Begonnen met zwanger worden februari '15 wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door xMeliisz, 5 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    @ elana ik heb me aangemeld voor de club, zal gauw een berichtje plaatsen.
    Mijn cyclus voor de pil was nooit extreem lang, soms zelfs hele korte cyclussen van maar 2 weken, ben toen aan de pil gegaan omdat ik elke keer rond de 3e dag ziek werd maar ben al gauw aan de pil gegaan. Dus na dit alles was ik blij met deze cyclus die ik nu had. Dezelfde lengte als tijdens de pil en aantal dagen bloedverlies was ook hetzelfde. Ik heb goede hoop op mooie cyclussen en binnen een aantal maanden zwanger.

2. denise112

denise112 Niet meer actief

Hoi dames, zou het leuk vinden om ook lid te worden van het clubje. Ik ben al een tijdje gestopt met de pil, maar pas in februari gestart en nu in ronde 2.

3. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hoi denise welkom bij dit clubje,

Ik zit op dit moment ook in ronde 2 en ben gelijk begonnen na het stoppen van de pil.
    Is dit je cyclus vanaf het moment van stoppen met de pil? Wel vervelend van de lange cyclussen, hoop voor je dat je snel mooie cyclussen heb en snel een positieve test in handen mag hebben

4. Elana

Elana Niet meer actief

@denise vervelend dat je zo'n lange tweede cyclusronde hebt gehad, hoop dat het snel stabiliseert. Hoe ver zit je nu in je nieuwe ronde?

5. denise112

denise112 Niet meer actief

Nu op dag 12 van m'n cyclus.. Nu hopen op een snel ei. Hoe is het bij jou?.

Deel Deze Pagina