Ja helemaal gestopt. Ik ben namelijk eigenlijk heel regelmatig met mijn cyclus. Afgelopen cyclus vroege eisprong gehad en dat merkte ik gewoon aan mijn lichaam. Ik heb ter bevestiging een ovutest gedaan en inderdaad vroege eisprong. Ovutesten werken bij mij prima en ik vind het vervelend om steeds op bepaald tijdstip te moeten tempen. Daarnaast slaap ik regelmatig met mijn elektrische deken aan, dus heeft tempen niet zoveel zin denk ik...
@Liesje: Goed dat er nog een kans is, nog 'even' afwachten dus.. Het zegt niets hoor dat je test op 10/11dpo nog niet positief was. Dat kan inderdaad, maar vaak genoeg niet. @Suus: Hoe is het met jou? Aan het wachten op je ei? Hier 11 dpo en vanmorgen mn temp al 0,1 gezakt, dus ben benieuwd naar mn temp de komende 2 dagen..
Ja nog steeds aan het zoeken... Maandag ei pijn maar geen ei te bekennen dus ja weet het ook niet meer...
@Suus: Je temp daalt al wel, misschien een begin van je ei? Mijn temp is alweer gedaald op 12dpo en heb al bruinige afscheiding, dus word helaas weer ongi!
Aah balen Liesje Idd wat een clubje, het wordt tijd voor wat roze! Mja nu kunnen we elkaar door alle rondes heen slepen en hopen dat het voor ons allen niet lang meer hoeft te duren
Goedemorgen meiden! Lig al een uur wakker in bed dus dan maar even via de tellie op ZP neuzen hihi.. Sorry dat ik de afgelopen tijd niet actief hier ben. Lees meestal wel gewoon mee want krijg altijd een melding als er een berichtje is geplaatst. Zijn jullie nu allemaal aan het wachten op de eisprong? Net als ik (nog steeds haha..). Hoop vandaag meer duidelijkheid te krijgen. Heb nl om 08:50 uur een afspraak bij de ha. Heb vorige week toch maar eens gebeld. Ben benieuwd! Denk dat ik zo maar uit bedje ga en alvast begin met werken. Werk vanuit huis dus dat ks ideaal Fijne dag iedereen! Groetjes, Naatje
Succes Naatje, jij wacht inderdaad al heel lang zeg!! Volgens mij is de rest inderdaad ook op ei aan het wachten. Ik verwacht mijn ei pas op dag 21/22, dus dat duurt nog even. Even lekker koppie op nul dus, heerlijk. Vrijdag heb ik HSG, dat vind ik wel weer spannend. Vooral de uitslag...
Goeemorgen Ladies, Naatje succes bij de huisarts... Hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid... @Liesje heel veel succes morgen... IK wacht idd op mijn ei en heb geen enkel idee wanneer die komt...
Pfffff...miscommunicatie wat tijden betreft Ik was daar voor 08:50 uur en heb daar een klein uurtje zitten wachten (vorige keer liep het ook aardig uit). Ben toen maar naar de receptioniste gegaan om te vragen of het spreekuur weer uitgelopen was. Blijkt dus dat de huisarts mij 08:20 uur had ingepland .. Nu kon ik op zijn vroegst morgen weer terecht alleen kan mijn vriend niet en hij wil er wel graag bij zijn. Dus woensdagochtend gaan we voor de herkansing...
Hoi dames, ook weer een teken van leven van mij. Deze cyclus werd ik dmv bloedonderzoeken en echo's in de gaten gehouden in het ziekenhuis. Zit nu op 20CD, maar er is nog steeds geen groeiend eiblaasje te zien. Ze geven deze cyclus op en het was een beetje aan mij of ik wilde afwachten of m'n menstruatie opwekken zodat een nieuwe ronde kan beginnen. Ik zag het nut er niet van in om af te wachten, dus heb Provera meegekregen om mijn menstruatie op te wekken. De volgende cyclus zal ik weer dmv echo's gevolgd worden, en hopelijk is er straks wél weer een eisprong. LeenElise en Liesje, balen dat jullie ook weer aan een nieuwe ronde zijn begonnen. Hopelijk snel goed nieuws. Naatje, jemig jij nog steeds aan het wachten?! Goed dat je de huisarts hebt gebeld, maar wat balen van de miscommunicatie. Weet niet wat de huisarts ervan gaat zeggen, maar misschien kun jij ook Provera krijgen om je menstruatie op te wekken? Dan kun jij tenminste ook weer met een nieuwe ronde beginnen, en dan hopelijk wel een eisprong. Deze ronde lijkt me echt frustrerend... Suusje, ik zou ook niet weten of foliumzuur je cyclus kan beïnvloeden. Lijkt me sterk, maar wie weet... Gebruik je nu de Etos pillen??
Iloiza Wat fijn dat je goed gevolgd wordt d.m.v. echo's.. Hopen dat je menstruatie zich snel meldt (m.b.v. de Provera) en dat er de volgende keer wél een groeiend eiblaasje te zien is Mijn update Ben vanochtend naar de ha geweest. Ze heeft me inwendig onderzocht en voelde niets raars. Wel zei ze dat mijn baarmoeder groot aanvoelde.. Geen idee wat normaal is Morgen ga ik bloed laten prikken. Er wordt dan getest op vruchtbaarheid, hCG-waarde en chlamydia. Mijn vriend gaat morgen ook mee en levert zijn zaad in. De ha stelde dat zelf voor, wel fijn Heb ook een verwijsbrief gekregen voor een echo. Binnen een aantal dagen wordt er contact met mij opgenomen om een afspraak in te plannen. Dit wordt gecombineerd met een bezoekje aan de gynaecoloog. Wachttijd is wel een maand, maar dat maakt mij niet uit. Wel spannend want mijn schoonzus werkt ook daar in het ziekenhuis en doet ook regelmatig echo's... Ze weten allemaal niet dat we er mee bezig zijn dus misschien dat we het tegen die tijd wel vertellen.
Hey meiden, Wat fijn dat jullie ook geholpen gaan worden... @Iloiza hoop dat je snel naar de volgende ronde kan... @Naatje misschien kan je schoonzus regelen dat jullie eerder er tussen kunnen... Hoop dat alles goed is...
Haj meiden, Ik ben ook een aantal dagen niet op zp geweest. Ook nog steeds niet gestart met mn tarwekiem, oepsie.. Mja, ik ben er iig minder mee bezig Goed dat jullie geholpen worden meiden! Ben heel benieuwd..
Fijn dames dat jullie inderdaad geholpen worden!! Hier gaat het zijn gangetje. Morgen krijg ik HSG, verder duurt het nog wel even voordat eisprong krijg dus even lekker koppie op nul hier. Al zal ik morgen vast wel even zenuwachtig worden..