Ik denk persoonlijk niet, dat haar zussen daar niet op zitten te wachten. Ik zou meer zoiets hebben van wat fijn dat je nog aan haar denkt en haar graf wilt bezoeken.
Dit vond ik online: Als u geen idee hebt op welke begraafplaats iemand begraven is, begint u gewoon in de voormalige woonplaats van betrokkene de begraafplaatsen te bellen of te e-mailen. De kans is het grootst dat hij daar begraven is. Wordt iemand daar niet gevonden, denkt u dan eens aan de geboorteplaats of een andere plaats waar iemand een bijzondere band mee gehad kan hebben. Soms kunnen overledenen en hun graven ook gevonden worden via internet, zoals bijvoorbeeld via Een miljoen graven online op 1850 begraafplaatsen. Ik heb wel een vermoeden van de stad. Ik ga de begraafplaatsen daar een mail sturen. Online staat niet alles.
Oh ik zie nu pas dat je dit schreef. Fijn dat je dit zegt want ik heb inderdaad 1 zus op Facebook gevonden en een berichtje gestuurd...Ik twijfelde niet of ze echt haar zus is want ze heeft een opvallende naam en ik herinner me deze naam Nu afwachten.
Ik denk ook dat ze het helemaal niet erg vinden. Toen mijn broer was overleden kregen we 2 jaar later ook een mail van een vroegere vriend van mijn broer. Dat vonden we zo fijn!
Is geen rare gedachte hoor.Maar ze is begraven, stond in de krant-rouwadertenties die ik heb weten op te vragen. Maar verder niets over plaats oid.