Veel sterkte, Ik vind " for bitter or worse" van Anouk een heel mooi nummer... Gaat geloof ik alleen over een verbroken relatie....maar als je de tekst anders interpreteert is hij wel mooi.....
Niet in je lijstje maar op mijn moeders crematie draaiden we Black Bird van The Beatles: Blackbird singing in the dead of night Take these broken wings and learn to fly All your life You were only waiting for this moment to arise Black bird singing in the dead of night Take these sunken eyes and learn to see all your life you were only waiting for this moment to be free Blackbird fly, Blackbird fly Into the light of the dark black night. Blackbird fly, Blackbird fly Into the light of the dark black night. Blackbird singing in the dead of night Take these broken wings and learn to fly All your life You were only waiting for this moment to arise Blackbird fly, Blackbird fly Into the light of the dark black night. Blackbird fly, Blackbird fly Into the light of the dark black night. Black bird singing in the dead of night Take these sunken eyes and learn to see all your life you were only waiting for this moment to be free you were only waiting for this moment to be free you were only waiting for this moment to be free
Bedankt meiden, Ik heb vanmiddag met sm heel veel van de door jullie genoemde liedjes geluisterd. Ze moest er nog over nadenken en het ook met haar zus bespreken... Ik heb haar in elk geval weer een eindje op weg geholpen, maar ik merk dat sm het e.e.a moet laten bezinken. Het is ook niet niks...
Heel veel sterkte. Misschien het nummer van anouk, you're a star in heaven? Ook is vlieg met me mee van trijntje oosterhuis heel mooi.
Je hebt van alanis morisette het liedje uninvited ( uit de film city of Angels) Ik vind het een mooi rustig liedje
We hebben geen cd's van Trijntje Oosterhuis en sm heeft aangegeven toch iets te willen uit de collectie van haar nicht. Ik heb even de vertaling van de songtekst gelezen van Alanis, maar die is niet heel erg passend. Van Anouk vind ik For Bitter or Worse echt zo vreselijk mooi en toepasselijk, dat ik persoonlijk dat nummer echt zou hebben gekozen, maar sm gaf niet veel sjoege toen ze het nummer hoorde...
Sterkte Ik vind zelf het nummer jeroen van guus meeuwis erg mooi maar dat moet wel passen bij de persoon
Dankje. Het is idd een mooi nummer, ik kende het niet. Guus Meeuwis blijft me aagenaam verrassen... Ik denk alleen niet dat het hem word, past idd niet echt bij de persoon. Voel opeens wat in mijn nek kriebelen na dat nummer, een manier waarop mijn mams zich kenbaar maakt volgens een medium... Hmz, wilde eigenlijk gaan slapen, weet niet of ik nu nog durf...