoorden, maja we gaan gewoon verder proberen :p.... In januari moet ik weer een afspraak maken bij de dokter zal dan wel door gestuurd woorden naar het ziekenhuis voor verdere onderzoek, we wachten dus nog effies rustig af.

Dat broekeloeren komt me erg bekend voor haha :p Vind het toch altijd wel weer een teleurstelling als je dan toch weer ongesteld woord, Zal voor je duimen!! Hopelijk dat je dan toch zwanger bent. Misschien als afleiding lekker op de bank een dvdtje gaan kijken ofzo??

Gr Desiree

14. desireer

desireer Lid

8 dec 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woord trouwens ook niet echt veel wijs uit mijn kaartje:S ,... Maja het loop bij mij op het momend ook zo raar:S:S,...... Dan ben ik om de 2 weken ongesteld en zo ben ik pas 5a 6 weken later ongesteld,.. woord er beetje moedeloos van maja we blijven proberen en wachten af,.. miss dat ik wel al eerder naar de dokter toe ga dan in januari, mogen ze maar na ruim een jaar (ben al van af juli 2010 bezig) wat meer onderzoek gaan doen waar het aan licht..... Dat ik zwanger kan woorden is zeker anders hadden we ons meissie niet hahaha suc6 allemaal zal voor jullie duimen dat het bij jullie snel zal gaan lukken allemaal

xxxx

15. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    @Liesje spannend bij jou... Ik duim voor een mooie test... Het is je echt gegund...

Ik ben wel van de schrik bekomen maar nu maar wachten tot ongi komt... Is nu al dag 24 en nog niks...
    Ben zo bang dat de dagen dat ik na het ziekenhuis moet net met kerst vallen...

@Desireer balen dat je ongesteld bent geworden...
    En over dat kaartje kunnen wij weinig zeggen omdat we het niet zien...

16. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Hoi hoi,

Ik ben inderdaad 'overtijd' als ik uitga van mijn vorige (lange) cyclus.. Hier helemaal geen testdrang ofzo... Omdat deze cyclus heel anders is dan voorgaande en er op FF ook nog geen eisprong weergegeven wordt. Wel had ik afgelopen vrijdag + zaterdag weer dat vruchtbare slijm + mijn temperatuur is vanochtend gestegen... Heb ook nog helemaal niet het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden (zou natuurlijk wel kunnen maargoed...) We wachten het gewoon af en blijf gewoon elke ochtend tempen.. Hopen dat mijn temperatuur morgen weer stijgt, misschien dat er dan toch nog 'hoop' is voor een late ei..

Ik ga nu weer ff in de keuken staan.. Vandaag 'even' op en neer naar Groningen gegaan voor mijn werk dus net op tijd om te kokkerellen haha!

Fijne avond iedereen!

Groetjes,
    Nathalie

17. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ desireer balen dat je ongesteld bent geworden!

@ suusje dat zou super balen zijn als je met kerst heen moet zeg....

@ naatje, afwachten dus, hopelijk kun je snel wijs uit je cyclus.

Ik ben dag broekloeren, een negatieve tets en een rothumeur verder.... Ik zit even helemaal niet lekker in mijn vel en kan even niet zo veel hebben. Waarschijnlijk ook omdat ik ziek ben, maar ik heb het helemaal gehad. Hopelijk snel duidelijkheid en als ik ongi ben kan tenminste afspraak maken....

18. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik ben ongesteld geworden. Ik heb meteen maar afspraak in het ziekenhuis gemaakt. 30 december. Dan hebben we eerste resultaten gesprek... We zitten dus weer een ronde verder, op naar ronde 14...

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Balen zeg... Dikke knuffel..

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Pff nog geen ongi..
    En helaas had ik vanmorgen niet de energie om de thermometer te pakken...
    Ik ben dood en dood moe.... Weet niet wat ik heb...
    Dus morgenvroeg echt maar gaan tempen...

Deel Deze Pagina