Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by liesje1, Aug 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. desireer

desireer Lid

Dec 8, 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rond 12 december ongeveer:p

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ow ja weet het al weer...

Wat fijn dat je toch zwanger bleek te zijn.. Spannende tijd nu he..

3. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Desireer Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

@ LeenElise, wat balen dat het weer onduidelijk is wanneer je ei hebt gehad... Weer afwachten dus.

@ Suusje, bah weer ongesteld geworden. En jeetje 2 weken... :$ Mijn man moest vrijdags brengen en kon de dinsdag erop al bellen. 2 werkdagen dus... Ik zou inderdaad gewoon eerder bellen hoor, want dit duurt echt heel erg lang.

Hier gaat het zijn gangetje. Uitslag bij gyn was weer goed. HSG was helemaal goed, er is geen reden te vinden waarom ik nog niet zwanger ben. We hebben besloten om komende half jaar tot jaar zelf te proberen. Ik heb as vrijdag NOD, ik verwacht er eigenlijk niets van. We hebben maar 1 keer geklust door ziekte en daarnaast heb ik totaal geen rare kwaaltjes. Vorige week wel wat meer afscheiding gehad dan anders maar dat heb ik ondertussen ook niet meer. Afgelopen 2 maanden hebben we ons er ook minder mee bezig gehouden, was er beetje zat van. Wil komende maand wel weer meer klussen. Al blijf ik natuurlijk altijd dat beetje hoop houden dat het niet nodig is, maar daar ga ik niet vanuit. Het is ondertussen bijna een jaar geleden dat ik VMK heb gehad. Als twijfel ik daar soms ook wel eens aan, het was zo'n vaaaaag streepje. Maar ja daarna nooit meer gehad dus het zal vast wel iets geweest zijn.

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Maar jij had toch medicijnen die niet bevorderlijk waren voor de vruchtbaarheid... heb je hier nu al andere voor..?!

5. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ja klopt. Al zei andere gyn dat dit wel weer meeviel. Het zou alleen kans op miskramen vergroten en niet zo zeer kans op zwangerschap verkleinen. Maar ik slik inderdaad die medicijnen niet meer... Hopelijk was dat het toch....

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ja dat hoop ik ook voor je..

7. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Desireer: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Liesje: Fijn zeg dat alles weer goed was.. Ik hoop inderdaad ook voor je dat het gewoon door de medicijnen komt, dat hierdoor het eitje bv niet goed kan innestelen ofzo. Straks hopelijk lekker zwanger binnen een half jaar :)

8. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @desireer; gefeliciteerd!
    @suusje; wat balen, toch weer ongesteld geworden :( Volgens mij kan je al eerder voor de uitslag bellen hoor! Wij hebben afgelopen x op een donderdagochtend ingeleverd en konden evt. die vrijdagmiddag (wel laat in de middag) en anders de maandag al bellen voor de uitslag. Zaad van m'n vriend was toen ook niet van goede kwaliteit dus willen we begin maart weer een potje inleveren.

@leenelise & liesje; allebei weer op het wachtbankje. Spannende tijden dus weer! Hoop dat het raak is!

@all; het is weer super lang geleden dat ik hier wat geschreven heb. Heb wel vaak meegelezen alleen had ik zelf niet veel te melden omdat m'n ei maar niet kwam en omdat ik ook maar niet ongesteld werd. Zit vandaag alweer op dag 105, MAAR heb nu wel iets te melden; ff geeft een eisprong aan!! Ik ben helemaal blij joh :D Schat de kansen niet erg groot in want we hebben alleen op de dag zelf en de dag erna kunnen klussen. M'n vriend is vorige week nl. plotseling geopereerd aan een acute blindedarmontsteking en is dus nog herstellende van een buikwond. Komende maandag hadden we al een afspraak staan bij de gynaecoloog en krijg ik een echo.. Ben benieuwd wat er dan te zien is.. Oh ben zooo blij, eindelijk m'n ei! Heb bijna de neiging om m'n vriend wakker te maken maar dat doe ik maar niet :p

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Oh Naatje super..!!!!
    Hopelijk blijft je temp nu mooi hoog...
    Maar waarom heeft de gyn je zo lang laten lopen met een lange cyclus...

10. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik heb nog nooit bij de gyn gelopen. In januari heb ik voor het eerst de ha gebeld om te vertellen dat mijn cyclus al ontzettend lang duurde. Ben toen bij haar geweest en zij had even inwendig gevoeld en voelde niets raars. Bloed wezen prikken en daar kwam ook niets raars uit (oestrogeen was iets aan de hoge kant, maar nog wel binnen de marges). Mijn vriend heeft ook zaad ingeleverd en dat was van mindere kwaliteit. Kreeg ook gelijk een verwijsbrief voor een bezoek aan de gyn en een echo. Omdat de wachttijd wel een maand kan duren, heb ik a.s. maandag pas een echo en gesprek met de gyn.

