Wil even iets delen met jullie. Heb ik weer! Beebje is al weken keurig ingedaald moet ik vandaag op controle is hij weer lekker omhoog gekropen? Ik hoef nog maar 9 dagen dus dat is ook niet zo lang meer. Ze weten nu in iedergeval dat hij wel kan indalen, maar als de vliezen breken moet ik gaan liggen en meteen bellen want anders kan de navelstreng of een handje naar buiten zakken . Ik houd jullie op de hoogte. Liefs
Hoi Das balen he dat bericht. Ik had dat ook op het laatst, maar een week later was ze gelukkig weer aan het indalen. Drie dagen overtijd ben ik bevallen, dus hoop voor je dat het weer gaat indalen. Ik had hierdoor zelf wel erg veel last van voorweeen en steken in de baarmoedermond omdat ze zulke grapjes uithaalde Heb jij daar ook last van? Groetjes
Ik heb wel veel last gehad van het indalen dus wie weet mag het nog een keer. hihihi. Nou ja we zullen we zien. Fijn weekend allemaal.
Hey, da's toevallig,ik heb nu hetzelfde Ook al een paar weken netjes onderin met hoofdje, en vorige week bleek de baby bij controle weer omhoog geschoten. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe de baby vrijdag ligt. Ben zaterdag/zondag uitgerekend..... Hoe is het nou bij jou gegaan?
HI... Mijn eerste is helemaal niet ingedaald... en toen ik het vroeg aan de vk van dat liggen, kreeg ik een heel raar antwoord.... "zou jij midden in de AH gaan liggen?".... Ja hoor ik wel.... Mijn zoon was helemaal niet ingedaald maar de vliezen waren ook niet vanuit zichzelf gebroken, maar hebben ze moeten breken...... (gelukkig) Vind het achteraf nog steeds raar dat mijn vk dat zei, terwijl je toch overal anders leest..... Ze vond het trouwens ook niet nodig om mijn bekken op te meten..... Heb nu trouwens een andere vk... xxmona
Hoi hoi, Vandaag weer op controle geweest en baby is nog steeds niet verder ingedaald, maar als de vliezen zouden breken dan dacht ze wel dat zijn hoofdje naar beneden zou zakken hij lag er wel mooi voor dus dat is gunstig. Zaterdag ben ik ook uitgerekend dus ik ben benieuwd. Volgende week gaan ze strippen als hij er nog niet is en anders wordt het ziekenhuis. Spannend allemaal. Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Liefs