Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje1, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Balen meis :( Hopelijk gaat het nieuwe jaar goed beginnen.. Heel veel succes!

2. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Niets aan hè dat wachten :) Hoop dat je snel ongesteld wordt zodat jullie kunnen beginnen aan jullie nieuwe fase. Hoop dat het snel lukt! Voor nu, lekker rustig aan doen *knuffel*

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Dames hoe is het hier..?!

Vanmorgen weer eens mijn thermometer gebruikt... Temp was erg hoog voor de periode voor mijn eisprong...
    Laten we duimen dat het komt door het slechte slapen ipv dat ik mijn ei heb gemist...

4. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Hier gaat het allemaal z'n gangetje :).. Mijn temperatuur vanochtend ook gestegen.. Heb verder ook niet het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt maarjah..the key word hier is; afwachten :p

5. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik haat wachten....

6. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai lieve meiden,

Even snel een berichtje van mij. Gisteren helaas weer ongi geworden :x
    Ga weer gauw aan het werk! Kom gauw alles teruglezen..

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh balen... Dikke knuffel

8. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Balen zeg, Liesje en LeenElise. :(
    Hopelijk meer geluk in deze nieuwe ronde. Dikke knuf voor jullie.

Sorry, voor de rest nog niet bijgelezen en weinig tijd om te reageren. Moet zo mijn oudste ophalen van de PSZ.

Ik heb net een ovutest gedaan. Wat denken jullie ervan?
    Heb ik eindelijk een keer een vroeg ei? Of ben ik nou hartstikke gek?!

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nou ik zou zeggen van wel...

10. desireer

desireer Lid

8 dec 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey allemaal,

Lisje1: Kut dat je toch nog ongesteld bent gewoorden hopen dat het straks wat meer mee gaat zitten in het nieuwe jaar!!
    Naatje: 6 dagen over tijd? Zal voor je duimen hopelijk zit het bij jou nu wel mee,..

Ik bn nu maar 4 dagen ongesteld geweest, zou vannochtend eigenlijk gaan tempraturen maar me meissie was erg vroeg wakker dus was het helemaal vergeten,.. nu maar nmorgen weer bginnen,.. heb op het momend niet veel tijd om achter de comp te zitten veel werken en druk me de ons meissie die gaat in januari naar de psz,..

Zal voor iedereen duimen xxx

11. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Jeetje allemaal slecht nieuws hier weer. Het wordt toch eens tijd voor roze nieuws hier!!

Iloiza, ik zou ook zeggen dat je ei er zeker aan komt hoor!!

De meeste zijn weer aan het wachten op hun ei. Ik heb altijd mijn eisprong rond dag 21, pas in het nieuwe jaar dus. Ik ga dus even heerlijk genieten van de feestdagen en mijn aankomende vakantie!!

12. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Nou, als ik gisteren nog twijfelde aan mijn ovutest dan is dat nu niet meer nodig. Vandaag knalden ze. Op mijn dipstick verscheen de testlijn eerder dan de controlelijn (en dat was de afgelopen dagen niet zo) en mijn digi gaf een smiley. En toen ik het teststaafje uit de digitale houder haalde, knalde een dikke blauwe testlijn haast van het venster. ;)
    Mijn ei komt eraaaaaaaaaaaan!! Ik denk vandaag of morgen. En hopelijk daarna wél tempverhoging en niet zoals in de vorige cyclus - dat was gewoon raar.

Zou het kunnen dat mijn LF nu ook langer is, omdat mijn ei veel eerder is dan normaal?

13. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    T is rustig hier..............

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Haha het is idd erg rustig hier...

Ik heb nog steeds geen duidelijkheid...

15. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Hoi hoi, hier ook nog steeds geen duidelijkheid! Het was zaterdag een latertje (of vroegertje :p) dus heb zondagochtend niet getempt. Dus maar eens afwachten ;) wat mijn temperatuur de komende dagen gaat doen haha!

@Iloiza; je kaartje ziet er goed uit :D

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Balen meiden, dat er bij jullie allebei nog geen duidelijkheid is. :(

Suusje, jouw cyclus is deze keer veel langer dan anders toch? Of heb je al vaker een lange cyclus tussendoor gehad?

Naatje, pffff bij jou duurt het ook lang deze keer. En ik kan er nog niet echt een eisprong uit halen... :( Hopelijk snel duidelijkheid. Ja, afwachten is het code-woord hier. ;)
    Ik ben inderdaad ook heel tevreden over mijn kaartje. Deze keer wél duidelijk een eisprong gehad en nog lekker vroeg ook!! Nu nog een langere LF en een posi test. ;)

17. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haj lieve meiden,
    Ik ben zelf de laatste tijd ook niet veel op ZP geweest. Wel lekker eigenlijk, had niet door dat ik alweer op cd 8 zit. Maar gauw beginnen met klussen haha! En tempen ;)
    Het wordt inderdaad tijd voor een beetje roze hier, hopelijk gauwe één van ons twee mooie streepjes :D

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hier vandaag 8DPO, nog steeds een mooi hoge temperatuur en nog niets van bloed te bekennen. Ik vind het heel erg spannend, want meestal begon op 8DPO bij mij al het afvegen van roze/bruin en werd ik op 9DPO ongi.
    Gaan jullie heeeeeeeeeeeeeel hard voor me meeduimen voor een langere LF dit keer? En voor een posi test? ;)

@ LeenElise
    Het wordt inderdaad tijd voor wat roze hier. Hopelijk gebeurt dat snel, en ik hoop echt dat we allemaal snel op roze mogen. Ik gun het iedereen zo!!

@ Suusje
    Ik zie dat jij ook eindelijk je eisprong hebt ontdekt!! Ik ga heel hard voor je duimen dat het een keer raak is bij jullie!!

@ Naatje
    He bah, nog steeds geen duidelijkheid zie ik. :(

19. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iloiza: Wat spannend meis, 10dpo en nog steeds een hoge temp! Al getest? ;)

@Naatje: Jij wel een stijging zag ik, hopelijk gauw wat meer duidelijkheid voor jou..

@Suusje: Hoe gaat het op het wachtbankje?

Bij mij is het een beetje vaag. Weinig vruchtbare afscheiding (bijna alleen cd12), nu op cd14 al een tempstijging en daarvoor geen daling. Ook nog geen zere tepels zoals normaal na mn ei. Rara is mn ei nou geweest? ;)

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Hallo meiden,

heb hier niet eens meer verteld wat er in tussen tijd nog allemaal gebeurd is...
    We hebben de uitslag van het zaad gekregen en die was alles behalve goed... Er was maar 25% bewegelijk en daarvan was maar 1% goed bewegelijk.. Dus de kans is heel klein bij ons...
    We moeten 7 feb weer een potje gaan inleveren en dan gaan ze pas verder met ons... Dus nu maar even afwachten hoe het verder gaat...
    Dus ik ben redelijk relaxed op het bankje omdat de kans klein is...

Wel ben ik op kerstavond ten huwelijk gevraagd... Echt leuk...

@Iloiza jouw temp blijft idd mooi stijgen...
    @Leenelize balen he die onzekerheid... Hopelijk krijg je snel een kruis...

Deel Deze Pagina