Onze Ruben is echt ons zorgenkindje! De arme ziel heeft altijd pech. Nu ligt hij, vanuit het niets, met 39.8 graden koorts en een zetpil in bed. Ik hou daar nooit zo van he. Ik weet dat koorts opzich geen kwaad kan maar hij is dan meteen zo slap, suffig, slaperig. Maar extra vaak kijken vanavond en dan misschien morgen toch maar thuis blijven.
He wat vervelend Elmo Ik snap dat je het niks vindt. En ook zo uit het niets? Hopelijk slaapt hij het grotendeels weg en voelt hij zich morgen beter. Hopelijk heb je toch nog een fijne Kerst dan!
Beterschap voor Rubie. Wat ontzettend naar. Zou het dan toch iets met de chronische oorontsteking te maken hebben? Knuff
Ohw herkenbaar ja, kinderen kunnen er helaas niks aan doen dat ze ziek worden, maar de mijne krijgt het ook altijd voor elkaar om op de meest vervelende momenten ziek te worden. Beterschap met je kleine man
Gussie, sneu zeg! Beterschap voor Ruben. T. is ook niet lekker, beetje koortsig. Kon ik heeeeel vervelend niet mee naar de schoonfamilie..
Beterschap voor de kleine man. Ik herken het wel. Isabella kan dat ook zo hebben. Ineens super ziek vanuit het niets. Vaak flink verkouden met oorontsteking. Niks aan. Vind het altijd zo zielig voor ze.
Beterschap voor je voor je ventje! Hier ook de afgelopen weken steeds zieke kids gehad, ook uit het niets. Dominique had zelfs hele hoge koorts op 1ste kerstdag.. Gelukkig was de planning al om het bij ons te vieren, dus kon ze ook lekker in haar pyjama rondlopen en "hangen" bij opa en oma. Hoop dat je ventje morgen zich beter zal voelen!
We zijn wel gegaan, de volgende dag was ie goed opgeknapt maar nog niet de oude hoor. Het is 200 km rijden, vandaar dat we wat sneller afbellen anders. Toch werd hij 's avonds weer heel warm, hangerig en wou naar bed. Goed geslapen (lekker uitgeslapen) en vanmorgen weer redelijk op. Vanavond, weer thuis) was het weer hangen en wurgen. Denk inderdaad dat die oren weer opspelen hoor, zieltje. Ook zijn de afgelopen 2 maanden wat te druk voor mijn 3-jarige denk ik: Jarig-Sint Maarten-Sinterklaas-broertje jarig-Kerst Op naar een nieuwe dag met nieuwe kansen Beterschap met jullie kwakkelende ukjes!
Ik had lekker mn mond moeten houden, ik heb vakantie, 3x raden wie er hier ziek ligt met 40 graden koorts, pffffff ben er klaar mee, hij was net hersteld van een beginnende longontsteking :S