Vandaag naar een begrafenis gegaan van een man, die veel te vroeg heengegaan is. Daar zit je dan, met een baby'tje in je buik, tranen met tuiten huilend om het leven dat gestopt is en het nieuwe leven dat je meedraagt. Het is zo moeilijk, wou het even van me afschrijven
Gecondoleerd! Bij mijn oudste had ik dat ook. Hoogzwanger en begrafenis van neef begin 30. Vond dat toen ook zo vreemd leven in buik en afscheid van een jonge man.
Ik heb dat bijna 6 jaar terug gehad. Mijn vader was na een kort ziektebed overleden en was net 3 maanden zwanger van onze jongste. Heb m nog net kunnen vertellen dat hij weer opa werd maar heeft de jongste nooit mee kunnen maken Sterkte.
Bedankt allemaal, doet me goed. Het is inderdaad echt zo raar, leven in je buik terwijl je afscheid neemt van het leven van iemand anders. Maar ik ben wel gelovig en weet dat het afscheid niet voor eeuwig is, we zien hem gezond en wel terug, later.
Gecondoleerd! En veel sterkte. Ik was hoogzwanger van Emma toen mijn oma overleed. Ze was heel oud geworden gelukkig, maar je staat er wel even extra bij stil dat dood en leven heel dicht bij elkaar staan.
Gecondoleerd en veel sterkte. Ik herken (helaas) het gevoel. Was samen met mijn schoonzusje zwanger,zij heeft helaas haar kindje verloren in de 36ste week. Stond ik daar bij de begrafenis met mijn dikke buik vol leven.:x Word je idd even met de neus op de feiten gedrukt.
Sterkte! Een maand voor mijn uitgerekende datum is mijn moeder op 58jarige leeftijd overleden, is moeilijk en oneerlijk zoiets
Poeh sterkte hoor.. Herken het ook; toen ik 34 weken zwanger was van mijn derde, overleed mijn broer na een ziekbed van 3,5 maand. Hij was net 21 geworden.
Heel veel sterkte, het is voor mij ook heel herkenbaar. Mijn opa overleed op mijn verjaardag een maand voor onze dochter geboren is. Ze zou zijn eerste achterkleinkind worden en hij heeft haar dus helaas nooit leren kennen. Toen ik me dat tijdens de uitvaart besefte was dat wel even heel heftig.
Gecondoleerd Zwanger naar begrafenissen gaan zou eigenlijk verboden moeten worden idd.... Ik ben zelf naar de begrafenis van mijn man zn opa geweest terwijl ik net 8 weken zwanger was. Maar andersom is het ook gebeurt. Toen de crematie van mijn stilgeboren meisje was, waren mijn nicht en een hele goede vriendin zwanger....Was voor hun toen ook heel moeilijk
Ik weet er alles van. Afgelopen juni dag na ons huwelijk mijn schoonbroer plotseling verloren van net 30 jaar. Dag ervoor iedereen zo blij en gelukkig en daar was binnen 24 uur niets meer van over.... Op ds dag dat we op huwelijksreis zouden gaan stonden we op zijn crematie....