Goh bijzonder dat mijn cb nog steeds ter sprake komt Maar goed hier ben ik dus, en ja mijn cb reageerde op een eisprong. Vastgesteld in het ziekenhuis omdat ik daar onder behandeling liep om nog een kindje te mogen krijgen. En ik zit niet vaak meer op zp, in juli 2017 gezegend met het krijgen van een tweeling en dus vaak te druk om hier te zitten
Leuk om weer van je te horen @Jane1981. Je bent inmiddels een beroemdheid hier TS, super spannend, maar ik zie je streepje. Gefeliciteerd!
Ja ik lees het. Weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn, aangezien sommige reacties gewoon echt niet fijn zijn.
Misschien alleen maar goed dat je er nu zelf bent om duidelijkheid te geven. Want zoals je misschien wel leest wordt je verhaal steeds bizarder. Beetje zoals dat spelletje op school, waarbij je een zin in iemands oor moet fluisteren die dat ook weer moet doen bij iemand. Uiteindelijk een totaal ander, aangedikt verhaal
Ja... Nou het verhaal gaat dat ik maar bleef testen terwijl mijn man gesteriliseerd zou zijn.. Dat klopt dus absoluut niet! Zoals in mijn handtekening staat heb ik februari 2012 mijn eerste bbz gehad. Uiteindelijk eind 2012 via ivf zwanger geraakt van onze dochter. Na haar geboorte hadden we besloten om geen ivf meer te doen maar natuurlijk te proberen omdat ik nog 1 eileider had en aangezien we een gezonde dochter hadden de “druk” eraf was En ja dan hoop je natuurlijk zwanger te worden.. en ga je testen.. Goed lang verhaal kort te maken, ik had een positieve cb, dag erna negatief en bleef negatief. Ongeveer 2 weken erna gewoon ongesteld. Via bloedonderzoek en echo’s bleek ook dat ik niet zwanger was of geweest was.
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ik-durf-niet-te-hopen-echt-of-indroger.492360/ Hier staat het allemaal...
Fijn dat je weer positief getest heb zeg!!! Hoe is het nu heb je nog een nieuwe test gedaan? Hopelijk blijft dit wondertje lekker bij je x
Heb helaas weer bloedverlies dus denk dat het misgaat. Testen zijn nog wel positief maar denk niet lang meer
Mijn testen "lopen" eerder op dan af. Vanmorgen nog getest (Zie foto, Onderste) De CB gaf gisteren zelfs 2-3 aan. Heb al bloedverlies vanaf dinsdag. Dacht gisteren dat het bijna over was, wordt het vandaag ineens weer meer. Het lijkt wel een herhaling van vorige maand. Hopelijk wil de huisarts me doorverwijzen naar de gynaecoloog. Miss kan hij achterhalen hoe of wat.