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Oh ok spannend... Hopelijk kan die wel wat aan die lange cyclus doen...

12. desireer

desireer Lid

Dec 8, 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, ik kan het alleen nog steeds niet geloven dat het na ander half jaar dan toch gelukt is. Vandaag naar de verloskundige voor een intake gesprek en volgende week een echo kan haast niet wachten.

Liesje1: Gelukkig dat het allemaal goed was nu idd hopen dat het bij jou ook snel gaat lukken zal voor je duimen en ik hou de site in de gaten;)

Naatje: sterkte met je man, en hoop dat het snel gaat lukken en suc6 maandag ;)

13. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Naatje: Wat fijn een eisprong!! Succes maandag, ben benieuwd wat de gyn verteld..

@Desireer: Hoe was het bij de verloskundige vandaag?

14. desireer

desireer Lid

Dec 8, 2011
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de verloskundige was het goed gegaan, ze heeft heel even goevoel maar voelde nog niks, maar het zou wel over een komen dat ik dan nog maar (vandaag) 8 weken ben dus kan je het nog niet echt voelen aan je buik, maar ben wel erg zenuwachtig voor dinsdag hopen dat alles goed zit en goed gaat. Hou jullie op de hoogte;)

15. liesje1

liesje1 Actief lid

Aug 2, 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Desireer, succes dinsdag.

@ Naatje, yahoo!! EISPRONG!!! Ik kan me voorstellen als je zo'n lange cyclus hebt dan het wel heel fijn is dat je eisprong hebt gehad. Balen dat je weinig hebt kunnen klussen, wat heftig voor je vriend dat ie geopereerd is. Hopelijk gaat het met hem ook weer wat beter. Heel veel succes maandag!

@ Leenelise, de spannende wachtdagen voor jou. Hoe voel je je? Bijzonderheden?

@ Suusje, heb je nog gebeld over het zaad? En?

Ik ben net ongesteld geworden. Hoewel ik echt geen kwaaltjes had en we maar 1 keer geklust hadden, ben ik toch wel weer beetje teleurgesteld. Maar oke, op naar volgende ronde... ik ben alleen beetje kwijt welke ronde we ondertussen zitten...

16. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb even meegelezen. Mag ik ook mee kletsen hier? :D Ik hou mijn temp bij en ik vroeg me af, als 't op 11dpo omhoog gaat is dat een goed teken? Op 7 dpo heb ik een temperatuursdipje gehad van 37,1 naar 36,7 en de volgende dag was 't weer 37,1 zit nu 11dpo en hij gaat omhoog, hij was vanochtend 37,2. Ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Hebben jullie een idee?

Liefs

17. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Even snel een reactie via m'n tellie..

Jouw verhaal klinkt wel heel positief! Jouw tempdip op 7dpo zou heel goed een innestellingsdip kunnen zijn :) Hou jij je temp ook bij via Fertility Friend? Zo ja, hebbie een linkje?

18. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ja, ben superblij met m'n eisprong! Begon toch een beetje bang te worden dat ik geen eisprong meer zou krijgen. Zit inmiddels op 6dpo en mijn temperatuur is alleen maar gestegen sinds vorige week maandag (okay, woensdag beetje gedaald). Ben ook erg benieuwd naar morgen!

Met m'n vriend gaat het gelukkig ook steeds beter! Gisteren even een dagje naar buiten gegaan. Zijn toen richting Vlissingen gereden en hebben daar geluncht en heerlijk gewandeld. Volgende week nog thuis blijven zodat ie misschien met carnaval weer de oude is (voor zover mogelijk).

19. LeenElise

LeenElise Bekend lid

Jun 15, 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Desireer: Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, ik ben benieuwd. Succes dinsdag!

@Liesje: Dikke knuffel voor jou..

@Lovieyou: Gezellig dat je mee komt kletsen. Je temp kan inderdaad een goed teken zijn! Maar eerlijk gezegd zou ik er niet teveel naar kijken.. Ik temp inmiddels al een aantal rondes en heb alle scenarios al gehad. Hoge temp, lage temp, veel slijm, weinig slijm etc etc... ;) Altijd maar 'gewoon' wachten tot 14dpo haha pff vervelend altijd dat wachtbankje!

Ik ben helaas ook weer ongi geworden. Ik had nog een temp van 37,1! Op de dag van ongi pas gedaald.. Maar ik zat dus wel goed met mijn ei. Op naar ronde 10 :)

20. Naatje

Naatje Bekend lid

Jun 22, 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    @Liesje en LeenElise; succes met deze nieuwe ronde! LeenElise, wel flauw dat je temperatuur steeds hoog is en pas op dag van je menstruatie flink zakt... Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Hier is mijn temperatuur vanochtend ook met 0.2 graden gezakt, zit nu op 7dpo. Hoop dat mijn temperatuur morgen weer mooi hoog is. Vanmiddag om 15:00 uur moet ik bij de gynaecoloog zijn. Laat jullie daarna wel weten over hoe en wat..

Share This Page