begrafenis en peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mama van Isabella, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pingu

Pingu Niet meer actief

Ik zou het ook niet doen.

Afgelopen zomer is de oma van mijn man overleden en ik kon toen ook geen oppas krijgen voor ons dochtertje. Het was 30 graden en we moesten bijna 2 uur rijden, omdat Oma zover bij ons vandaan woonde.
    Ik heb toen zelf de keuze gemaakt om niet mee te gaan naar de begravenis.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vind dat als nabestaanden dat op prijs stellen, dat je het wel moet doen. Maar dat vind ik voor mezelf. Als die mensen het okee vinden dat een rennende en lachende peuter op een begravenis rondloopt, prima. Ik ga dan zelf ook niet somber doen. Ik zou niet weten bij wie ik onze kids de hele dag zou moeten onderbrengen, behalve mijn familie dan (die ook op de begravenis zal zijn), dus om praktische redenen zal het ook wel moeten.

3. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Beetje apart dat je omschrijft dat geen oppas vinden je een rare reden vind want we hebben dus geen oppas. De enige die soms eens bij ons kunnen oppassen zijn mijn schoonouders en ouders. Schoonouders zijn dus ook op de begrafenis en mijn ouders kunnen die dag absoluut niet ivm omstandigheden.
    Niet gaan is ook geen optie. Ik wil mijn vriend hierin ook steunen en je toont zo ook je respect naar de nabestaanden. Maar goed, ik heb er ook absoluut geen zin in en zie er best wel tegenop. Ik denk dat we maar wel gaan. En mocht het allemaal wat teveel worden of mocht mijn meisje te druk worden dan loop ik wel met haar de zaal/kerk uit. Wel moeilijk dit......

Deel Deze Pagina