Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by liesje1, Aug 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannende dag vandaag Lies! Heel veel succes, laat even weten hoe het is gegaan.. :)

2. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Zo..... dat hebben we ook weer gehad. Na hele heftige verhalen van twee vriendinnen had ik echt helse pijnen verwacht, maar dat viel dus mee. Het was niet prettig maar oke gelukkig duurt het maar even. De eerste foto's waren allemaal goed en de vloeistof ging super snel door mijn eileider. Gyn was helemaal enthousiast hoe mooi het er uit zag op de foto's. Morgen moet ik nog een rest foto maken, omdat te bekijken of alle vloeistof weg is en er niet op andere weg stiekem vloeistof blijft en er verklevingen zijn. Ze had het over de overgang van eierstok/eileider volgens mij, maar ik moet eerlijk zijn dat ik alleen maar gehoord heb dat de eerste foto's goed waren en dat ik daarna niet alles mee heb gekregen...
    Dus eerst goed nieuws, maar oke het is nog niet allemaal goedgekeurd. Ik moet nu afspraak maken voor eind volgende week of die week erna om de definitieve uitslag te horen...

3. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Liesje: Oooh gelukkig had je niet veel pijn.. En nog veeel mooier dat het er op het eerste gezicht goed uitziet :D jeeeej!

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ow zie dat ik niet eens gereageerd heb...
    Wel stom want dacht dat ik het gedaan had via de gsm..

Oh Liesje wat fijn dat het allemaal mee viel en dat het in eerste instantie goed uit zag...

Hoe is het voor de rest hier...
    Ik ben nog altijd aan het wachten op mijn ei.. Ben nu ziek dus beetje lastig om he te vinden met de koorts etc..

5. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Suus: Hier ook niets bijzonders, ben ook aan het wachten op mn ei! Deze ronde weer niet echt aan tarwekiem begonnen, 3x per dag ik vergeet het de helee tijd pf.. Beterschap meis!

6. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haj meiden,

Wat is het rustig hier. Hoe gaat het? Voel je je inmiddels wat beter Suus?

Ik ben nog steeds aan het wachten op mn ei ;) duurt langgg..

7. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Haha ja het is idd rustig...
    Voel me gelukkig weer wat beter... Niet meer getempt ivm koorts en nu heb ik er geen zin in haha...

Maar wel donderdag mijn ei gevoeld dus nu rustig wachten...

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Liesje: Hoe gaat het met je? Was benieuwd of je al wat meer weet over de definitieve uitslag..

@Suusje: Hoe is het met jou? Nog op het wachtbankje?

Ik heb een onduidelijk ei, zie mn kaartje.. Gisteren moest ik 3uur eerder opstaan dan normaal en slecht geslapen, dus mssn daardoor een veel lagere temp.
    Als ik die temp niet meereken dan komt mn ei overeen met mn slijm.. Maar normaal heb ik na mn ei toch wel 37,1 en niet 36,9. Mja, aan het eind maar even terug rekenen met mn lf.. Irritant dat ik nu niet weet wanneer mn NOD precies is ;)

9. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Er zijn weer wat dames op de wachtbank hier. Ik zit ook op wachtbank, afgelopen vrijdag positieve ovutest gehad.Tenminste de test was redelijk donker, ik heb donderdag niet getest dus er is een kans dat hij donderdag nog donkerder was maar dat weet ik niet. We hebben toevallig donderdag geklust, we zijn allemaal om en om grieperig en niet fit dus deze maand schoot het niet op. En daarnaast is mijn cyclus 5 dagen korter dan mijn "normale' cyclus. De cyclus hiervoor ook al. Ben wel benieuwd of dit mijn nieuwe normale cyclus is, ik ben bezig om op mijn eten te letten en wat af te vallen en ik gebruik bepaalde medicatie niet meer misschien heeft dit wel invloed.

Ik heb nog geen uitslag, ik heb vrijdag weer afspraak. Ik weet niet of ik het hier al verteld heb maar het bleek dat ik ook medicatie slikte die tijdelijke verminderde vruchtbaarheid kan veroorzaken, lang leve mijn huisarts... zucht... Hopelijk is dit de oorzaak geweest en gaat het snel lukken...

10. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Och dat meen je toch niet Liesje, inderdaad lang leve jouw huisarts:).. Hopelijk is dat de grootste oorzaak en zal de mmm jullie grotendeels bespaard blijven! Succes vrijdag..

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ik zit idd op het wachtbankje maar de kans is klein... Maar 1x kunnen klussen ivm ziek zijn...

@Liesje hmm fijn die huisarts... Heb je nu andere medicijnen dan..?!
    Hopelijk was dat het gewoon en is het nu raak... Hihi...

12. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Aah Suusje, ongi geworden zie ik aan je kaartje? :)

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ja helaas weer wel...
    Gisteren zaad gebracht en nu weer 2 weken wachten op de uitslag...
    Maar ga vrijdag al bellen... Zo lang kan dat toch net duren lijkt me...

Ik wil gewoon verder met alles...

14. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Jij zit nog een paar daagjes op het wachtbankje he..

15. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Balen zeg! Ja twee weken lijkt me ook wel lang.. Gewoon bellen, je kan het altijd proberen.
    Ja ik ben vandaag 11dpo of 8dpo, beetje onduidelijk ei. Dus maar weer afwachten ;)

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Duurt altijd lang he... Hopelijk zorg jij voor een beetje roze hier...

17. desireer

desireer Lid

Dec 8, 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Heb het erg druk gehad afgelopen weken en weinig tijd om op alles te reageren en te doen,

Suusjelove, Wat jammer dat het nog steeds niet gelukt is,.. zit niet echt mee dus:S...

Ik heb wel iets meer geluk gehad, ik was in januari terug gegaan naar de dokter na dat ik zelf eent test had gedaan die negatief was, maar was ook nog steeds niet ongesteld,... Maar wel heel misselijk,.. Ik dus naar de dokter die tegen me zei: Kom volgende week maar terug hier een test doen want je hebt de test denk ik iets te vroeg gedaan want je bent gewoon zwanger... Ik Had echt zoiets van wat lult hij nou,.. je hebt niet aan me buikgevoeld helemaal niks maja ik maar braaf geluister die week erna terug gekomen test bij hun laten doen,.. bijna 3 kwatier moeten wachten,bleek er uit dat ik toch zwanger ben:D ,.. Nu dinsdag dus naar de verloskundige en krijg ik me eerste echo,.. Kan het nog steeds niet geloven!!

18. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Heb je een nieuw account of heb ik iets gemist... ;)

19. desireer

desireer Lid

Dec 8, 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee haha is al weer een tijdje terug ong bij pagina 95 ofzo,..

20. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Rond welke datum is dat..?! Ik heb het namelijk ingesteld op 40 berichten per pagina... Niet dat het veel uit maakt maar dan weet ik weer wie je bent haha...

Share This Page