commentaar op liefde voor dansen en muziek van mijn zoontje.

Discussion in 'De lounge' started by lioness74, Mar 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou ja meiden, wat ik nu toch voor commentaar kreeg..:$

Onze Timmie is HE-LE-MAAL weg van K3...eigenlijk wel van alle soorten muziek als je er maar flink op kan dansen.
    Nu was ik net op een verjaardag van het zoontje van een vriendin van mij, en hij heeft ook 2 oudere zusjes, die veel van K3 hebben.
    Ook zo'n cassette-recordertje, en daar zat een cdtje in van K3.
    Dus Tim dolenthousiast, zet dat ding aan (heeft hij zelf ook 1) en begint een show weg te geven...:D.
    Hij kan al aardig meezingen en al heel wat danspasjes en armbewegingen omdat hij die clipjes van K3 op tv ziet.
    Zegt een andere vriendin van mijn vriendin ;): "Goh, dat hij al zo goed kan dansen en zingen....lijkt wel een klein homo'tje" :x:x.
    Nou mijn vriendin vluchtte al naar de keuken, want die zag wel dat ik (innerlijk) tegen het plafond schoot!
    Ik ben rustig gebleven hoor, ga geen stennis lopen maken op een verjaardag, maar ik werd knalrood en heb gezegd dat me dat totaal niks uit zou maken als dat zo was. En dat meen ik.
    En dat dansen en zingen toch juist hip is! Er zijn toch genoeg zangers en dansers die helemaal geen homo zijn, en anders: wat dan nog.
    Toen zei zij dat haar kind toch echt niet met K3 dingen mocht spelen en dat ze het zo raar vond dat ik juist stond te glunderen van trots :)->).
    Nu wilde ik het mezelf niet teveel aantrekken, maar ik merk wel dat ze op mn hart heeft getrapt. En waarom weet ik niet, want nogmaals als hij homo zou zijn, dan blijft hij altijd mijn allerliefste!

Mijn vraag: Vinden jullie het raar dat mijn zoon zo gek is van dansen en muziek, en vooral K3?
    Het is niet zo dat hij dat de hele dag doet, want hij is ook gek op voetballen en auto's...maar als hij verdrietig is of moe, hoef ik maar een liedje van K3 op te zetten, en hij lacht weer..

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, natuurlijk niet! Ook jongens mogen van dansen en muziek houden.

3. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    wat een klets!
    laat je zoontje lekker happy zijn met k3 ;)
    ik zou ook boos zijn geworden als dat zo gezegt zou worden...net alsof het een schande is dat een jongetje van zingen en dansen houd.
    ik zou ook trots zijn dat hij een show weg zou geven...alleen maar leuk toch!
    enne...de beste dansers zijn geen homo :D

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Nee ik vind het niet raar! het is toch juist leuk dat hij zo gek is van dansen :)
    En dat het nu K3 is of iets anders maakt toch helemaal niet uit, hij vindt het leuk en wordt er vrolijk van, juist leuk! :D

Mijn zoontje (nu inmiddels 5) danst en zingt met allerlei muziek mee, van K3, kinderen voor kinderen tot onze muziek ;)

Lekker laten genieten hoor! :D

En jammer dat die opmerking gemaakt wordt over een kindje! slaat helemaal nergens op..

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wanneer jouw zoontje dat leuk vind, moet hij dat gewoon lekker doen! Voor zover ik weet bestaat er geen correlatie tussen het hebben van seks met mannen én luisteren naar liedjes van K3 (die overigens hetero-getint zijn; luister maar naar de lyrics). Iedereen moet lekker verliefd worden op wie hij/zij verliefd wil worden; zolang het maar niet op mij is.

Jouw zoon heeft lol, en dit heeft hij toevallig al dansend en zingend met 3 lekkere Belgische meisjes. Wat doet haar zoon dan? Grand theft auto? Mijn hemel... Wat een stigmatiserende rolverhouding. Haar zoon mag ook zeker niet met een keukentje spelen? Of niet met een Barbiepop? Of een andere pop tenzij het een action-figure is?

Whahahaha, dieptriest zulke ouders! Die willen liever een kind dwingen om een rol aan te nemen waar ze niet in passen (of willen passen!) dan een tevreden en blij kind... Serieus, dat het tegenwoordig nog bestaat.

*zet K3 op*

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat een mafkees, zoiets zeg ( of denk ) je toch niet? Belachelijk. Bah, akelige homohaat. Kan ik zó boos om worden.
    Knap dat jij zo rustig bleef, ik zou haar direct een lik op stuk hebben gegeven.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik luister af en toe naar de cd 'de beste vriendjesblues' van Sesamstraat. Ik ben over een paar jaar dertig. Maar niemand ziet mij geslachtsgemeenschap hebben met een groen vuilnisbakkenmonster; wel dan? :(

8. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Nee hoor absoluut niet raar.
    Hier ook een kereltje die gek is op muziek en dansen en zodra er een muziekje oo komt staat hij al te dansen.
    Ik maak echt geen onderscheid in muziek soorten hoor als hij k3 leuk vind dan is dat toch zo. In plopsaland wilde hij ook op de foto achter een jurkje van k3 prima vent als je dat leuk vind. Dus wij stapelen zodat hij ook met zijn hoofdje boven het jurkje uit kwam en hij stond te stralen.

