Wat is je vraag precies? De digitale CB heeft altijd 2 streepjes, vandaar dat je hem niet zo af kunt lezen. Je moet hem in het apparaatje aflezen. Maar jij hebt toch een uitslag? Vanwaar dan nog slopen?
Ja snap dat je hem niet moet slopen enzo... Maar heb 4 miskramen gehad en hoop zo dat mijn hcg nu stijgt... Dacht misschien kan je van die strepen aflezen dat het hcg wel stijgt... Weet dat sommige me voor gek verklaren maar ik ben zo onzeker...
Ik heb ze ook voor de grap gesloopt. Ben nu 6 weken dus t is nog spannend allemaal... Toen ik 3 dagen overtijd was gaf ie bij mij 3+ aan. Echter de zondag (2 dagen later) stond er 2-3... Ik in paniek... Waarschijnlijk was de concentratie van de urine niet goed want maandag gaf ie gelukkig weer 3+ aan en 3 dagen later nog steeds 3+... Nu had ik die van 2-3 en 3+ vergeleken en t stripje waar 2 streepjes op staan was die van 2-3 weken iets lichter. De 3+ was donkerder... Toen ik m dus 3 dagen later weer had gedaan en weer 3+, was t streepje weer een stukje donkerder.. Ik hoop dat t voor jou nu goed zal blijven gaan! T is echt vreselijk he die onzekerheid!
Oh en als ik op jouw foto's kijk dan zie ik dat de linkertest t onderste streepje zeg maar (waar 2 streepjes zijn op de strip) duidelijker is geworden dan de rechter... Bij mij werd dat streepje dus ook duidelijker
Ja ik heb ze gesloopt! Die rechter is inderdaad 2-3 (met lichte streepje) en de linker zit bijna tegen 3+ aan (met de donkere streepjes) ik had dag later dus ook 3+