Begonnen met temperaturen in augustus 2011

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liesje1, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Hmmm... ik weet het niet meer...
    FF geeft een stippellijn, omdat mijn temperatuur en slijm aangeeft dat ik eisprong heb gehad maar mijn ovulatietesten negatief aangeven. Ik snap het even niet meer. :(
    Als ik naar temperatuur kijk dan is mijn temperatuur nu net zo hoog als tijdens mijn ongi. Dat is toch niet normaal??

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vreemd. Zijn je testen wel iets donkerder geworden of zijn ze nog helemaal wit? Voor de zekerheid toch nog even door testen.

3. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou ook nog even doortesten Liesje, FF kan altijd nog je kruis verplaatsen als je temp anders wordt.. En als je een positieve ovu test invult word je kruis waarschijnlijk ook verplaatst.

4. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Mijn temperatuur vandaag was heel erg laag, laagste tot nu toe... dus FF heeft kruis weggehaald. Ik ben benieuwd. Ik hoop toch echt 1 deze dagen eisprong te hebben...

5. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Ik hoop het voor je Liesje. En zoals Poemi inderdaad zegt, blijf wel even doortesten.

6. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik denk het wel, mijn ovu test van vanmiddag zat heel licht streepje op en tot nu toe waren ze omo wit... Er zit iets aan te komen!! Dus ik ga nu meerdere keren per dag testen omdat ik vorige maand ook niets gevonden heb met ovu testen, waarschijnlijk heb ik korte LH piek...

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Liesje Hopelijk heb je snel een piek te pakken! En je hebt altijd nog bevestiging met temperaturen. Zo'n daling schijnt normaal te zijn voor een eisprong, dus hopelijk gaat ie nu alleen nog maar omhoog!

8. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Mijn temperatuur is nog verder gezakt en ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb (of morgen). Ik heb gister 2 ovulatietesten met lichte strepen gehad en vandaag was hij alweer wit. Ik zie deze ovulatietesten maar als positief, omdat ze verder omo wit blijven. Voor de zekerheid blijf ik nog even doortesten, maar ik denk dat ze nu wit blijven. Mijn temperatuur is nu ook echt heel laag voor mijn doen, dus ik verwacht niet dat hij nog verder daalt. Wij gaan hier maar verder druk aan de klus... ;)

9. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Liesje: Ben benieuwd waar FF straks je kruis zet, idd gewoon genoeg blijven klussen ;) Succes!

10. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    En hoe gaat het met de zwangeren? :)

11. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Vanmiddag had ik nog donkere ovu test als gister, nog geen knaller maar ik doe het ervoor. Ik test morgen voor de zekerheid nog even of hij stiekem toch niet donkerder geworden is. Maar ik heb nu kramp linksonder in mijn buik dus ik vermoed dat ik nu toch echt eisprong heb. Vandaag en morgen even klusmomenten inlassen en door tempen en testen...

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Liesje Het wordt nu dus echt spannend! Ben benieuwd wat je temp vandaag doet!

@LeenElise Hoe gaat het bij jou? Ga je pas later in je cyclus echt temperaturen? Of wil je er even niet zo veel mee bezig zijn?

Ik begin er nu toch eindelijk wel wat van te voelen, dat ik zwanger ben. 's Morgens toch een klein beetje misselijk, m'n eten staat me een beetje tegen. Nog niet echt extreem, maar wel herkenbaar :) Ik wilde me vandaag trouwens aanmelden bij de vk, was ik vergeten dat ze op vrijdag geen telefonisch spreekuur hebben, moet nu dus wachten tot maandag :x:(

13. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    @Liesje: hoe was je temp vanochtend? Je hebt een mooi kaartje hoor! Dat kan niet anders dan dat je je eisprong hebt! Succes met klussen! :D

@LeenElise: ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat!

Hier gaat het goed! Ik voel me goed, maar wel heel moe! Rond 1500 begin ik te gapen en worden mijn ogen echt zwaar. In de ochtend tegen misselijkheid aan, maar niet echt misselijk gelukkig!

Meiden, fijn weekend! Ik ga zo richting Antwerpen! :)

14. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    Mijn test vandaag was nog duidelijker dan die van gister. Ik had dit helemaal niet verwacht omdat vorige maand helemaal niet uit de ovulatietesten kwam. Ik heb nu ander merk en ik vind deze echt veel prettiger. Temperatuur is vandaag nog laag, die zal toch echt morgen omhoog gaan lijkt mij...

