Hallo meiden, Ik snap er ff niks meer van. Wij zijn nu bezig voor ons 2e kindje. 4 april begin laatste menstuatie gehad. Nu had ik zaterdag 23 april in de ochtend een positieve ovulatietest in handen 'sochtends. Vrijdag avond had ik veel steken en krampen en dit deed ook zeer tijdens het klussen. Ik dacht dat dit dus te maken had met komende eisprong in combinatie met de positieve ovulatietest. Nu ben ik sinds gisteren verkouden en grieperig. Vandaag niet lekker en toen ik net naar de wc ging verloor ik wat licht helder bloedverlies. Hoe kan dat nou?? Eisprong toch eerder geweest?? Ik had net ook even een felle steek in mijn rechter lies een paar seconden. Ik snap er niks meer van...
Ik had iets in gedaan en toen ik net weer naar de wc ging zat ee maar heel weinig bloed aan. En bij het checken ook helemaal geen bloed meer te bekennen..zou het eventueel een innesteling kunnen zijn?!
Ha meis... Ik zou het niet weten.. maar hoop voor je dat het met een eventuele innesteling te maken heeft
Vrijdag 23 april positieve test dan zal je ongeveer 24 of 25 april je ei hebben. En je nu 7/8 dpo bent zou je best een innesteling kunnen hebben. daarentegen kan het vanalles zijn, maar ik duim voor je!
Ja het zet ook niet door. Net weer 2 drupjes maar thats it. Normaal wordt ik dan gelijk ook echt ongesteld en zet het gelijk door maar nu is het dus niet zo. Meer meiden die dit ook hebben gehad tijdens innesteling?
Ik was zondag ook ineens verkouden en grieperig met afentoe een felle steek in m'n onderbuik. Geen bloedverlies, hoop ook op een innesteling. Klinkt een beetje gelijk aan jouw verhaal alleen dan zonder bloeding
Oeh dan zitten we in hetzelfde schuitje beausecret!! Spannend! Net weer een heel klein beetje bloed maar zet nog niet door.. Ik hoop echt dat het ook niet door zet haha. Spannend he.. Laat je weten als je meer weet?😀
Nog meer meiden die bekend zijn met bloeding tijdens innesteling?? Het blijft met momenten nog een heel klein beetje. Licht roze of klein beetje rood. Het zit niet in mijn broekje ofzo alleen ik zie het alleen een beetje als ik het binnenin heb gecheckt met een papiertje Of tampon o.i.d. Het is zo weinig dat ik het niet verlies.
Ja ik heb na een felle steek roze en bruinverlies gehad dezelfde dag en dag erna maar wel gewoon gekleurde afscheiding. Ik zou over paar dagen eens testen!
Ik denk dat ik dat maar eens ga doen..vanmorgen was het weer niks en vanmiddag/ begin avond weer een beetje. Er zat een heel klein beetje op de tampon en toen ik 2u later weer checkte was er niks Meer bij..terwijl dit normaal bij een menstruatie wel door zet en dan gewoon in die 2 uur bij komt lijkt me.. En nu is het weer weg. Ik ben benieuwd morgen..en anders zondag wen restje wagen!!
Denk toch dat het gaat doorbreken.. Vandaag echt menstuatiekrampen en verloor ook wat bloed. Toen wat in gedaan. Er zat net wel wat bloed aan maar niet super veel. En dan stopt het weer. Lijkt me sterk dat dat nog innestelen kan zijn of wel..