Ik ben gek op Mozzarella en koop vaak de bolletjes van het merk Galbani. Maar aangezien wij hier veel mozzarella eten vind ik 1,35 voor een bolletje mozzarella best duur.. Bij de jumbo had ik laatst mozzarella gekocht voof 0,50 maar die was echt hard en smaakloos, net rubber. Bij de lidl kosten ze 0.49 cent.. Zijn deze lekker?
Ja, prima. Dan moet je wel de gewone nemen, want die light smaakt nog wel eens droog en is soms hard.
De mozzarella is echt prima ! De feta daarentegen....heb ik vorige week toen ik dacht, lekker ik neem een stuk uit de salade, meteen uitgespuugd.....van war was DAF vies zeg...(toen ik de achterkant bekeek zag ik dat ie van schapenmelk was juuuuuk)
Uhhh..echte feta hoort ook gemaakt te worden van een mix van geiten en schapenmelk. Dat wat jij verstaat onder feta is waarschijnlijk gewoon witte kaas, geen feta. Want zonder die schapenmelk mag het geen feta heten. En de mozzarella van de lidl is best prima. Iniedergeval stukken beter dan die goedkope van de jumbo, die is inderdaad smerig.