hallo meiden ik vraag me af of mijn bavalling is begonnen en of ik de verloskundige al moet bellen vanmorgen toen ik uit bed kwam had ik erge buikpijn en dacht dat ik moest plassen dat was niet zo maar verloor wel me slijmprop en wat vocht daarna kreeg ik regelmatige krampen nu heb ik erg pijnlijke krampen maar of ze echt regelmatig zijn vraag ik me af ze zijn gemiddeld om de 5 a 7 m min alleen verlies ik ook iedere keer plasjes vocht maar dus niet zoals een hele waterval zoals je de meeste hoort zullen mijn vliezen nou ook gebroken zijn of niet zal ik vk al bellen of wachten tot ze om de 3 min komen dank jullie wel kus liesbeth
Ik zou voor de zekerheid even bellen en de situatie uitleggen. Dan kan zij je vertellen of zij het noodzakelijk vind om langs te komen. Meestal komen ze wel even langs voor controle. Beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig. Alvast een goede bevalling toegewenst.
Hi... Gewoon bellen hoor...! Dan bepaalt de VK wel wat ze verder doet.... Ik begrijp dat je niet "te vlug"wilt bellen, maar het klinkt of het echt begonnen is.... ik herken t... behalve t vocht verlies dan, mijn vliezen hebben ze moeten breken.... en daarna liep er ook elke keer kleine beetjes uit..... BELLEN DUS! EN HEEL VEEL SUCCES, LAAT NOG FF WAT WETEN..!1 XXMONA
Als je kindje is ingedaald, denk ik niet dat je hele watervallen vocht gaat verliezen.... Dus tja zoals ik dit lees, zo je kunnen denken dat het is begonnen. enne, bij twijfel: altijd bellen. Daar is de verloskundige voor, die komt gewoon even bij je kijken! Bellen dus! Enne, mocht het doorzetten: op naar een goede bevalling met een mooi kindje!
hoi meiden het was idd begonnen ik had de verloskundige gebeld en daarna ging het heel erg snel om 15.17 is onze mooie dochter geboren haar naam is aleida josephine dilaila verhaal volgt nog