Hoi hoi, vanmorgen weer netjes 37.1. lekker volhouden zo. @sussjelove, van wat ik uit een boek heb begrepen is dat je temp hoger dan gewoonlijk is en je tempuitkomst tussen () moet zetten, dan blijft je kaart gewoon doorgaan. @liesje1 grappig dat we na elkaar kunnen gaan testen.
Jammer had ik dan maar gewoon getest. Maar ja deze maand was sowieso geen succes met testen etc... Dus hopelijk is mijn cyclus gewoon normaal en heb ik volgende week last van de rode duivels. Dan kan ik tenminste starten met een juiste thermometer, zonder de etos pillen. Zodat ik eindelijk eens weet hoe en wat...
@ Suusjelove Het is toch even inkomen met temperaturen en je eigen manier hier in vinden. Ik denk dat een hoop meiden de eerste maand het lastig vinden. En volgens mij verschilt het per persoon wat weinig slaap met je doet. Ik heb paar na een normale nacht getemperatuurd en daarna heerlijk verder geslapen. Als ik dan na 3 uren extra slaap temperatuurde was deze hoger 0,2 en 0,3 verschil, best wel veel dus... @ Pat78 Ja leuk dat we beetje gelijk opgaan. Kunnen we eind volgende week samen stressen .... Hier temperatuur weer netjes hoog. Komende dagen ga ik wel temperaturen maar eerder dan normaal omdat ik na 7 weken vakantie aan het werk moet. Ik ben donderdag vrij dus kan dan weer op "normaal" tijdstip temperaturen. Even afwachten dus. Het is momenteel even heel rustig omdat ik door temperaturen precies weet wanneer ik eisprong heb gehad en dus ook weer wanneer ik ongesteld moet worden. Ik vind dat echt voordeel van temperaturen. Dus het staat hier nu even lekker op de achtergrond.
Ja het is ff wennen maar op zich gaat het wel goed. Doe gewoon elke morgen om 7 uur testen. Maar doordat ik de oorthermometer gebruikte klopt het gewoon niet echt... Of mijn cyclus is dus echt door elkaar...
Arggggggggh wat is dat wachten vreselijk zeg:x ik zou gewoon bijna ongesteld worden dan weet je weer waar je aan toe bent maar toch neeeeeh nog minimaal 5 dgn onzekerheid. Vanmorgen was het ipv 37.1 37.0ojee, en dan denk ik hallo doe ff normaal zeg haha het is maar tiende graad omlaag Ik weet nu dus niet wanneer ik ongesteld moet worden, was regelmatig 30-33 dgn maar door die etos pillendenk ik zit ik nu al op cyclusdag 37 en daar voel ik me niet helemaal jofel bij, dus bij mijn 1e menstruatie stop ik ermee neem wel gewoon foliumzuur. Hoe gaan jullie met die onzekerheid om?
Hoi Hoi, nou hier het zelfde verhaal... Word er helemaal gek van... Vanmorgen weer netjes gemeten... Met de 2 thermometers... De ook gaf 36.8 en de gewone 36.2... Dat verschil is toch ook niet normaal... Welke thermometer gebruiken jullie..?! Met de etos pillen ben ik acuut gestopt... Ik denk dat zij idd de boosdoener zijn van mijn onregelmatigheid...
ik gebruik de flexibele thermometer van kruidvat en die klopt goed hoor, paar keer getest met andere en komt het zelfde uit. Wanneer mog jij gaan testen? Je temp gaat wel mooi omhoog he
Oh dat is die met die flexibele voorkant..?! Die heb ik ook... Maar die zei vanmorgen 36.2... Dus ja ik ben de weg kwijt deze maand... Moet eigenlijk vrijdag bezoek krijgen van de rode duivels... Heb vanmorgen stiekem zo'n testje gedaan... Negatief... Maar was ook wel te verwachten...
ik heb net weer getest, tegelijk gedaan en er kwam het zelfde temp uit, denk dat je thermometer niet helemaal goed is!
Hè bah, volgens mij wordt/ ben ik ongesteld? Veegde net bloed weg. Ik kijkhet nog ff aan Is dat mogelijk met hoog temp?? Die gaat toch omlaag als je ongesteld moet worden? Dit betekent volgens mij dat ik maar een LF van 6dgn heb gehad klopt dat???
Pat78 het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Dit lijkt me waarschijnlijker dan LF van 6 dagen. Al komt dit laatste ook voor... even afwachten of het door zet of dat het bij beetje blijft.... Suusjelove Lastig met die thermometers zeg. Wat een afwijking tussen die twee zeg.... Hier geen bijzonderheden. Vanochtend weer aan het werk geweest, erg last van de koffiegeur gehad. Maar ik moet zeggen dat ik altijd misselijk word van koffie. Het stomme is dat ik dan wel even er over nadenk omdat de koffie best redelijk ver van me af stond en ik even dacht dat ik misschien beter was gaan ruiken. Onzin waarschijnlijk maar soms dan gaan die gedachten toch door mijn hoofd. Gelukkig komende week hier erg druk, dus weinig tijd om me druk te maken... Ik merk dat ik ook wel wat persimistisch word, in het begin dacht ik steeds dat het misschien raak was. En nu denk ik steeds dat het nu vast ook weer niet raak is... Ik ben nog niet super lang bezig maar ik merk wel dat ik soms vertrouwen beetje kwijt raak. Maar oke, we proberen het nog 2 maanden en anders gaan we waarschijnlijk naar huisarts. Hoe lang zijn jullie al bezig?