Normaal klussen wij ook wel meer tijdens mijn vermoedelijk eisprong, maar nu weten we eigenlijk precies wanneer hij is. Ik merk aan mezelf dat ik er hierdoor veel meer mee bezig ben. Ik was helemaal vanmiddag met de "knaller" van een ovu test. Haha... toch nog ergens twee duidelijke strepen... Maar normaal ben ik alleen rond NOD zo bezig ermee... Dat vind ik wel het nadeel, ik merk echt dat ik nu al bijna aftel tot NOD normaal doe ik dat een paar dagen van te voren pas....

@ Poemi
    Maandag pas bellen dus. Spannend wanneer je heen mag!

@ Livelife
    Fijn dat de misselijkheid niet doorzet.

@ LeenElise
    Duurt wachten lang zo he tot je eisprong?

15. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Hi meiden,
    Ik ben ook deze maand begonnen met tempen en ben helemaal de weg kwijt.
    Is het kruis van FF de harde waarheid? Ik kan het me niet voorstellen. Ik had op dag 16 en positieve ovu test en krampen in mijn lies. Dat is iedere cyclus op dag 16 en nu geeft ff aan dat ik op dag 13 m'n ei had. M'n ovutest was toen negatief. Wat vinden jullie?

16. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Danitcha Leuk dat je hier ook meekletst! Als ik jouw temperatuurkaartje bekijk dan zou ik ook zeggen dag 16. Ik zou hier maar vanuit gaan. Het was die dag en de laagste temperatuur en je hebt positieve ovulatietest.

Ik wacht hier nog even verder. Gister positieve ovulatietest gehad en vandaag is temperatuur nog steeds laag... Even afwachten dus. Ik hoop toch dat dan morgen mijn temperatuur gaat stijgen, anders snap ik er niets meer van...

17. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    2Liesje: Ja sorry hoor dat ik zo maar inbreek in jullie topic :), maar wilde ook hiervoor niet helemaal zelf een topic openen.
    Je temp is nog niet omhoog hè? Is het niet zo dat dat zelfs tot 5 dagen na je positieve ovutest kan?
    Die van mij is naar beneden gegaan vandaag, houdt dat niet in dat het deze ronde "niet gelukt" is?

18. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Poemi: Ik wil er deze maand inderdaad niet teveel mee bezig zijn.. Vind het wel relaxed zo. We proberen gewoon om de dag te klussen en dan zien we het wel deze ronde! Vul iig wel mijn symptomen in en wanneer we sex hebben gehad en blijf wel een beetje temperaturen, maar ga er deze ronde niet meer mn wekker voor zetten ;)

@Liesje: Duurt inderdaad lang! Ben blij dat ik 1 maand getempt heb, nu weet ik iig dat mn ei waarschijnlijk veel later is dan 'normaal'..

19. liesje1

liesje1 Actief lid

2 aug 2011
    364
    0
    0
    Noord Nederland
    @ Danitcha Leuk juist dat je hier meekletst, het is fijn om af en toe even bij andere te kunnen "checken" hoe zij het doen. Je temperatuur is inderdaad gedaald maar je zit pas op 10 DPO. De hoop is nog niet volledig weg hoor, en de temperatuur is nog steeds best redelijk hoog.

@ LeenElise Ik kan me goed voorstellen dat je niet elke dag temperatuurt, zeker de "onbelangrijke" periode niet. Ik vind het ook wel nadelig dat je hierdoor veel meer bezig bent met het zwanger worden. Ik merk het aan mezelf ook.

Hier is temperatuur nog steeds laag. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de temperatuur onbetrouw is. We lagen vannacht 4 uur later in bed dan anders en we moesten er een uur eerder uit... Ik laat hem door FF ook niet meetellen. Morgen moet ik ook eerder mijn bed uit omdat ik alvast een keer naar school ga om dingen voor te bereiden. Ik hoop dat ik er nog iets mee kan. Maar temerpatuur van vanochtend zal vast niet 0.4 ofzo naast zitten dus volgens mij heb ik nog steeds geen eisprong gehad.... we blijven klussen zo ;)....

20. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Liesje, ik hoop dat je temp nu snel gaat stijgen! Ik duim voor je meid!

Deel Deze Pagina