hallo meiden, dit moet ik even kwijt hoor.. jullie voelen allemaal zo goed je eisprong. ik heb dit nou echt nog never nooit gevoeld!!! wat moet ik voelen dan??? hahaha nou hoop dat ik het maar eens een keertje ga voelen, kan ik tenminste mee praten en als je je eisprong dan voelt, dan is het zeker te laat om daarna snel te gaan klussen?? nou in ieder geval bedankt voor de antwoorden liefs babs
Hoi Babs, Om heel eerlijk te zijn, ik heb ook geen idee hoe een eisprong aanvoelt. Ik ga meestal van m'n slijm uit ( als dit doorzichtig is , gok ik het erop ) Ik voel namelijk wel vaker links en rechts in m'n buik steken of andere pijntjes. Maar een eisprong, ik zou niet weten hoe dat aanvoelt. Liefs Nies
Oh ja, volgens mij heb je na je ei-sprong toch nog een paar uurtjes de tijd om het te bevruchten hoor! Dus gelijk klussen is wel aan te raden, als de mogelijkheid er is natuurlijk
nou dat heb ik nou ook... maar slijm dit is de eerste maand dat ik erop let.. heb geen idee op mijn banner staat nog 12 dagen maar zelf heb ik aan de hand van mijn slijm dan nog niet het gevoel dat ik eisprong heb gehad. groetjes babs
don't worry ! Ik voel niets van mijn eisprong, rien, nul noppes... en op slijm mt ik ook al helemaal nt rekenen want dat heb ik ook niet !! Pas dr bezoek a gynae wist ik dat het echt vlak na me ongesteldheid komt want ze kon het eitje in groei al zien !
Hoi babs, Daarna is een beetje laat ja liever de dag ervoor ( je weet nooit natuurlijk dus gewoon klussen En die eisprong moet eerlijk zeggen , sommige voelen hem echt maar als je der echt op gaat letten lijkt het wel of jer er wel 10 keer 1 voelt haha Als een pijnscheut... ofzo....... Of je voelt het of niet ( denk ik) Liefs sancho
Nee heb ik ook niet dus, wel slijm maar geen pijn in m'n eierstokken ofzo. Pfff....ingewikkelt,he?.... Zou wel makkelijk zijn als je het voelde hoor !
Hoi Stien, Ja vlak na je menstruatie, dan zou je toch gauw verkeerd gaan vrijen he? Verwacht je ook niet meteen je ei als je net van je ongie af bent. Volgens mij had ik dat nml ook, weet niet zeker, maar hebben het erop gegokt
maarrreeee, waarom zou het eigenlijk makkelijk zijn als je het voelde als je dan toch al te laat bent voor de bevruchting??? Misschien een beetje een domme vraag hoor....
nou ik heb het niet over makkelijk gehad, maar wil gewoon ook mee kunnen praten. begrijp echt niet wat ze er soms mee bedoelen. en het is misschien wel handig dat wanneer je het voelt en je mannetje is thuis dan... KLUSSEN!! groetjes babs ps en het was geen domme vraag hoor..
Nee ik bedoelde eigenlijk wat NIES zei, ze zei dat het makkelijk was als je het zou voelen, maar ik begrijp niet waarom!
Hoe ik snap niet waarom?. Het is toch makkelijk als je je ei-sprong voelt?? Het is toch makkelijk als je weet wanneer je kan vrijen? Het is toch makkelijk als je een beetje een richtlijn hebt?? Het is toch makkelijk als je ongeveer weer wanneer je ei eraan komt? Ja het lijkt mij wel makkelijk, ik hoor veel meiden zeggen dat ze hun ei gevoeld hebben, dan weet je tenminste ook dat je op tijd bent geweest met klussen, toch? Het is toch niet zo dat als je je ei voelt komen je gelijk geen kans meer hebt op bevruchting?? Liefs Nies
Maar als je de eisprong voelt is hij toch al geweest en dan is het toch te laat om te klussen? Dat begreep ik hieruit. Ja sorry als ik het fout heb, maar ben nog maar net begonnen Of is het zo dat je je eisprong aan voelt komen en dat je nog net op tijd kunt zijn, want dan is het inderdaad handig ja...
Hahahaha Kissie, ik heb twee kinderen en snap er af en toe ook de ballen niet van hoor Maar ik dacht zelf altijd dat je ei nog even bevrucht kon worden als ie er aan komt. Dat ie een paar uurtjes na het springen nog bevrucht kan worden. Toch maar even vragen: EXPERTS!!
12 uurtjes hihihihi maar meestal voel je ovulatie pijn.. hoeft niet zo te zijn dat je dan ook direct je eitje hebt.. kan ook nog even duren.. Maar als je direct zou klussen ben je nog op tijd. groetjes
Hey daar meiden, als ik het goed heb, voel ik de ovulatie wel. Het voelt als een zeurderig steekje, in de buurt van mijn heup-botten - als je die volgt, ahum. Het duurt meestal een paar dagen - heb ik al vanaf dat ik heel jong ben (als ik niet aan de pil ben, tenminste). Leuk verhaaltje: mijn zus kon het ook altijd voelen. Toen zij zwanger raakte vermoedde ze meteen dat het een tweeling zou worden omdat ze die maand aan twee kanten ovulatiepijn had gehad. En ja! Een twee-ei-ige tweeling. Geinig, he? Groetjes, Dominique
ja ik dacht ook dat hij op de ovulatiedag bevrucht kan worden . Ik hou sins deze maand mijn temp bij en heb mijn ei duidelijk gevoeld echt steken in mij buik niet normaal . Ik weet dat ik normaal ook wel eens steken voelde maar ik weet nu wat er de rede van is . Het is allemaal verwarrend want wat is nu je meest vruchtbare dag ? - De dag van je ovulatie - 1 of 2 dagen ervoor Ik snap het ook niet lefs caroline
Hoi, Je bent vruchtbaar een aantal dagen voor je eisprong en vanaf het moment van je eisprong nog zo'n 12 uur ongeveer, zover als ik weet. Ik heb vorige maand voor het eerst in m'n leven m'n eisprong gevoeld, en daarna natuurlijk meteen geklust en ja hoor zoals je ziet zwanger!!!!!!! Stom geluk........ wie weet.... Groetjes, Lesley