De titel zegt het al: mijn opa en oma zijn 60 jaar getrouwd. We hebben daar zondag feest van. Nu ben ik op zoek naar cadeautips?? Mijn zoon heeft op school al een groot hart uitgeknipt en gekleurd/geplakt.
misschien een mooie foto in een mooi lijstje van je kindjes of je gezin, of alle klein kinderen ofzo? zou wel iets tastbaars doen en geen envloppie.... maarja die mensen hebben vaak alles al in t veelvoud...
Ik weet niet hoe goed ter been je grootouders nog zijn, maar mijn opa vond het helemaal geweldig toen we hem mee uit eten namen.
Ik heb heel simpel een brief van vroeger ingelijst.. die brief had mn opa van zn meerdere in het leger gekregen de dag voordat hij met mn oma trouwde.. die brief was dus ookal 60 jaar oud.. Mooi lijstje gekocht, netjes brief erin gedaan.. helemaal gelukkig waren ze ermee.. Anders idd een mooie foto van je gezin.. maar dat is miss een beetje last minute.. Ik heb ook wel eens een ABC geschreven met dingen die op hun sloegen (moet je wel ff wat tijd in stoppen en de familie voor rondbellen om dingen over vroeger te weten te komen) toen ze 50 jaar getrouwd waren en dat boekje volgeplakt met foto's, hartjesstickers enzv Succes iig!
Beetje kort dag maar ik heb wel wat ideeën. Kijk of je een krant kunt krijgen van januari 1953 de dag dat ze trouwde wel weer het was. Een foto van jou met je kinderen. Voor mijn vader zijn 50 ste verjaardag heb ik toen een plakboek gemaakt met foto.s van hem zelf. Zo iets kun je ook maken voor je opa en oma. Van trouw dag tot geboorten eerste kind daarna kleinkinderen en achterkleinkinderen.
Een knutsel, anders dan van een achterkleinkind, is vooral leuk met alle (klein)kinderen samen, mijn opa en oma hebben een familie-verjaardagkalender met foto's. (kinderen, kleinkinderen en langdurige aanhang waren toen al zo'n 45 man). En dan wordt er ook nog vaak een lied of quiz gemaakt door mijn creabea tantes. Voor wat betreft een kado valt een podium cadeaukaart altijd wel in de smaak, ze brengen dan later uitgebreid verslag uit van het concert dat ze ervan hebben bezocht
HIer nemen we ze vaak mee uit eten. Ze vinden dat helemaal geweldig of als ze nog helemaal goed te been zijn naar de dierentuin.
De opa en oma van mijn man waren laatst 60 jaar getrouwd. Toen heeft iedereen van de familie één a4 gemaakt met foto's en verhaaltjes. Al die pagina's hebben we samengevoegd tot een boek en dat hebben we gegeven, waren ze heel blij mee.