Ik denk det het op dit moment echt geen nut heeft om naar een gyneacoloog te gaan. Hoe lastig ook, je kunt voor nu alleen maar afwachten.
Kan die miss niet zien of er iets anders aan de hand is dan een miskraam? Gewoon puur check bm? Weet dat het te vroeg is om een zwangerschap/miskraam vast te stellen
Nee er is sowieso niets te zien. Het enige dat je kunt doen is bloed laten prikken,2 x en dan zien of je hcg daalt of verdubbeld. Daalt het dan weet je genoeg. Verdubbeld het, dan zul je alsnog af moeten wachten tot minimaal 5 en een halve week, dan pas kunnen ze een eventuele vruchtzak vinden in je baarmoeder ( en dit geeft geen garanties )
Ja, maar probeer vertrouwen te hebben. Is moeilijk maar je zo’n zorgen maken veranderd niets aan de situatie behalve dat je je heel akelig voelt
De huisarts (had er 1 in opleiding zucht) voelde er niks voor om te prikken. Ze heeft me wel doorverwezen naar de gynaecoloog voor een echo. Die staat 26 mrt gepland. Heb nog steeds dezelfde hoeveelheid helder rood bloedverlies. Dag 8 nu al inmiddels. Of ik nog zwanger ben..geen idee...heb geen testen meer gedaan. Mijn eigen gevoel zegt dat het niet oke is. Miss zelfbescherming of een echt gevoel. Dat weet ik niet. Vorige maand was ik tussendoor duizelig, borsten gevoelig, voelde kleine speldenprikjes in mijn buik. Daaraan kon ik duidelijk merken dat ik zwanger was. Nu merk ik niks....dus ik bereid me maar voor op dat het (weer) mis is.
Meid wat naar deze onzekerheid. Als ik jou was zou ik toch alsnog vragen om bloed te mogen prikken om naar het hcg te kijken (en dan na twee dagen weer en dan bepalen of het voldoende op is gelopen). Sterkte!
Ze zeiden dat het geen zin had omdat ze met 4 weken niks kunnen zien nog. Vanmorgen toch een test gedaan en zijn afgelopen. Digitale ook en die gaf nu aan 1-2 ipv 2-3. Bloeding lijkt nu toch ook wat erger en meer donker rood. Ik mag er nu wel vanuit gaan dat ik in een miskraam zit. Hopelijk zet het goed door en kan ik snel de volgende ronde in
Nou dames hier ben ik weer Vanmorgen weer opnieuw positief getest. 10 dpo. 3x scheepsrecht hopelijk!!! Duimen jullie dat deze blijft zitten. 3x een vmk achter elkaar weet niet of ik dat trek..