Binnenkort wordt mijn moeder 60 jaar... Ik vroeg mij af of jullie inspiratie hebben om haar te verrassen...ik kom niet zo heel ver...ze hebben weinig vrienden en familie in Nederland en ze staat niet graag in de belangstelling...best lastig...dus surpriseparty, of etentje met de familie die we nog wel hebben is uitgesloten.. Het zal meer iets moeten worden met ons (mijn vader, mijn man en kinderen en mijn broer en kinderen ) We dachten aan een weekendje in een huisje maar dat is best duur , iemand creatieve inspiratie???
Lastig, he, iets verzinnen.....wij (de kinderen) hadden 60 cadeautjes gekocht die allen iets te maken hadden met onze moeder en deze in een grote mand gedaan. De cadeautjes hadden we met een touw aan elkaar gebonden met tussendoor ook uitspraken van onze moeder om de boel wat extra sfeer te geven. Ze vond het erg leuk en apart!
ha thanks, das nog eens een goed idee!!!!! thanks! en we zijn er verder uit het wordt toch een weekendje weg, maar dit vind ik wel erg leuk om erbij te doen!