Nu we dan toch bezig zijn met allerlei eettopics... Iedereen hier in huis (behalve manlief) vindt tostie's heerlijk. Maar ik maak altijd die standaard tostie met ham en kaas, al dan niet met annanas ertussen. Er zullen vast wel heel lekkere variaties te maken zijn, alleen ik weet ze niet. Wie wel?
Tosti brie en champignon. Tosti kaas en zongedroogde tomaat. Tosti tomaat mozzarella basilicum. Gewoon pindakaas ertussen is ook best lekker hihi.
Haha, heb je een jaar met brie, honing en pijnboompitjes en dan sla erbij serveren of brie/ham! met geitenkaas en dan zelfde als hierboven hollandse kaas, salami en paprika, mozarella, pesto en schijfjes tomaat blauwe kaas, schijfjes appel en walnoten, chorizo, mozarella en pepertjes (pittig!) zalm, creamchease en bosuitjes Mmmmmmm! succes ermee!
En voor iedereen die in Den haag woont of er komt: de Paagman op de Frederik Hendriklaan daar kun je zo heerlijk de king size tostie eten! Met mozarella, pesto en tomaat mmmmmmmmmmmmm!
Wauw, wat een creaties allemaal Als ik het echt luxe wil doen, doe ik er een paar stukjes ananas op, en een beetje tomatenketchup erbij, hihi Lekker simpel, lekker lekker
Een keer was er op Oprah: Tosti van zuurdesem brood met brie, chocolade en basilicum. Gekke combi, heb het ook nog nooit zelf geprobeerd moet ik zeggen!
Tosti's met van dat pizzaquick erbij op is ook errug lekker vindt ik! Ook lekker tosti met salami, oude kaas, paprikastukjes en uitjes. Tosti met kaas, kipfilet en ui.
tosti met: kaas kipfilet ui mierikswortel (klein beetje op je broodjes smeren) guacamole (klein beetje op je broodjes smeren) jammie! jammie! jammmie!