ff ego berichtje... Kom snel weer reageren... Heb gisteren een telefonisch consult gehad voor de uitslag van het zaad... Het telefoongesprek was een beetje vaag... Ze zei dat ze niet veel kon zeggen over de telefoon en wilde dat we een afspraak maakte bij de gyn zodat deze alles kon uitleggen... Maar goed mijn vriend werkt als projectleider dus hij kan niet zomaar even vrij pakken... Afspraak staat nu voor donderdag.. Maar heb wel verder gevraagd. En zoals ik het begreep was het zaad dus niet beter als de eerste keer... En dat bevestigde ze ook wel een beetje... Maar ze wilde er niet te veel over zeggen omdat we nu geen vragen konden stellen... Maar ze zei wel dat dit wel de verklaring was waarom het nog steeds niet gelukt was om zwanger te worden...
Och meis! Ik snap dat dit helemaal een naar gevoel achterlaat bij jullie Laat het snel donderdag zijn zodat in het gesprek met de gynaecoloog alles goed besproken wordt. Tegenwoordig zijn ze tot zoveel in staat dat veel stellen toch nog zwanger kunnen worden bij zwak zaad. Gisteren zijn wij ook bij de gynaecoloog geweest en mocht ik ongesteld worden, gaan we ook de mmm in. Maar ik probeer het positief te bekijken omdat er zoveel manieren zijn om zwanger te worden en er is vast wel één manier dat goed bij jullie aansluit. Succes!
@Suusje: Wat klote zeg, als ze aangeeft dat het een verklaring is dat jullie nog niet zwanger zijn lijkt het inderdaad dat het zaad niet beter is als de vorige keer Maar zoals Naatje zegt, er zijn tegenwoordig zoveel manieren om jullie te helpen! Laat ff weten hoe het donderdag ging, veel succes.. @Naatje: Zou natuurlijk geweldig zijn als je niet ongi wordt maar anders worden jullie straks iig goed geholpen! Ik heb stiekem ook wel een beetje de hoop verloren om spontaan zwanger te worden. Inmiddels ronde 10 maar er zijn ook een aantal rondes geweest dat we echt niet goed hebben geklust. Dus wij kijken het nog even aan, zou zo blij zijn als 2012 ons jaar wordt! Kunnen we gezellig over zwanger zijn kletsen ipv de mmm, tempen, testen etc.....
Pff ons project Baby gaat wel nog ff duren... we komen in aanmerking voor IVF/ICSI... Wachttijd van 3/4 maanden... We hebben wel op 28 februari een intake gesprek met de ivf arts...
@Suusje: Aan de ene kant echt ontzettend balen dat jullie de mmm in moeten, wel prettig dat jullie geholpen worden! Hoop zo voor je dat het gauw raak mag zijn met icsi/ivf!
Jeetje Suus, wat heftig zeg! Hopelijk hebben jullie meer geluk in het traject IVF/ICSI. LeenElise, wat balen dat jij hoop ook beetje begint te verliezen. Ik kan me voorstellen dat je nu ook denkt aan de eventuele MMM die misschieng gaat komen. Maar hopelijk is het niet nodig... Naatje, Hoe was de intake verder? Fijne arts? Wanneer is je NOD?
Hey meiden! Na een extreem lange cyclus, ben ik vanochtend toch ongesteld geworden! Nu gaan we officieel de MMM in want deze ronde mag ik beginnen met het slikken van Clomid. Ik heb besloten om wat minder actief hier te zijn. Ben me nu meer aan het focussen met het afvallen (wat hopelijk een positief invloed gaat hebben ) en met het voorbereiden van ons huwelijk. Ik wens iedereen veel succes en ik kom me t.z.t. hier wel weer melden! Groetjes, Naatje
Heey allemaal, Heb me eerste echo gehad Alles is gelukkig goed Naatje: blij dat het weer beter gaat met je man, en hoe was het bij de gyn? Liesje en LeenElise: Suc6 met de volgende ronde zal voor jullie duimen
@Liesje: Ja inderdaad klote, mja we klussen gewoon verder.. Hoe is het met jou meis? @Naatje: Ik wens je ontzettend veel succes in de mmm!!! Hou ons op de hoogte he en geniet van de voorbereiding van jullie huwelijk.. @Desireer: Fijn dat alles goed was!
Heey, Nog veel haast heb ik nu pas alle berichten beetje bij beetje terug gelezen, Suus, wat heftig allemaal zeg, maar zoals de rest zegt ze hebben tegen woordig zoveel manier,... Een kennis van mij heeft er bijna 5 jaar op moeten wachten en nu uiteindelijk via ivf ook een pratige zoon gekregen, dus geef de moed niet op al duurt het langer dan je gehoopt en gewild had... Naatje, wat vervelend dat je toch nog ongesteld bent gewoorden,.. wel leuk dat je gaat trouwen, en suc6 met het afvallen. en heel veel suc met de mmm
Hier goed Suus, hoe is het met jou? Eigenlijk weinig nieuws.. Inmiddels alweer dag 11 van deze ronde, dus maar aan het klussen geslagen!
Hier ook weinig nieuws. Ronde 1 met Clomid50mg is wel aangeslagen alleen gisteren toch ongesteld geworden. Dus morgen mag ik weer beginnen met het slikken van Clomid. Verder...ben ik inmiddels al 1 weekje getrouwd! Een paar fotootjes staan in een privé-mapje. Dus voeg me maar toe zodat je de foto's kunt zien. Mochten jullie überhaupt geïnteresseerd zijn haha!
@Naatje oh proficiat..!!! Hoe voelt het om getrouwd te zijn... Hier ook eindelijk een beetje goed nieuws... We hebben net de brief gekregen voor de IVf gesprekken.. We hebben op 19 april 2 gesprekken en de voorlichting... Dus eindelijk zit er weer een beetje vaart in...
Hoi meiden, @ Naatje Gefeliciteerd nog met je trouwdag!! Ik heb je toegevoegd, ben erg benieuwd naar de foto's. @ Suusje Fijn dat er weer wat vaart in zit. Ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen. @ LeenElise 9DPO alweer zie ik, spannend. Ik ga voor je duimen. Ik heb goed nieuws. Gisteren heb ik op de 2e verjaardag van onze jongste zoon (en ons 1,5 jarig jubileum ) licht positief getest. Vanmorgen bevestiging gehad met de digitale cb. Ik ben zo blij!
Meiden, ik wou even laten weten dat het mis is gegaan. Ik was zo blij om eindelijk zwanger te zijn, maar gisteren kreeg ik bruinverlies en was ik er al een beetje bang voor. Vanmorgen zette het in alle hevigheid door. Ik ben echt zo verdrietig, ik weet even niet hoe ik het heb. Ik denk dat ik even wat minder aanwezig ga zijn hier op ZP. Misschien tot later, ik weet nog niet wanneer. X
Oh nee meis... Wat een ellende... Kan me voorstellen dat je het nu even wilt los laten... Hopelijk is je cyclus snel op gang en je weet dat je de eerste ronde na MK vruchtbaarder bent he.. Dus hopelijk heb je snel een plakbeeb... Dikke knuffel...
Dank je, Suusje. De vorige keer dat ik waarschijnlijk een vmk heb gehad kreeg ik de eerste ronde daarna helemaal geen eisprong... Hopelijk deze keer wel en hopelijk ben ik inderdaad heel vruchtbaar. Hoewel ik ZP een beetje los probeer te laten, gaan wij waarschijnlijk wel meteen weer door voor een kindje. We hopen heel erg op een plakbeeb. Pffffff, ik zit gewoon nog helemaal te shaken hier. Niet normaal... X