Hallo Allemaal, Ik ben nu 9 dagen overtijd. Vorige week zondag heb ik een test gedaan maar was negatief.. Zou ik nu weer een test kunnen doen? ik ben zo bang dat het weer negatief is.. Wij zijn al 10 maanden bezig... hebben jullie tips? wat kan ik nu doen?
Hey, Misschien is het t beste om nog een keer te testen, maar dan met een digitale... Normaal altijd regelmatig? Heel vervelend voor je die onzekerheid, succes! X-je
Als je zolang bezig bent, zou ik ook testen. Misschien was het net te vroeg? Heb je wel een stabiele cyclus?
Ja ik word regelmatig ongesteld. Vorige week zondag heb ik ook een digitale gebruikt maar was negatief.. Ik zit heel erg te stressen, wil graag zwanger worden. Dus het kan ook zo zijn dat het vroeg was vorige week zondag? IK HOOP HET!
Het kan zeker zijn dan je te vroeg bent, omdat (zoals je waarschijnlijk weet) het hcg-gehalte bij sommige vrouwen langzamer stijgt. Ik zou het gewoon nog een keer proberen en anders misschien je vragen/onzekerheden bij de ha neerleggen. Succes! x-je
IK wacht tot zondag en doe wel weer een testje. Hopelijk is het dan zeker! ik heb wel last van diarree, en hoor ook hele rare geluiden in mijn buik.
hai melek word je ook zo lekker gek,.. met welke testen heb jij getest allemaal? ik ben ook al een aantal dagen overtijd en ook 3x getest (2x met predictor en 1x kruitvat) alle drie negatief. ik ben normaal ook altijd optijd met me ongi. ben 2 weken wel goed misselijk geweest (2x ook moeten spugen) toen ook geen trek in eten en wel honger. nu is de misselijkheid weg maar geloof de testen gewoon niet, volgens mij kan het gewoon niet anders dat ik zwanger ben (i hope) vervelend dit he,.. suc6 meid hoop dat we toch al zwanger zijn, en het wondertje ons in spanning houd hahaha maar wat voel jij allemaal en welke merk testen heb jij gedaan?
oh trouwens me vriend heeft trouwens de ha gebeld voor me, maar die zei al dat hun eigenlijk dezelfde test doen als de thuis testen, maar zij zei ook al dat het zo een maand kan duren bij sommige dat je pas de hcg waarde kan zien. there is still hope...
Hoi MIni, Ik ben niet de enige! ja klopt ik word helemaal gek.. ik heb vorige week clearblue gebruikt. er stond digitaal op 'niet zwanger'. Ik ga morgen weer testen, en hopelijk is het nu wel duidelijk... Wanneer ga jij weer testen? Ik hoop dat ze zwanger zijn... dan gaan we het samen vieren Gr.Melek
hey, hier ook al 13 dagen overtijd en nog steeds negatieve testen... heb kruidvat en digitale gebruikt.. vanmorgen nog steeds nega heb gruwelijk gevoelige boobies veel plassen super moe steekjes links en rechts in buik sta sinds 2 dagen misselijk op ppff ik zit dus in t zelfde schuitje... dit is voor ons ronde 7 heb ook altijd een regelmatige cyclus.. 28 dagen met eens in t halfjaar ofzo een uitschieter naar 33 dagen.. liefs X C.
:'( hier nog eentje altijd optijd nu ineens niet meer.. 28 dagen had me banner al op 31 dagen gezet maar blijkbaar niet genoeg.. geen pijnlijke ietsen ... ja nja een beetje soort van spierpijn begin oksel voorkant borsten zeg maar ..en de zijkanten maar voel het alleen als ik erop druk.. verder had ik ineens halve donkere maandjes op me tepels en kleine soort kippenvel achtige pukkeltjes op me buik armen en rug :S vet vaag btw de bultjes zijn minder geworden
ja schijnt zo te zijn, dit zei de dokter assistente tegen me vriend (hij had ff gebeld voor me) melek schreef; Wanneer ga jij weer testen? Ik hoop dat ze zwanger zijn... dan gaan we het samen vieren nou ik moest de 26e ongi worden, nu heb ik de 27e getest (predictor negatief), 29e (predictor negatief), 30e (predictor & kruitvat beiden negatief). (had nog eentje van kruitvat erna ook gedaan hoorde nl van iemand die had ook 2x getest met predictor en beiden negatief. toen ging ze naar t ziekenhuis voor KI, bleek ze dus wel mooi zwanger te zijn.) en melek weet je al wat meer?, ik hoop het meid! heb toch he, dat ik die negatieve testen gewoon dit keer niet geloof, heel raar. (eerder toen ik wel s dacht dat ik misschien zwanger was toen het nog niet geplant was toen baalde ik toch wel dat het negatief was, en kon toen zelfs wel s janken erover) maar nu na deze testen, ik weet niet maar kan er niet treurig over zijn op een of andere manier want geloof ze gewoon niet. heb echt t gevoel of het gewoon raak is. maar ja dat is ook weer het stomme ervan want als het niet zo is is de teleurstelling straks alleen maar erger. maar kan er echt niks aan doen dit gevoel. :
Dames het is weer negatief! ik word gek! ik kan hier niet meer tegen.. Ben nog steeds niet on? wat is dit now? GR.Melek
dan weet ik het ook niet meer... misschien even naar de ha voor een bloedtest. dat had ik ook laten doen, dan is het meteen duidelijk. sterkte! x-je