Clearblue met indicator als je hem sloopt ;-)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wishmom, 12 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Weet iemand wat de strip zegt met 2 streepjes? Deze test gaf beide keren 2-3 aan...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,2 KB
      Weergaven:
      55
  2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    nee maar die testen zijn ook niet om te slopen ;)

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Wat is je vraag precies?

De digitale CB heeft altijd 2 streepjes, vandaar dat je hem niet zo af kunt lezen. Je moet hem in het apparaatje aflezen. Maar jij hebt toch een uitslag? Vanwaar dan nog slopen?

4. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ja snap dat je hem niet moet slopen enzo... Maar heb 4 miskramen gehad en hoop zo dat mijn hcg nu stijgt... Dacht misschien kan je van die strepen aflezen dat het hcg wel stijgt...

Weet dat sommige me voor gek verklaren maar ik ben zo onzeker...

5. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ze ook voor de grap gesloopt. Ben nu 6 weken dus t is nog spannend allemaal... Toen ik 3 dagen overtijd was gaf ie bij mij 3+ aan. Echter de zondag (2 dagen later) stond er 2-3... Ik in paniek... Waarschijnlijk was de concentratie van de urine niet goed want maandag gaf ie gelukkig weer 3+ aan en 3 dagen later nog steeds 3+... Nu had ik die van 2-3 en 3+ vergeleken en t stripje waar 2 streepjes op staan was die van 2-3 weken iets lichter. De 3+ was donkerder... Toen ik m dus 3 dagen later weer had gedaan en weer 3+, was t streepje weer een stukje donkerder..

Ik hoop dat t voor jou nu goed zal blijven gaan! T is echt vreselijk he die onzekerheid!

6. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh en als ik op jouw foto's kijk dan zie ik dat de linkertest t onderste streepje zeg maar (waar 2 streepjes zijn op de strip) duidelijker is geworden dan de rechter... Bij mij werd dat streepje dus ook duidelijker

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja ik heb ze gesloopt! Die rechter is inderdaad 2-3 (met lichte streepje) en de linker zit bijna tegen 3+ aan (met de donkere streepjes) ik had dag later dus ook 3+ :D

8. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina