Weet iemand dit? En dan bedoel ik niet via een webwinkel, maar een gewone winkel.. Ik heb mijn chi stijltang bij Douglas gekocht, maar kan op hun site niet vinden of ze ook de verzorgingsproducten verkopen. Misschien dat dit toch wel het geval is, of dat ze het ook ergens anders verkopen, bijv in een winkel voor kappersproducten? Alvast bedankt!
Douglas verkoopt idd vrijwel alle Chi verzorginhsproducten in hun winkel, en sommige ook op de online website
Deze Chi producten verkopen ze online bij Douglas en is ook gratis verzenden Even op Parfumerie Douglas - Geuren, verzorging, make-up & competent beauty advies bij zoeken "biosilk" intypen, link doet het niet helaas En in de winkel staat het ook vol (hier in Helmond wel tenminste)
Super! Thanks! Ik had op de Douglas site naar het merk gezocht, maar kon deze dus niet vinden. Ga ik morgen meteen naar de Douglas (is nl niet in de buurt, en wilde niet voor niets rijden). Gebruik jij het zelf ook? Ik heb het nooit eerder gebruikt, maar lees er veel positieve verhalen over..