begrijp er niks van... eisprong??

Discussion in 'Zwanger worden' started by babs, Apr 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Voor mij is het nog steeds een raadsel. Ik voel van alles maar of het wat zegt? Gewoon regelmatig vrijen dan zijn er in ieder geval zwemmers in de buurt als het eitje gaat springen!

2. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

Mar 27, 2006
    1,085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Ik heb sinds vandaag zeurderige steekjes in mijn onderbuik en bij mijn heupbot aan de linkerkant, kan dit mijn eisprong zijn> ik heb het namelijk nog nooit gevoeld.

3. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Ik voel rond de vruchtbare periode een lichte pijnscheut als ik op een stoel ga zitten ofzo.
    Ik ben er op een gegeven moment echt op gaan letten, makkelijk is dan ook dat ik een zeer regelmatige cyclus heb, precies 28 dagen. Dus ook idd op dag 11 tot en met 14 voelde ik andere dingen die ik op andere dagen niet voelde, dus dat was de eisprong.

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    meestal als je die ovulatiepijn voelt is dat een teken dat je eisprong eraan zit te komen (duurde bij mij een paar dgn voor het over was, dus ik denk dat toen het eenmaal over was de eisprong geweest was) en tja ook ik vondt dat wel makkelijk te weten (ondans de pijn) wanneer de eisprong zich ongeveer aandient. jammer genoeg heb ik er afgelopen maand geen last van gehad dus wie weet gaat het bij mij voortaan weer ongemerkt voorbij (ergens wel lekker) maar ja t was toch net wat er al gezegd werd ietsjes makkelijker ;)

5. babs

babs Actief lid

Feb 19, 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    meiden even een vraagje...
    stond vanochtend op met gevoelige re kant van mijn buik.
    nu wordt dat erger een soort zeurderig gevoel aan de re kant.
    is dit nou mijn eisprong??? :)
    nou in ieder geval wel klussen na het eten :) ;)
    wie niet waagt wie niet wint!

groetjes babs

6. Loes

Loes Actief lid

Apr 1, 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Hoi Babs,

Zoals je al wel kan lezen uit alle reacties, voelt de eisprong bij veel vrouwen anders. Maar misschien heb je hem vanochtend wel gevoeld! Ik ben er achter gekomen (mijn eisprong voelen) door er elke maand op te letten rond het midden van mijn cyclus (vrij regelmatige cyclus, dus dan kan dat). Daardoor herkende ik elke maand de zelfde rare steekjes in mijn lies. En het wisselt elkaar af, ene maand rechts en de maand daardna weer links. Ik voelde dit al voor dat ik aan de pil ging jaren geleden.

Zelf vindt ik het wel handig om te voelen, omdat je dan weet wanneer het klussen weinig tot geen zin meer heeft. Ik neem voor de zekerheid de dag na mijn ei ook als vruchtbare dag mee! Maar ik heb ook altijd duideelijk slijm, daar meet ik het ook aan.

Maar uiteindelijk zegt het allemaal niet zo heel erg veel hoor. Er zijn ook meiden die het goed voelen, maar niet sneller zwanger raken ofzo.....

Liefs Loes

7. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi

ik voel het ook niet

heel veel liefs samantha

Share This Page