Misselijk en bekkenpijn 38 weken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Janjuul, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janjuul

Janjuul Lid

21 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu 38 weken zwanger en begin weer misselijk te worden en heb veel last van maagzuur. Ik ben tot en met week 20 heel misselijk geweest en het lijkt dus weer terug te komen! Ook heb ik veel bekkenpijn gehad, wat sinds een week weer volledig terug is, vooral in de nacht heb ik heel veel pijn. Kan dit komen omdat de bevalling steeds dichterbij komt? Gisteren had ik de hele dag ongesteldheidspijn. Het zal allemaal wel "voorwerk" zijn, maar ben er niet blij mee;) Is er nog iemand die dit herkent?

2. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb het ook en loop er helaas al 3 weken mee...
    Maagzuur en misselijk komt omdat je maag geen ruimte meer heeft nu. De bekkenpijn heb ik nu sinds hij ingedaald ligt ook heel veel meer.

Succes en sterkte met de laatste loodjes!

3. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Ik ben ook weer misselijk geworden in de afgelopen weken helaas:) Moet zeggen dat meestal een rennie nu ook wel tegen de misselijkheid helpt...kan ook toeval zijn dat het minder werd maar ja wie weet:DBekkenpijn heb ik helaas de hele zwangerschap al;)

4. Janjuul

Janjuul Lid

21 mrt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de rennies gaan hier op het moment ook erg hard haha. Gisteren en vandaag valt misselijkheid weer mee en het gerommel in buik ook. Het enige wat we kunnen doen is afwachten.......... Mijn eerste kindje kwam 3 weken te vroeg, mijn tweede precies op uitgerekende datum, ben nu bang om langer dan 40 weken te gaan lopen..........

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    ben dus niet de enige gelukkig.
    Ik ben ook weer kotsmisselijk en heb erg veel last van bekkenpijn, voelde me vandaag echt niet lekker, slap misselijk, bah!

6. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik ben nog niet zover als jullie maar bij mij is de misselijkheid ook weer terug. Dacht na week 17 weken het voor gezien te hebben. Vreemd genoeg valt maagzuur wel mee sinds jongen gedaald is. Vrees wel dat het weer terug zal komen omdat hij nog flink zal groeien.

Deel Deze Pagina