Ook heeft hij een enorme voorkeur voor roze. Geef hem een keuze uit 3 knuffels een groene blauwe of roze dan kiest hij altijd de roze.
    Zo jong wordt nergens nog eenoordeel aan gehangen en zolang hij blij is zijn wij dat ook dus hoezo schamen voor je kind...

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    En dan zijn meisjes die op justin bieber dansen "kleine-potjes"???:$:$
    wat een klote commentaar zeg!!
    ik zou echt uit mijn slof geschoten zijn hoor!!:x

10. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik denk dat die vriendin van jou vriendin een beetje raar is...

Ik ken een meisje die helemaal weg is van Thomas de trein.. Prima toch? Laat jou zoontje lekker swingen op K3!

Daarnaast snap ik helemaal niet waarom het gelijk vergeleken wordt met homo's? (Vanuit haar).
    Alsof alle homo's van meisjes dingen houden...

En inderdaad al zou jou zoontje wel homo zijn? Wat dan nog..

11. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje hij is nog geen 3, kom op zeg wat een opmerking. Ik zou het niet eens serieus nemen ;)

12. Hero87

Hero87 Actief lid

Jun 23, 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Zijn kinderen niet te jong om in zulke groepen te worden verdeeld? Ik hou ervan als een kind(geslacht maakt niet uit) danst en zingt. Of dit K3 is of justin bieber. Een kind moet plezier hebben in het leven en niet nu al in een hokje geplaatst worden. Mogen jongetjes niet met poppen spelen en meisjes niet met auto's?

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jemig wat een opmerking zeg... Echt belachelijk!
    Waarschijnlijk had ik dat ook gezegd..

Het is een kind, die horen lekker onbeschaamd dingen te doen, lekker zingen, dansen, kleuren en kleiien. Leuk toch!

Kletspraat, trek het je niet aan meis!

14. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

Feb 10, 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ouders hadden vroeger vrienden en die vader maakte ook altijd van dat soort rare opmerkingen. Ging echt helemaal nergens over ook.
    Kwam zijn zoon laatst tegen, jawel, met zijn vriend! :D

Ik kan alleen nog maar hopen dat mijn zoontje zo gaat dansen en zingen. Zou ook apetrots zijn!
    En als ik dan van iemand te horen zou krijgen zou ik denk ik bovenstaand verhaal vertellen :D
    Knap van je dat je vriendelijk bleef!

15. Jurassic

Jurassic Actief lid

Jan 13, 2014
    475
    68
    28
    Waanzin!! Mens kletst uit dr nek. Medelijden met haar eigen kids, die mogen blijkbaar niet zichzelf zijn.

16. EDMJ

EDMJ Lid

Mar 17, 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kinderen zijn kinderen. Blijf het dansen en zingen lekker stimuleren, wat kan er nou gezegd worden over zijn geaardheid. Dat is echt nog niet te zeggen op dit moment.
    Mijn dochter van bijna 2 is gek op tractors en sjouwt en klimt een hele dag. Maar daarnaast speelt ze ook met haar popjes en knuffeltjes. Lekker laten doen en hem lekker plezier laten maken!

17. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Belachelijke opmerking, wat een schaap:p!
    Gewoon lekker genieten van datgeen wat jouw zoontje blij maakt... en of dat nu auto's, poppen, duplo, of ķ3 is, dat maakt helemaal niets uit.

18. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou ja, ik vond het ook al zo raar en bekrompen!
    Maar gelukkig ben ik dus niet de enige die zo makkelijk en vrij denkt haha.

Mijn dochters zeggen dat hij de nieuwe Justin Timberlake wordt:D.

En toch ben ik dan zo'n muts, die daar over na blijft denken hè:).

19. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Wat een idioot die "vriendin van jouw vriendin".. Tuurlijk sta je dan te glunderen van trots en natuurlijk laat je je kind gewoon genieten van K3 ;)

Ik begrijp wel dat je het je aantrekt, maar echt hoor, zo'n opmerking slaat nergens op. Volgende keer weer gewoon lekker glunderend toe gaan staan kijken. ;) Zulke mensen lekker laten kletsen.

20. Jurassic

Jurassic Actief lid

Jan 13, 2014
    475
    68
    28
    Nou ik zou ook behoorlijk gekwetst zijn als een of andere domme doos iets achterlijks over mijn zoon zegt. (of over mn dochter) Want de waarheid is, al wordt mijn zoon de allergrootste relnicht op aarde, het mijn zoon! En als hij gelukkig is, dan ben ik het ook, ongeacht wat hij doet. (binnen de ethische en morele grenzen dan, moorden enzo is dan weer minder wenselijk) En kinderen mogen lekker ontdekken wat ze mooi vinden. Die van jou houdt van zingen en dansen. Ik zou daar uit afleiden dat hij bij jullie een enorm veilige plek heeft, waar hij alles kan doen wat hij wil zonder neergehaald te worden. Klaar toch? Heeft geen reet met geaardheid te maken.

Share This Page