ik wil mijn man echt hard verrassen voor onsze eerste huwelijsverjaardag maar ik weet echt niet goed hoe en wat. nu is mijn man ontzetten fan van een turkse voetbal ploeg(galatasaray) en wil onze zoon hier natuurlijk bij betrekken 8) nu had ik in gedachte om onze kleine vent zijn kamertje opnieuw te verven in de kleuren van mijn man zijn ploeg. zou dit iets te vergaand zijn of toch maar doen? weet niet of het me op 1 dag zou lukken. moet eigenlijk maar 1 muur verven en de rest stikkers plakken.
neejoh, das hartstikke leuk juist! Ik heb ook altijd zulke ideeen en wil het dan gelijk uitvoeren. Ik zou het gewoon doen
Heel leuk idee! Ik zou het doen hoor, leuk voor je man en ook leuk voor Elyesa als hij wat groter wordt! Wedden dat hij ook een groot fan wordt
ik wilde 1 muur die nu lime groen is rood geel gestreept doen weet nog niet horrizontaal of verticaal. en dan de andere 3 muren omdat ze al beige zijn beplakken met het teken van zijn ploeg dit is het teken alleen het middelste gedeelte. maar wil het echt op 1 dag klaar krijgen om hem te kunnen verrassen.
waarom verf je het toilet niet in die kleuren en dan een leuke collage van foto's tegen de muur is ook leuk....
ik vind dat van de babykamer ook wel grapppig is er niemand die je ermee wil helpen om het in 1dag klaar te maken?
bijna iedereen moet werken mss dat mijn schoonzusje wel kan. we hebben geen apparte wc hij staat samen in de badkamer denk dat hij dat niet leuk gaat vinden ivb met de tegels. wilde anders een pakje van de ploeg voor Elyesa maar kan helemaal niks vinden ze sturen het niet van turkije naar belgie jammer genoeg
gewoon zodra je man vertrekt voor zn werk ga je aand e slag, desnoods schakel je een van zijn collegas in om hem na t werk nog even bezig te houden!
ik zou dat ook niet doen, heeft hij niet een computerkamer of kamer waar hij traint of een kamer waar hij vaak vertoeft. ik zou een babykamer zelf graag op z'n baby's houden zeg maar...
Ik ben zelf geen voetbal fan zeg maar , zou dan ook nooit een kinder kamer of babykamer zo verbouwen tenzij hij het zelf graag zou willen maar hier gaat het om je man en niet om je baby.... Een baby kamer moet lief en gezellig zijn en niet met van die schreeuwerige voetbal kleuren....maar dat is mijn mening
Opzich zijn geel en rood leuke kleuren maar dat zijn wit en rood ook maar zou echt geen Ajax kamer voor een baby willen maar ieder moet dat vooral lekker voor zich zelf weten...gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak he..
het gaat er uiteindelijk om wat je zelf mooi vind natuurlijk, maar het ging om een babykamer als voetbalkamer inrichten, toch? maar heeft je man of vriend een hobbyruimte waar je zo'n voetbalkamer van zou kunnen maken?
het gaat wel maar om 1 muur he het is niet dat iedere muur rood geel geschilderd gaat worden. mijn man heeft geen apparte kamer waar hij vaak zit onze computer staat in de living en de extra kamer heb ik als lounge ingericht pas. weet nog niet wat ik ermee ga doen mss toch iets anders verzinnen. als ze die pakjes nou eens opstuurde maarja