Ja het is ff lastig nu maar bij de start van mijn volgende cycldan doe ik alleen de gewone gebruiken... Nu hopen dat ik snel weer de start van een cyclus krijg.... Wij zijn al vanaf november 2010 bezig....
"liesje1 Officieel zijn we met ronde 1 bezig, maar ik ben al meer dan een jaar bezig met registreren van mijn cyclus omdat die zo grillig is met hoop tussentijdse bloedingen/bruinsels. zal m hier even uitzetten januari 2010 is start 30/30/36/47/30/32/31/33/10/27/11/40/32/35/29/34/33/35/30 de cijfers 10 en 11 zijn volgens de HA tussentijdse bloedingen?? Mijn gemiddelde cyclus is volgens de iphone app 33 laten we maar hopen dat het innestelingsbloeding is, vanmiddag kwam er een draad slijm met wat bloed mee, en bij meer afvegen was het meer rood, zojuist naar wc geweest en het was klein beetje beige. Gekke is mijn baarmoedermond zit niet laag wat wel altijd bij menstruatie is maar is meer halverwege-hoog en is hard SORRY VOOR DE DETAILS. Dat zeurende gevoel in liezen wat ik al 5 dgn had is nu zo goed als weg borsten blijven gevoelig aan de zijkant, maar dat heb ik zowiezo altijd last van borsten.
@ Pat78 Ik ga voor je duimen dat het innestelingsbloeding was. Ik heb geen ervaring met jouw klachtjes, dus ik weet het niet... Maar die bloeding kan heel goed nieuws zijn. *duim duim* @ Suusjelove Ja ik kan me voorstellen temperaturen nu beetje dubbel voelt. Je krijgt nu toch beetje vertekend beeld, volgende ronde beter.... of misschien is het niet nodig... *duimt ook hier* Hoe staat jullie er verder in? Wij willen waarschijnlijk over twee manden toch eens naar ha als het niet gelukt is. Heb jij daar wel eens over nagedacht hoe jullie daar in staan? Wij zijn ook sinds begin nov. 2010 bezig. Ik was in het begin heel stipt om de 32 dagen ongesteld. Ik heb in april VMK gehad. Het ging al heel snel mis en eerlijk gezegd sta ik daar heel nuchter in. Het enige wat ik raar vind is dat ik sindsdien onregelmatig ongi ben... :x Beetje jammer. Maar oke, ik vind het fijne aan temperaturen dat ik nu wel kan voorspellen wanneer ik ongesteld word. Want laatste maanden varieerde het van 29 tot 38 dagen... Ik ga wel uit van lf van 14 dagen en dat weet ik natuurlijk niet zeker maar oke na deze cyclus weet ik daar ook mee over.
@Pat78 Ik duim ook voor je...!!! Hopelijk is het goed nieuws.. @Liesje1 Nou ik ben al 2x bij de HA geweest. De eerste keer was begin januari. wamt ik was nog steeds niet ong geweest, had allerlei zwangerschapskwaaltjes maar de testen bleven maar negatief... Bleek dat ik gewoon heel erg aan het ontpillen was. En in mei ben ik terug geweest omdat ik toen een tijdje elke dag een beetje bloed verloor. Heb toen een uitstrijkje gehad maar alles was ok.. Volgens hem heeft het gewoon allemaal tijd nodig en mag ik er niet te veel mee bezig zijn...
@ Suusjelove Ja lekker makkelijk gezegd: "Je moet er niet te veel mee bezig zijn".... Ik vind dat altijd zulke onzinnige opmerkingen, het is toch elke maand weer even "spannend" rond ongi. En ik merk dat ik nu sinds een maand er wel steeds meer mee bezig ben, maar ja ik moet elke avond een wekker zetten, 's ochtends meteen tempen en rond eisprong gebruik ik ook ovulatietesten. Maar ja meestal wordt dit ook aangeraden door artsen als je tegen het jaar aanloopt. Maar ja ben er dan maar eens niet mee bezig... Ik ben nog niet naar ha geweest hiervoor. Ze weet wel dat we het proberen omdat ik overleg heb gehad om mijn medicatie ivm kinderwens. Heb jij verder nog iets afgesproken met ha wanneer je eventueel terug moet/mag komen? Ik weet niet zeker of ik het over 2 maanden al wil, maar ik houd het in mijn achterhoofd en het stelt me ergens wel gerust dat we dan heen kunnen dus het geeft eigenlijk al rust zonder dat ik er iets mee doe haha...