Hi allemaal mn man en ik zijn dolblij met ons geweldige zoontje. de wens voor een tweede wordt steeds sterker bij ons alleen de omstandigheden zijn zo dat het nog niet het goede moment is. Dat vind ik soms best lastig omdat mijn gevoel zo sterk aanwezig is maar mijn verstand weet dat we beter nog even kunnen wachten. zijn er hier meer in zo een soort situatie die hier over willen kletsen?
Ik zit in de zelfde situatie. Ik zou ook dol graag weer zwanger willen zijn maar ben bezig met een opleiding waardoor we het even nog niet willen. In december ben ik klaar dus over een maand zou het niet erg zijn als ik zeanger wordt. Dan ben ik januari uitgerekend. Maar toch zou het denk ik makkelijker zijn als ik niet hoog zwanger nog laatste stuk van opleiding moet doen. Afgelopen maanden vond ik erg lastig omdat steeds meer in mijn omgeving zwanger werden. Dus ik begrijp precies wat je bedoelt, je gevoel en verstand verhouding.
lastig is dat he vooral als het gevoel steeds sterker wordt. bij ons is het allemaal onzeker hoe het gaat lopen dus ook niet echt een tijd waarvan we kunnen zeggen van ja dan kan het wel. als de omstandigheden goed zijn maar kan over twee maand zijn kan over twee jaar zijn... hopelijk over twee maand ik ben wel gestopt met de pil zodat ik alles vast goed kan bekijken met mijn cyclus hoe die nu is. hebben jullie al een idee hoe lang jullie maximaal nog willen wachten>